12.7.2018, 13:25
... i to se někdy stává a bohužel je ta smůla o to větší když se to stane u dražšího produktu .... Já se tomu "odesílání" zpět zatím úspěšně vyhýbám, pokud bylo něco špatně, vždy se mi podařilo s prodejcem nějak domluvit na patřičné kompenzaci - buď na vrácení celé či úměrné částky peněz nebo rovnou na zaslání celé nové věci. Je to samozřejmě podmíněné mailovým "tanečkem" v podobě "důkazních" fotografií a pravdivými informacemi o tom jak je poštovné odsud k nim drahé a nevyplácející se atd. Jen podotýkám, nikdy jsem tohoto nezneužil a vždy jednám s obchodníkem férově, nezřídka jsem i částku vracel, pokud mi byla poskytnuta za nákup který nedorazil a objevil se až později .... Ne, rozhodně nemám svatozář, ale v obchodu jsem se kus života pohyboval a dobře vím co to je, pokud se mnou bude čestně jednat prodávající, já s tím problém rozhodně mít nebudu
S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPC → LE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19