XBMC-Kodi.cz

Úplná verze: PROBLÉM - SK CZ Repozitar
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Stran: 1 2
Ja som taký problém nemal nikdy. Ale sa mi objavil problem. Po načítaní stranky sa mi objaví CloudFlare. Nie pri všetkých. Ale dnes to začalo. Idem hľadať ako to odstrániť.
Tak jsem si cvičně nahodil na jedno z RPi Kryptona (Kodi 17), vše jsem instaloval od počátku a na zformátovanou kartu připravenou v USB-SD Creatoru . Veškeré pluginy jsou bez problémů a plně funkční !
No toto nerieši môj problém. Urobil som to trikrát a stále m iKodi nejde ani na PC, mobile a tablete. Predvčerom
všetko išlo.
Tak to je mi jasné, že to neřeší Tvůj problém - je to však důkaz toho, že to není nějakou chybou v SK CZ Repozitáři ...
Vlado vyzkoušej to přes jiného poskytovatele internetu například přes mobilni data
& reinarnate
Moc nechápu, co tu pořád řešíte. 71
Máte problém se síťovými zdroji, který nikdo jiný nepozoruje, a přitom máte stejného poskytovatele, a problém máte na všech svých zařízeních, takže je evidentní, že problém není v Kodi, ani v jeho doplňcích, ani ve vašich zařízeních, , ale ve vašem internetovém připojení. 
To my tady opravdu nevyřešíme, i kdyby jsem stokrát chtěli. Musíte to řešit s vaším ISP.
hmm nevim ale nektere repozitare co pouzivaji scraper TVDB maji problem ohledne DDOS napadeni - exodus, zen atd ...
https://www.facebook.com/TheTVDB/?nr
Doporučuji kouknout na http://www.speedtest.net/ a změřit si rychlost připojení.
mne inak tiež na skoro každej stránke vyskakuje One More Step page od CloudFlare neviem prečo ešte nikdy mi tu stránku nezobrazovalo v takej intenzite , speed test som spravil a rýchlosť je taká ako vždy , problém je v tom že môj poskytovateľ používa internetového providéra VNET takže tak povediac jeden provider používa iného takže problém môže byť hoc kde
To ti snad může být jedno, přes kolik překupníků to jde, ty máš snad smlouvy jen s jedním, a platíš mu za službu, která není dodávána v požadované kvalitě, takže jasný důvod k reklamaci, a v případě neřešení problémů i k vypovězení smlouvy.
- to neni tak zcela pravda, nejobjektivneji se zmeri kvalita pripojeni z prikazoveho radku prikazem ping a uvidim nejdulezitejsi udaje odezvu ci vypadky
Takže som sa spojil včera aj keď bola nedeľa (napísal som problém) s poskytovateľom.
Odpísali mi poradili, ale nič nepomohlo. Ja blbec som sa zabudol zmieniť, že mi to nejde ani na telefóne ani na tablete.
Takže som riešil problém u seba. Po upresnení mi sľúbil technik, že sa na to s kolegami dnes pozrie. Ráno ten istý stav
a teraz to už fahčí. Asi chyba na trase.
Dostal som vyjadrenie:
Problém bol s našou verejnou IP adresou, ktorú nám v peeringovom centre zablokovali nakoľko sa ukázalo, že nejaký náš zákazník (pravdepodobne nevedomky) šíril do internetu vírus ktorý spôsoboval DDOS útoky.
Aj ja som písal poskytovateľovi a tiež sa vyjadrili , dnes už to beží v pohode problém bol vyriešený
No vida, tak hlavně, že to maká.   5
Tak to můžeme to brát za vyřešené, a pro příště jsme zase o něco chytřejší.  4
Taky jsem měl tento problém a vyřešila to změna DNS na 8.8.8.8 resp 8.8.4.4.
Pi3, LibreElec, Kodi 17.3 - pomohlo reinstal OS. Doplnky ide instalovat bez problemov.
Zdravím já mám podobný problém prvně android tv box vše jelo udělal jsem tovární nastavení a najednou to nenajde žádný jiný jazyk jak angličtinu a když chci nainstalovat sosáč tak to chce různé pluginy ktere jsou (not avaible) npř. script.module.html5llib už jsem to zkoušel dostahovat manuálně a nic už opravdu nevím co dál :/ No a aby to nebylo málo včera jsem udělal reinstal NTB Lenovo B51 a stejná historka před reinstalem všechno jelo a ted tam ten sosáč nenarvu skrze to samé Sad Zkoušel jsem x verzí a výsledek stejný ale hlavně mě zaráží už ta volba jazyka to je opravdu jak kdyby i to neumělo skrze internet někam sáhnout
Restartovat je základ,jinak stačí i počkat a nebo doinstalovat ručně.
Zámek z důvodů duplicitního téma.
Stran: 1 2