04.2.2017, 18:40
:Rossi
Já právě vždy narazím na ty pohodáře, vyslechnou, přepojí mne na servis, pak to vypadne, nebo se vrátí zpět na zákaznickou linku, a tam si další brigoš nechá vysvětlit co chci a ....
jsem "těžkej pohodář" ale to už vřu
co se týče trackeru, tak jsem na to podobně jako kodiman na předcházející straně
jen nevím zda je to dobře nebo špatně, netuším jestli toto mne tahá "po všech čertech" neb nevím jak má vypadat idealní stav
Já právě vždy narazím na ty pohodáře, vyslechnou, přepojí mne na servis, pak to vypadne, nebo se vrátí zpět na zákaznickou linku, a tam si další brigoš nechá vysvětlit co chci a ....
jsem "těžkej pohodář" ale to už vřu
co se týče trackeru, tak jsem na to podobně jako kodiman na předcházející straně
jen nevím zda je to dobře nebo špatně, netuším jestli toto mne tahá "po všech čertech" neb nevím jak má vypadat idealní stav
Windows 10 - Kodi 20
H96 max X2 - Coreelec 9.2.5 Kodi 18.9
X96 max+ - Coreelec 9.2.5 Kodi 18.9 (NAND dualboot Slimbox/CE)
X96 max+ - Coreelec 20 Matrix (NAND dualboot Slimbox/CE Matrix)
H96 max X2 - Coreelec 9.2.5 Kodi 18.9
X96 max+ - Coreelec 9.2.5 Kodi 18.9 (NAND dualboot Slimbox/CE)
X96 max+ - Coreelec 20 Matrix (NAND dualboot Slimbox/CE Matrix)