@
jkmh Já jsem to taky zkoušel, podařilo se mi vyrobit soubor (ale zmršený) ve formátu apng, ale gif ne. Je tam komplikace, protože ty soubory s točícím se kruhem (je jich 30) mají jinou velikost a musí se posunout vertikálně a horizontálně proti tomu backgroundu. A to většina on-line služeb neumí. I když jsem to skládal ve skinu, tak jsem musel ten kruh v obrázku pomocí grafického editoru vycentrovat, jinak mi ten kruh při otáčení "smajdal". Ani teď to není úplně dokonalé, ale to už neřeším.
BTW Ta apka, co z toho dělá animovaný obrázek v CE, to asi umí posunout správně, protože jestli sis všiml, tak je v tom adresáři kromě png souborů i soubor splash-1080-config, ve které je právě definován ten posun obrázků s tím kruhem. Když se to složí bez toho posunu, tak ten kruh není ve středu obrázku. Jinak pozor, pokud bys chtěl použít ten originální background z Github nebo CE (soubor splash-1080-0.png), tak ten posun musí být jiný, protože u něj ten kruh není uprostřed.
Kdybys chtěl tu animaci ve skinu také udělat, tak je to nějak takto (je to zobrazení přes celé okno a adresované relativně v %, aby to bylo flexibilní):
Kód:
<control type="image">
<centerleft>50%</centerleft>
<centertop>50%</centertop>
<width>100%</width>
<height>100%</height>
<aspectratio>keep</aspectratio>
<texture>special://home/media/startup.jpg</texture>
</control>
<control type="image">
<centerleft>50%</centerleft>
<centertop>50%</centertop>
<width>100%</width>
<height>100%</height>
<aspectratio>keep</aspectratio>
<texture>special://home/media/splash-r.png</texture>
<animation effect="rotate" center="auto" start="360" end="0" loop="true" condition="true">Conditional</animation>
</control>
Ono to lze napsat mnoha různými způsoby. Já si spíše zkouším různé varianty, protože teď jsme v zajetí flexibitlity. Doma jsem totiž po pár dnech, kdy jsme provozovali skin ve větším rozlišení, ho vrátil zpátky ma 1080, a se zlou jsem se potázal...
Obrázek splash-r.png je editovaný (vycentrovaný) a rozměrově přizpůsobený původní obrázek splash-1080-1.png z Github. V parametrech animace je time="3000" čas, za který se ten krom otočí o 360°, takže nepřímo úměrné rychlosti otáčení. Ale to asi víš...