• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 10 Hlas(ů) - 2.6 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Estuary Easy
@BBaron Tak to bych byl rád. Nedá mi to už pár dní spát...
 
Citovat
@JiRo: upravil som trocha ratelimit pre API. V podstate je tam ten limit rovnaky, ale dovoli ti teraz viac requestov na zaciatku za sebou. Na stiahnutie celeho pluginu to nebude stacit, ale na widgety by to mohlo stacit.
Citajte jak se spravne ptat!
Tvorca doplnku 
Stream Cinema CS & SK.
 
Citovat
@BBaron Díky, večer to vyzkouším.
 
Citovat
Pokud mohu nějakým infem přispět i já, tak u mne kolekce fungovaly a fungují korektně - pokud jsem tedy správně porozuměl diskuzi výše (a opět můžu být i mimo za což se dopředu omlouvám  4  ) ...  
O příslušné "obrázkové info" se mi nově stará addon "Artwork Beef" místo starého a téměř nefunkčního addonu "Artwork Downloader

S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPCLE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19
 
Citovat
@Rossi D Ten náš problém je trochu jinde. Ano, kolekce, zavolané jako z SC položky menu Kolekce, ty fungují i nám dobře. Je to proto, že když si tu kolekci otevřeš, tak SC vyšle na server dotaz na seznam filmů té dané kolekce a ten pak zobrazí i se všemi detaily.

My máme ale problém s widgetem kolekce, kde chceme, aby se při najetí na poster kolekce (bez kliku nebo zadání Enter) zobrazily vybrané detaily filmů kolekce. Pro kolekci z knihovny Kodi to funguje tak, že se zobrazí obsahu odkazů do knihovny pro všechny filmy kolekce. V podstatě skin vyhledávám v knihovně filmy kolekce a ještě je třídí podle roku. Když se ale to samé použije na kolekce SC, tak vlastně při každém posunu ve widgetu odcházely dotazy na server, což někdy mohlo být značné množství. Představ si, že projíždíš widget kolekce (stiskneš pravou šipku a držíš...) a po každé změna kolekce se vygeneruje několik dotazů. Když budeš mít ve widgetu 15 kolekcí, v každé průměrně 3 filmy, tak se na server vyvalí během pár vteřin 45 dotazů. Navíc v tomto případě dotazů špatného formátu, protože zobrazení obsahů kolekcí z knihovny a z SC musí vypadat zásadně jinak. Ale to už je realizační detail definice skinu, kterým tady zatěžovat nechci.
 
Citovat
Tak jsem to opět špatně pochopil  8 U mne jsou jednotlivé části kolekce schované uvnitř, "nahoře" je pouze stručné textové info kolik oněch dílů je, název, rok natočení atd. .... Ty požaduješ po najetí na danou kolekci její "rozložení" na plnohodnotné části se vším všudy - tak je to správně ?
S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPCLE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19
 
Citovat
@Rossi D Ne, plné detaily od všech filmů nepotřebuji, vlastně potřebuji právě jen seznam těch filmů v kolekci a roky natočení. Nic víc. A ty říkáš, že se ti to při najetí na kolekci zobrazí? Hmm, tak to mi hlava nebere, jak je to udělané. Musím se a to znova podívat. Asi jsem někde něco přehlédl.
 
Citovat
Vždyť jsem výše dal screeny z "najetí" nad kolekci. Každá kolekce má svůj název vytvořený logem, pod ním se zobrazuje režisér, žánr, počet a jména filmů plus rok výroby. Následně se obal kolekce rozevře a proběhne animace "přitočení" DVD médií s potiskem (vypadá to i na originální potisk média) - je jich stejný počet kolik je v kolekci filmů - to vše při "najetí" ne kliknutí .....


Tak pozor, ještě změna - text s počtem a názvy filmů v kolekci (pod logem) ještě roluje dál a ukáže i děj jednotlivých filmů - toho jsem si před tím ani nevšiml, nikdy to neprohlížím déle než je nutné  4

S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPCLE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19
 
Citovat
@Rossi D Jasně, už rozumím (omlouvám se, nějak mi to dnes nepálí, viróza, bolest hlavy, atd.) Ano, to je přesně ono...
 
Citovat
V pohodě, u mne občasné "nepálení" není nic neobvyklého - máme již nárok ne ?  1 4 Jinak zalehni a práci odlož stranou - zdraví je přednější !
S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPCLE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19
 
Citovat
Gold Theme: 
nahraďte Textures.xbt v Kodi/skin.estuary/Addons/Media
[Obrázek: Clipboard01.jpg]]
zdroj kodi.tv


Přiložené soubory
.zip   Textures.zip (Velikost: 1,65 MB / Stažení: 109)
 
Citovat
JiRo: šlo by přesunout logo na levou horní stranu a poster místo loga dle přiložené fotky? 1


Přiložené soubory Miniatury
   
 
Citovat
@otava5 Problem by to být neměl, zkusím se na to podívat.
 
Citovat
JiRo: budu se těšit jak to bude vypadat.... drobnosti si doladím  6
 
Citovat
@otava5 Tak tě asi zklamu. V EPG se v tom místě zobrazuje obsah ListItem.Icon v seznamu kanálů taky. Ale není to asi stejný container, takže je tam pokaždé něco jiného. Patrně se v tom EPG do té položky zapisuje odkaz na obrázek, který se tam dostane z xmltv, zatímco v seznamu kanálů je tam logo stanice. Zkusím to ještě propátrat, ale už jsme vyzkoušel všechno možné a nic... Sad

@otava5 Podrobně jsem to propátral a potvrdilo se, co jsme si myslel a napsal výše. Pro zobrazení EPG se používá container naplněný z databáze (tabulky) EPG přenášené z Tvheadend, do které se z xmltv přenáší (pokud je definován) obsah položky <icon>. Příklad - v xmltv generované  webgrab++ z sms.cz, pro pořad Vraždy z Midsomeru, je obsahem jeho záznamu i toto:

<icon src="http://gonet.cz/~tri65dnigalerie/porad_b...42fc82.jpg" />

Funguje to tak, že pokud je <icon> v xmltv pro daný pořad definovaná, zapíše se její obsah do příslušné položky v databázi EPG, pokud <icon> definovaná není, zůstává v položce odkaz na logo kanálu.

