27.6.2021, 15:43
Skin Debug
Ozval se mi známý, který se pustil do úprav Estuary skinu podle návodů v tomto tématu, že jsem v něm zamlčel jednu velmi podstatnou a zásadní informaci, jak si jednoduše zobrazit infromace o aktuálně zobrazené části skinu. Nebudu se s ním přít, i když si myslím, že jsem o tom v některém příspěvku určitě psal, a zmíním se o tom ještě jednou.
Funkce, která zobrazí "ladicí" informace o aktuálně navolené funkci skinu se zobrazí po zadání Kodi příkazu Skin.ToggleDebug. Jak z tvaru příkazu plyne, je to typ příkazu "toogle", ted první použití funkci zapne, druhé vypne, atd.
Po "zapnutí" ladicího výpisu se na obrazovce zobrazí:
Zadání příkazu lze dosáhnout různými metodami:
Ozval se mi známý, který se pustil do úprav Estuary skinu podle návodů v tomto tématu, že jsem v něm zamlčel jednu velmi podstatnou a zásadní informaci, jak si jednoduše zobrazit infromace o aktuálně zobrazené části skinu. Nebudu se s ním přít, i když si myslím, že jsem o tom v některém příspěvku určitě psal, a zmíním se o tom ještě jednou.
Funkce, která zobrazí "ladicí" informace o aktuálně navolené funkci skinu se zobrazí po zadání Kodi příkazu Skin.ToggleDebug. Jak z tvaru příkazu plyne, je to typ příkazu "toogle", ted první použití funkci zapne, druhé vypne, atd.
Po "zapnutí" ladicího výpisu se na obrazovce zobrazí:
- Window: - název definičního souboru, ve kterém je právě zobrazený obsah okna definován,
- Mouse: - pozici kurzoru na obrazovce,
- Focused: - typ vybraného elementu a případně, existuje-li, i jeho id.
Zadání příkazu lze dosáhnout různými metodami:
- namapujete si příkaz na tlačítku DO nebo klávesu Kodi - to je asi nejrychlejší způsob (viz můj předchozí příspěvek v tomto tématu)
- někde ve skinu si příkaz pro zapnutí/vypnutí debug módu definujete - buď ruční editací definičního souboru nebo u skinů s možností definování vlastních příkazů (ANS a podobné) pomocí funkce nastavení skinu
- u *ELEC instalace použijete příkaz kodi-send
- použijete JSON_RPC metodu zadání příkazu Kodi přes webové api Kodi