21.2.2017, 21:20
tak jsem po telefonickém rozhovoru se zástupcem O2, dnes pokračoval na jejich chatu na téma
Tak dnes mi bylo zastupce O2 ( tel. 800184084 čas 10:00hod ) vnucována myšlenka, že omezování rychlosti je jednoznačně a pouze ze strany Webshare a mám se obrátit, jako jejich zákazník (Webshare), přímo na ně. Vysvětloval jsem dotyčnému, že stejně jsem i zákazníkem O2, ať se tedy někdo z vedení Technické podpory vloží do tohoto problému, navrhl jsem mu, že dám dotyčnému písemný souhlas ke strhnutí si měsíčního poplatku za VIP účet Webshare z mého O2 účtu (ca 60,- Kč). Ať tedy někdo z O2 "kdo má gule" řeší tento problém "jeho/jejich" nespokojených zákazníků. Dojde tímto ke konfrontaci zástupců obou stran, bez možnosti výmluv na opačnou stranu tohoto omezování. Bohužel tento človíček, nemá kompetenci k takovému jednání, ani on nebyl ochoten tímto způsobem zastupovat svého zaměstnavatele "O2" a mne jako dlouholetého zákazníka. Tedy dle mého pohledu človíček, stejně jako jeho Websharem omezovaný chlebodárce O2, kterému je lhostejno poškozování dobrého jméno společnosti O2 ( a pana Kellnera ).
neskutečnou "drzostí" je dle mne tato odpověď na konci CHATu
20:12Jakub
Rád bych pomohl, ale bohužel nemám možnost jak, jak jsem psal, je třeba to řešit s webshare, děkuji za pochopeni. Nemám bohužel co více zde řešit, děkuji za Váš čas a přeji hezký večer.
Operátor ukončil chatovou konverzaci. Pokračujte kliknutím na tlačítko Ukončit chat.
Tak dnes mi bylo zastupce O2 ( tel. 800184084 čas 10:00hod ) vnucována myšlenka, že omezování rychlosti je jednoznačně a pouze ze strany Webshare a mám se obrátit, jako jejich zákazník (Webshare), přímo na ně. Vysvětloval jsem dotyčnému, že stejně jsem i zákazníkem O2, ať se tedy někdo z vedení Technické podpory vloží do tohoto problému, navrhl jsem mu, že dám dotyčnému písemný souhlas ke strhnutí si měsíčního poplatku za VIP účet Webshare z mého O2 účtu (ca 60,- Kč). Ať tedy někdo z O2 "kdo má gule" řeší tento problém "jeho/jejich" nespokojených zákazníků. Dojde tímto ke konfrontaci zástupců obou stran, bez možnosti výmluv na opačnou stranu tohoto omezování. Bohužel tento človíček, nemá kompetenci k takovému jednání, ani on nebyl ochoten tímto způsobem zastupovat svého zaměstnavatele "O2" a mne jako dlouholetého zákazníka. Tedy dle mého pohledu človíček, stejně jako jeho Websharem omezovaný chlebodárce O2, kterému je lhostejno poškozování dobrého jméno společnosti O2 ( a pana Kellnera ).
neskutečnou "drzostí" je dle mne tato odpověď na konci CHATu
20:12Jakub
Rád bych pomohl, ale bohužel nemám možnost jak, jak jsem psal, je třeba to řešit s webshare, děkuji za pochopeni. Nemám bohužel co více zde řešit, děkuji za Váš čas a přeji hezký večer.
Operátor ukončil chatovou konverzaci. Pokračujte kliknutím na tlačítko Ukončit chat.
Windows 10 - Kodi 20
H96 max X2 - Coreelec 9.2.5 Kodi 18.9
X96 max+ - Coreelec 9.2.5 Kodi 18.9 (NAND dualboot Slimbox/CE)
X96 max+ - Coreelec 20 Matrix (NAND dualboot Slimbox/CE Matrix)
H96 max X2 - Coreelec 9.2.5 Kodi 18.9
X96 max+ - Coreelec 9.2.5 Kodi 18.9 (NAND dualboot Slimbox/CE)
X96 max+ - Coreelec 20 Matrix (NAND dualboot Slimbox/CE Matrix)