• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Zdravím hosta! Přihlášení Registrace

Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kodi odebrat odkaz
Zdravím všechny v Kodi jsem celkem začátečník ,ale začíná se mi líbit čím dál více. Hledal jsem na fóru bez výsledku proto mi prosím promiňte jestli jste to tu už probírali. Nemohu odstranit nebo přepsat chybně zadaný odkaz na repozitar .Kodi jsem měl 15 teď 16 v Androidi krabičce.
Diky
TV Box MXIII-G, Openelec 6.95.3a, Kodi16.1, TV-PHILIPS 3D
Nestabilní Libreelec 7.0.1.2, Kodi16.1

Citovat
Nevím jak u Androidu, ale pokud se chci něčeho zbavit, tak například takto:

na zvoleném repu zmáčknu "I" a vyberu možnost "Odinstalovat"

když výše uvedený návod selže, odebereme repo "hrubou silou" přes Koďáckého správce souborů  1

je pouze zapotřebí "Přidat zdroj" → "Domovská složka" či "storage"

v přidaném "storage" jdeme do .kodi → addons → zde vybereme repo které chceme odstranit

na repu pomocí písmene "C" zvolíme "Odstranit"

Možná bude nutné povolit v nastavení Kodi tyto položky "Povolit přejmenování a mazání souborů" + "Zobrazovat skryté soubory a adresáře"

3x RPi2B → LibreELEC  arm-7.0.2 \ 1x RPi3B → LibreELEC arm-7.0.2 \ HTPC → LibreELEC Generic x86_64-7.0.2 \ NAS Synology 212J → DSM 6.0.2

Citovat
Diky za naprosto vyčerpávající odpověď už se mi podařilo špatnou cestu odstranit
TV Box MXIII-G, Openelec 6.95.3a, Kodi16.1, TV-PHILIPS 3D
Nestabilní Libreelec 7.0.1.2, Kodi16.1

Citovat
Zdravím, taky bych potřeboval poradit. I já mám Android krabičku s Kodi a po síti přehrávám videa z PC. Zajímalo by mě jakým způsobem odstranit už shlédnutá videa. V PC soubory odstraním, ale v krabičce je vidím stále, nebo spíše linky na ně.