@otava5 Jo díky za upozornění. Neuvědomil jsme si, že ten druhý je "focusedlayout", v popisu jsem to upravil. Je vidět, že si umíš poradit.
S těmi časy u WidgetInfo jsme si hrál, myslel jsme si, že tam budou stačit kratší časy a asi máš pravdu, je to moc rychlé. Tak jsem do kódu vrátil obvyklé časy. Jen u názvu filmu, tam jsem nechal kratší časy. Ten název je jen na dva řádky a jsou filmy, které ho mají delší. Nechtělo se mi tam nechávat větší počet řádků, protože by tam u většiny filmů byla moc velká mezera a nevypadalo by to hezky.
Jinak, kdybys měl zájem, tak posuvy se definují v řádcích <autoscroll delay="10000" time="3000" repeat="10000">Skin.HasSetting(autoscroll)</autoscroll>, kde jednotlivé parametry času (jsou v ms) znamenají:
delay - prodleva, než se začne text po zobrazení obrázku posouvat
time - rychlost posuvu, 3000 znamená, že se text posune o výšku jednoho řádku za 3 vteřiny
repeat - opakování posuvu poté, co se text posunul až na konec
S těmi časy u WidgetInfo jsme si hrál, myslel jsme si, že tam budou stačit kratší časy a asi máš pravdu, je to moc rychlé. Tak jsem do kódu vrátil obvyklé časy. Jen u názvu filmu, tam jsem nechal kratší časy. Ten název je jen na dva řádky a jsou filmy, které ho mají delší. Nechtělo se mi tam nechávat větší počet řádků, protože by tam u většiny filmů byla moc velká mezera a nevypadalo by to hezky.
Jinak, kdybys měl zájem, tak posuvy se definují v řádcích <autoscroll delay="10000" time="3000" repeat="10000">Skin.HasSetting(autoscroll)</autoscroll>, kde jednotlivé parametry času (jsou v ms) znamenají:
delay - prodleva, než se začne text po zobrazení obrázku posouvat
time - rychlost posuvu, 3000 znamená, že se text posune o výšku jednoho řádku za 3 vteřiny
repeat - opakování posuvu poté, co se text posunul až na konec