• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Zdravím hosta! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Factory reset routeru = nefunkční knihovna
#1
Ahoj.
Proběhl nějaký útok na Mikrotik a já to bohužel odnesl a do routeru se mi dostal bitcoin miner. Nepomohlo nic, tak jsem musel udělat tovární nastavení. Bohužel mi to tedy vymazalo nastavení DHCP. Tak jsem to neřešil, znovu udělal NASu i telce static adresy a pak v Kodi upravil IPčka pro knihovnu filmů a seriálů. Nicméně knihovna se mi v hlavním menu nenačte. Když otevřu tu složku, tak se do filmů dostanu, .strm soubory vidím, ale nenaběhnou mi filmy ani seriály v knihovně.
Je potřeba ještě někde něco upravit? Musí se v configu ještě upravit IP pro přístup k NASu? Myslel jsem, že to stačí jen v Prohlížeči médií upravit ten zdroj.

Druhá otázka směřuje ke scrapu. Mám u některých seriálů anglické popisy a v SC jsou české. Scrapuju seriály přes TVDB. Je možné seriály přescrapovat, aby měly české popisky? Nevím kde co nastavit. 

Díky moc.
Jedu na: Kodi 17.6 - Skin Estuary
Přehrávám na: AndroidTV Philips 43PUS6551/12 (Android 6.0, 4-core procesor, 1.5GB RAM)
Data skladuji na: NAS Synology DS115j ve kterém je disk WD Red 2TB
Vše je propojeno pomocí: MikroTik RouterBOARD RB951G-2HnD
 
Citovat
#2
@Bartyx Musíš to více přiblížit. Budu tedy zatím vycházet z toho, jak jsem tvůj popis situace pochopil. A také si uvědomit co a kde definuješ. Zda je to v Kodi jako takovém a jeho zdrojích a knihovně a nebo ve Stream-Cinema. To jsou zásadně odlišené věcí, které spolu souvisí jedině tím, že v obou případech uvedeš  stejnou výchozí adresu. Cíle, kam SC ukládá strm soubory a Kodi ji používá jako zdroj při scrapování. Jestli jsi v nové konfiguraci IP adres změnil původní adresu místa, kam SC ukládá strm soubory (asi NAS) a Kodi má definovaný zdroj pro knihovnu, tak ti pochopitelně knihovna v hlavním menu fungovat nebude. Musíš ji znovu zadat jako nový zdroj a znova ji "oscrapovat". Jen změnit IP adresu v nastavení SC nestačí. Pro příště je vhodnější zdroje knihovny identifikovat přes jména, nikoliv IP.

Ke scrapu - tuším, že SC používá také The TVDB scraper, takže výsledky v SC a knihovně (pokud používáš stejný scraper) by měly být stejné. Možná nemáš jen správně nastavený jazyk u příslušného zdroje knihovny. Tak si to zkontroluj.
Client/TV Server: Asrock Beebox+LE 8.2.5+Tvheadend 4.2 (4x DVB-T UPC - 7 MUX/51 kanálů, OTT - 285 MUX/Kanálů),  Clients: RPi 2+LE 8.2.5 2xW10+Kodi 17.6, Android Mobile+TVHClient+Yatse NAS: Asustor
 
Citovat
#3
Děkuji moc. To bude ten problém. Zadám tedy knihovnu znovu a nechám oscrapovat. Doufal jsem, že bude jen stačit upravit cestu a knihovna se znovu načte. Očividně ne.

Děkuji ještě jednou.

EDIT:
Tak jsem se radoval předčasně. Nejde mi to stále. Už nevím, kde může být chyba. Odeberu zdroje, vyčistím knihovnu, přidám nové zdroje (připojení na NAS přes NFS funguje skvěle), zadám scraper, obsah, vše potvrdím a scrapování nezačne.
Navíc Kodi se startuje velmi dlouho, tohle mi to přesně dělá, když třeba vypadne proud a já si pak nevšimnu, že nenastartoval NAS. Pak Kodi taky startuje třeba 2 minuty. Takže to vypadá na nějaký problém se čtením té knihovny z NAS, ale nevím přesně co, protože přes zdroje se k strm souborům dostanu z Kodi bez problému. Přes soubory knihovnu prohlédnu, ale prostě se mi nechce oscrapovat. Sad
Jedu na: Kodi 17.6 - Skin Estuary
Přehrávám na: AndroidTV Philips 43PUS6551/12 (Android 6.0, 4-core procesor, 1.5GB RAM)
Data skladuji na: NAS Synology DS115j ve kterém je disk WD Red 2TB
Vše je propojeno pomocí: MikroTik RouterBOARD RB951G-2HnD
 
