Sun Records (1952-1969... a pak do dnes) bylo hudební vydavatelství založené Samem Phillipsem v Memphisu ve státě Tennessee. Je známé především tím, že poskytlo nahrávací kontrakt mnoha velmi známým a později i populárním hudebníkům v jejich začátcích. Svoji kariéru zde zahájili mezi jinými Elvis Presley (jehož kontrakt byl v roce 1956 z finančních důvodů prodán firmě RCA Records za 35000 dolarů), Carl Perkins, Roy Orbison a Johnny Cash... a další...
SUN RECORDS (2017 - hudební, životopisný, S1 8x45min. - USA) CSFD 77% IMdb. Citace: SamVimes (CSFD) - Minisérie o začátcích labelu Sun Records a muzikantů, kteří u něj nahrávali jako byl Elvis, Johnny Cash nebo Jerry Lee Lewis. Hudba tady funguje výborně, ať už jako soundtrack nebo jako přímá součást děje. Chválím i obsazení, jež věrně ztvárňuje své reálné předobrazy, aniž by sklouzávali k nechtěné parodii. Když si ale odmyslím (pro mě) atraktivní hudební prostředí a budu na Sun Records nahlížet prostě jako na drama, bohužel to zdaleka nedosahuje kvalit třeba Vinylu nebo Mad Men. Minisérie má problémy s tempem i s roztříštěností, spousta postav totiž poměrně dlouho jede po samostatných liniích. Dovedl bych si představit výrazné zlepšení dynamiky i jen pouhým přestříháním materiálu a soustředěním jednotlivých epizod vždy jen na ústředního Sama Phillipse (zakladatele Sun) plus maximálně jednu až dvě vedlejší postavy. Takhle ale místy nastupuje dojem rozvleklosti.
SUN RECORDS (2017 - hudební, životopisný, S1 8x45min. - USA) CSFD 77% IMdb. Citace: SamVimes (CSFD) - Minisérie o začátcích labelu Sun Records a muzikantů, kteří u něj nahrávali jako byl Elvis, Johnny Cash nebo Jerry Lee Lewis. Hudba tady funguje výborně, ať už jako soundtrack nebo jako přímá součást děje. Chválím i obsazení, jež věrně ztvárňuje své reálné předobrazy, aniž by sklouzávali k nechtěné parodii. Když si ale odmyslím (pro mě) atraktivní hudební prostředí a budu na Sun Records nahlížet prostě jako na drama, bohužel to zdaleka nedosahuje kvalit třeba Vinylu nebo Mad Men. Minisérie má problémy s tempem i s roztříštěností, spousta postav totiž poměrně dlouho jede po samostatných liniích. Dovedl bych si představit výrazné zlepšení dynamiky i jen pouhým přestříháním materiálu a soustředěním jednotlivých epizod vždy jen na ústředního Sama Phillipse (zakladatele Sun) plus maximálně jednu až dvě vedlejší postavy. Takhle ale místy nastupuje dojem rozvleklosti.