08.2.2016, 11:34
Zákazník vytvořil vlastního bota. Operátorovi posílá stížnosti na pomalý internet
Američan vystupující pod přezdívkou AlekseyP byl nespokojený se stabilitou svého internetového připojení, a tak vytvořil automatického bota, který si poskytovateli sám stěžuje. Pokud rychlost jeho domácího internetu klesne pod jednu třetinu slibované hodnoty, pošle společnosti Comcast stížnost v podobě tweetu. Jak upozornil The Next Web, proces je díky minipočítač Raspberry Pi zcela automatizovaný.
Volně dostupný kód, zveřejněn na webu Reddit, provádí v hodinových intervalech několik testů rychlosti připojení. V případě, že je výsledek nižší než 50 Mbit/s při stahování nebo 3,3 Mbit/s při uploadu, odešle na Twitter následující zprávu:
Hey why is my internet speed 31down\9up when I pay for 150down\10up in Washington DC? #comcast #speedtest
— AComcast User ( ) 1. Únor 2016
Od konce října 2015 již na účet A_Comcast_User takto přibylo 10 tweetů se stížností na pomalý internet. Aleksey uvedl, že Comcast dosud reagoval na každou z nich několik hodin poté, co se rychlost vrátila na deklarované hodnoty 150/10 Mb/s.
Na žádost Comcastu o uvedení jména, adresy nebo i čísla účtu Aleksey nereaguje. Podle jeho slov nechce, aby ho Comcast upřednostnil před jinými zákazníky: „Všichni zákazníci si zaslouží rychlosti, za kterou platí.“
Puvodni odkaz:
http://www.mobilmania.cz/bleskovky/zakaz...fault.aspx
Tak tomu rikam aspon vyuziti Raspberry
Američan vystupující pod přezdívkou AlekseyP byl nespokojený se stabilitou svého internetového připojení, a tak vytvořil automatického bota, který si poskytovateli sám stěžuje. Pokud rychlost jeho domácího internetu klesne pod jednu třetinu slibované hodnoty, pošle společnosti Comcast stížnost v podobě tweetu. Jak upozornil The Next Web, proces je díky minipočítač Raspberry Pi zcela automatizovaný.
Volně dostupný kód, zveřejněn na webu Reddit, provádí v hodinových intervalech několik testů rychlosti připojení. V případě, že je výsledek nižší než 50 Mbit/s při stahování nebo 3,3 Mbit/s při uploadu, odešle na Twitter následující zprávu:
Hey
— AComcast User (
Od konce října 2015 již na účet A_Comcast_User takto přibylo 10 tweetů se stížností na pomalý internet. Aleksey uvedl, že Comcast dosud reagoval na každou z nich několik hodin poté, co se rychlost vrátila na deklarované hodnoty 150/10 Mb/s.
Na žádost Comcastu o uvedení jména, adresy nebo i čísla účtu Aleksey nereaguje. Podle jeho slov nechce, aby ho Comcast upřednostnil před jinými zákazníky: „Všichni zákazníci si zaslouží rychlosti, za kterou platí.“
Puvodni odkaz:
http://www.mobilmania.cz/bleskovky/zakaz...fault.aspx
Tak tomu rikam aspon vyuziti Raspberry