Citovat
#4
@Bartyx No, to je hodně divné. Předpokládám, že parametry scraperu a další nastavení u zdroje máš správně. Už jsi to dělal, nejsi nováček, takže tomu asi rozumíš... Nemá tedy smysl se tě ptát, jestli náhodou nemáš zapnuto "Vyloučit cestu..." 6

Objevilo se ti při změně zadání nastavení zdroje okno s dotazem, "Chcete aktualizovat informace..." a dal jsi "Ano"? A jak reaguje Kodi když spustíš vyhledávání následně ručně? Někdy to skutečně dlouho trvá, než se v oznamovací oblasti objeví hlášení o spuštění scraperů. Stačí aby při tom např. běžela aktualizace widgetů a ta prodleva může být i několik vteřin i víc. Člověk pak klikne na spuštění aktualizace vícekrát a protože je to "toogle", nevšimne si a dalším klikem hned aktualizaci zastaví.

A co na to log? Je tam vidět spuštění a zastavení aktualizace? mělo by tam být minimálně toto:

Kód:
06:42:34.432 T:140064411592448  NOTICE: VideoInfoScanner: Starting scan ..
...
06:43:56.510 T:140064411592448  NOTICE: VideoInfoScanner: Finished scan. Scanning for video info took 01:22

Objeví se to, i když nic ke scanování není. Pak je doba scanování krátká, často i 0:00. Když scan nenajde žádnou změnu je čas krátký, jako je uvedeno výše, ale i v takovém případě se už v oznamovací oblasti objeví hláška o běhu scraperů. Můžeš si případně zapnout debug, pustit aktualizaci knihovny a pak v logu uvidíš, které všechny zdroje ti to prochází a testují se na změnu.
Client/TV Server: Asrock Beebox+LE 8.2.5+Tvheadend 4.2 (4x DVB-T UPC - 7 MUX/51 kanálů, OTT - 285 MUX/Kanálů),  Clients: RPi 2+LE 8.2.5 2xW10+Kodi 17.6, Android Mobile+TVHClient+Yatse NAS: Asustor
 
Citovat
#5
Aktualizace se očividně vůbec nespustí. Když ve zdroji kliknu na Aktualizovat knihovnu, tak to netrvá ani vteřinu, žádná prodleva, žádný lag. Prostě jakoby to tlačítko nic neudělalo. Stejně tak v nastavení Vyšistit knihovnu nic nedělá. Ještě jsem si všiml, že televize vůbec neprobudí NAS, když je ve spánku.
Začínám podezřívat firewall v routeru tím, jak jsem udělal factory reset, možná je v novém firmwaru nějaké jiné nastavení. Divné je, že ve zdrojích se do složky NASu normálně dostanu bez problému, ani to nemá prodlevy. Ale Kodi jako takové se k němu asi nemůže připojit při té aktualizaci.

Takže teď asi udělám to, že nainstaluju Kodi na PC a zkusím to tam. Pokud to tam půjde, tak už nevím. Pokud to tam nepůjde, tak nejspíš firewall v routeru nějak blokuje navázání komunikace přes NFS.
Jedu na: Kodi 17.6 - Skin Estuary
Přehrávám na: AndroidTV Philips 43PUS6551/12 (Android 6.0, 4-core procesor, 1.5GB RAM)
Data skladuji na: NAS Synology DS115j ve kterém je disk WD Red 2TB
Vše je propojeno pomocí: MikroTik RouterBOARD RB951G-2HnD
 
Citovat
#6
@Bartyx Nedokážu si představit, jaký by na to mohl mít vliv ten router. Pokud ten zdroj v Kodi vidíš a můžeš s ním pracovat, tak by v tomto problém pří aktualizaci být neměl. Když klikneš na Aktualizovat knihovnu, tak by alespoň krátce měl probliknout stav Zastavit prohledávání. A určitě by o tom měl být záznam v logu. Zkoušel sis ho prohlédnout, jak jsem radil? A také při zapnutém debug?
Client/TV Server: Asrock Beebox+LE 8.2.5+Tvheadend 4.2 (4x DVB-T UPC - 7 MUX/51 kanálů, OTT - 285 MUX/Kanálů),  Clients: RPi 2+LE 8.2.5 2xW10+Kodi 17.6, Android Mobile+TVHClient+Yatse NAS: Asustor
 
Citovat
#7
Tak jsem to nakonec vyřešil tím, že jsem updatoval software v NASu. Delší dobu jsem to nedělal a nejspíš nový firmware routeru nějak nekamarádil se starším v NASu. Už to šlape. Ale bylo to podivné ;)
Jedu na: Kodi 17.6 - Skin Estuary
Přehrávám na: AndroidTV Philips 43PUS6551/12 (Android 6.0, 4-core procesor, 1.5GB RAM)
Data skladuji na: NAS Synology DS115j ve kterém je disk WD Red 2TB
Vše je propojeno pomocí: MikroTik RouterBOARD RB951G-2HnD
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)