Pro zobrazení seznamu kanálů se používá container naplněný z databáze (tabulky) PVR. Do ní jsou sice z EPG nějaké informace na serveru přepisovány, ale ta, která by obsahovala výše uvedený odkaz, bohužel ne.

Zkoušel jsem na jednom testovacím systému své tradiční udělátko výpisu obsahu položek kontejneru a mezi jejich obsahem ten odkaz na poster skutečně není (ačkoliv v EPG samozřejmě je).

@otava5 No a konečně poslední pokus, které mě definitivně dovedl k rozhodnutí, že to vzdávám. Zkoušel jsem vypisovat adresu uloženou v položce Icon, containeru s EPG. Zjistil jsem, že když v MyPVRGuide.xml adresuji položku aktuálního containeru (tedy EPG, které má Id=10) jako ListItem.Icon, dostanu odkaz na poster. Když ho ale adresuji Container(10).ListItem.Icon, dostanu odkaz na logo. Což mimo jiné vysvětluje, proč se ten poster zobrazí na stránce EPG, ale nezobrazí na jiné, protože tam musím použít celou adresu, vč. kontejneru a v takovém případě se vrací odkaz na logo, ne na poster. Sad
 
Citovat
JiRo: Díky že jsi to zkusil....nejde tak nejde...:-)
 
Citovat
Dynamické odkazy na obrázky

Občas se hodí, mít možnost měnit zobrazený obrázek podle obsahu nějaké položky. Cesty jsou různé, například pomocí "visible" nebo "variables", případně jejich kombinací. Vede to často k poměrně složitému a komplikovanému kódu a k tomu, že si musíte hlídat kde a co vše je třeba upravit při nějaké změně. A přitom to někdy je velmi jednoduché. Uvedu dva příklady:

Příklad 1

Ve widget info, které zobrazuje detaily vybraného videa, jsem chtěl také zobrazit informace o zdroji - jeho název a nějakou ikonu nebo banner. Počítal jsme s tím, že si bannery předem uložím do "extras" adresáře skinu, název zdroje pak použiji z parametrů widgetu. Nechtěl jsem ale už extra zadávat název obrázku, a tak jsem drze využil jméno zdroje i v odkazu na banner. Trochu jsem se obával, co s tím udělají české háčky a čárky, ale ukázalo se, že je to v pohodě. Vytvořil jsem si adresář a do něj nakopíroval bannery a pojmenoval je názvy zdrojů (DVTV, Seznam zprávy, Šťastné pondělí, apod.). No a v parametru zobrazení banneru jsem jeho jméno sestavil následovně:
Kód:
<control type="image">
    <height>100</height>
    <width>442</width>
    <aspectratio aligny="center" align="left">keep</aspectratio>
    <texture background="true">special://home/addons/skin.estuary.easy/extras/banners/$PARAM[source].jpg</texture>
    <visible>$PARAM[header]</visible>
</control>

Výsledek je působivý.
[attachment=3818]

Příklad 2

Je variací prvního, tentokrát jsem potřeboval modifikovat ikony widgetu základního menu z pluginu iVysílání. Použil jsem tedy stejnou metodu, jen s tím rozdílem, že tentokrát je dynamická informace (v tomto případě o názvu položce v menu) obsažena v items containeru, do kterého se menu načetlo. Někomu se to bude zdát samozřejmé, když to fungovalo s parametrem "includes", musí to fungovat i zde. Kdo ale občas pracoval se skiny ví, že to tak samozřejmé být ani zdaleka nemusí.
Kód:
<include content="WidgetListCategories" condition="Skin.HasSetting(iVysilaniMenuWidget) + !Skin.HasSetting(HomeMenuNoiVysilaniButton) + System.HasAddon(plugin.video.ivysilani)">
    <param name="content_path" value="plugin://plugin.video.ivysilani"/>
    <param name="widget_header" value="Menu iVysílání"/>
    <param name="widget_target" value="videos"/>
    <param name="list_id" value="62050"/>
    <param name="icon" value="special://home/addons/skin.estuary.stream-cinema/extras/icons/widgets/iVysilani/$INFO[ListItem.Title].png"/>
</include>

Výsledek už tak působivý není, v podstatě je očekávaný a stejný, jako u ostatních widgetů. Ale cesta k tomu byla poněkud jiná.
[attachment=3817]
 
Citovat
JiRo: už je to nějaký čas co jsem si zeditoval Estuary....tehda i teď jí mám ve verzi 1.9.12 ale aktuální verze je 1.9.16.... Jak provádíš aktualizaci? A lze někde získat changelog?
 
Citovat
@otava5 Neaktualizuji. Čekám až na verzi Kodi 18, pak si to projdu a převedu ty úpravy do nové verze. Mám okomentovány všechny úpravy a poznamenány všechny soubory, kde jsem je prováděl. Moc jich není. To se dá zvládnout ručně.
 
Citovat
JiRo: kde bych našel ve skinu tyto ikony https://github.com/xbmc/xbmc/tree/master...uary/media ??
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)