Korejský Hyundai začal sázet na jednoduché tvary, které však zaujmou.
Ioniq 6 - nejdříve jsem si říkal, co je to za broukše (Brouk WV spláclý s Porsche).
Ale z venku fakt slušný.
Garaz.cz - Patrik Hála - 14. 7. 2022
Aerodynamický Hyundai Ioniq 6 konečně oficiálně.
Nabízí skvělý dojezd a atmosféru 우주선 (ujuseon)
V praxi to pak vypadá následovně – silnější verze disponuje výkonem 325 koní a 605 Nm,
což umožňuje udávaný sprint z klidu na stovku za 5 sekund.
Verze se zadním pohonem sice poskytuje „jen“ 228 koní, přesto sprintovou disciplínu
stihne za slušných 7 sekund. Bonus této verze spočívá v tom,
že se dá spárovat i s větší 77kWh baterií, což dle metodiky WLTP umožňuje dojezd
velmi slušných 610 km, tedy o nějakých 100 km víc, než kolik zvládne Ioniq 5.
Ioniq 6 - nejdříve jsem si říkal, co je to za broukše (Brouk WV spláclý s Porsche).
Ale z venku fakt slušný.
Garaz.cz - Patrik Hála - 14. 7. 2022
Aerodynamický Hyundai Ioniq 6 konečně oficiálně.
Nabízí skvělý dojezd a atmosféru 우주선 (ujuseon)
V praxi to pak vypadá následovně – silnější verze disponuje výkonem 325 koní a 605 Nm,
což umožňuje udávaný sprint z klidu na stovku za 5 sekund.
Verze se zadním pohonem sice poskytuje „jen“ 228 koní, přesto sprintovou disciplínu
stihne za slušných 7 sekund. Bonus této verze spočívá v tom,
že se dá spárovat i s větší 77kWh baterií, což dle metodiky WLTP umožňuje dojezd
velmi slušných 610 km, tedy o nějakých 100 km víc, než kolik zvládne Ioniq 5.