12.5.2017, 8:49
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 12.5.2017, 20:16 uživatelem JiRo.
Důvod úpravy: Doplnění informace o postupu řešení
)
@Peta Neomlouvej se. V pohodě... Tak to jsou podle mne dobré zprávy. Problém byl mohl být v těch parametrech sítě. Prostá změna ale nepomůže. Určitě je třeba udělat reboot celého RPi, restart jenom Kodi aplikace nepomůže. Pokud jsi to udělal a přesto se ni nezměnilo, tak by ještě mělo pomoci vymazat pár souborů (možná bude stačit jeden) v datovém adresáři Tvheadend backendu. Já teď nejsem doma a nemám ani možnost se připojit a nejsem si 100%jistý, jestli dám z hlavy dohromady místo a jméno souboru. Tak vydrž do večera, pak ti to popíšu přesně.
Edit: Ještě před rebootem RPi smaž soubor /storage/.kodi/userdata/addon-data/service.tvheadend42/epgdb.v2. Nebo přes default nastavení samby to můžeš udělat z Windows, tam je to userdadata\addon-data\service.tvheadend42\epgdb.v2. Po rebootu se ten soubor hned neobjeví, tak se neboj, je to záloha epg, která se na disk zapisuje každou hodinu. Tedy pokud sis nezměnil default nastavení. Po hodině by se tam měl objevit. Tak hodně štěstí!
Edit: Ještě před rebootem RPi smaž soubor /storage/.kodi/userdata/addon-data/service.tvheadend42/epgdb.v2. Nebo přes default nastavení samby to můžeš udělat z Windows, tam je to userdadata\addon-data\service.tvheadend42\epgdb.v2. Po rebootu se ten soubor hned neobjeví, tak se neboj, je to záloha epg, která se na disk zapisuje každou hodinu. Tedy pokud sis nezměnil default nastavení. Po hodině by se tam měl objevit. Tak hodně štěstí!