04.2.2017, 12:00
@Rossi D: A ty jsi na něj narazil?
Jinak je celkem jasné, že zaměstnávají operátory na lince právě pro to, aby odhalili pouze okolnost, která by mohla způsobit odchod zákazníka jinam, případně právní tahanice kvůli nedodržení podmínek smlouvy. Pak je pouze v zájmu poskytovatele, aby operátor zákazníka přesvědčil, že chyba je na zákazníkově straně, případně ho uvedl do stavu hypnózy, kdy raději bude řešit něco úplně jiného. Třeba proč manželka peče sekanou a ne krůtu.
Jinak je celkem jasné, že zaměstnávají operátory na lince právě pro to, aby odhalili pouze okolnost, která by mohla způsobit odchod zákazníka jinam, případně právní tahanice kvůli nedodržení podmínek smlouvy. Pak je pouze v zájmu poskytovatele, aby operátor zákazníka přesvědčil, že chyba je na zákazníkově straně, případně ho uvedl do stavu hypnózy, kdy raději bude řešit něco úplně jiného. Třeba proč manželka peče sekanou a ne krůtu.