XBMC-Kodi.cz

Úplná verze: Estuary - pohyb ve widgetu na home screen
Prohlížíte si holou variantu vašeho obsahu. Prohlédněte si plnou verzi s příslušným formátováním.
Zdravím vespolek,

mohl by mě někdo nasměrovat kde ve skinu Estuary je definice pohybu po položkách ve widgetu na home screen.
Jde mi o to že bych potřeboval ubrat, a z menu směrem doprava po posterech, aby se šlo pohnout jen o 4 položky a pak aby se pohybovaly jen postery.

Díky moc za každou radu
Ale vždyť právě takto to funguje!
: OK, moje chyba, nějak jsem to nedomyslel, že u původního estuary je vlevo menu a vpravo jen 4 postery, ale když jsem to menu dal pryč, tak mám na home posteru 6 a chci udělat info o filmu které bude vyjíždět ze strany a potřebuju někde nastavit o kolik se to má posouvat, než se začnou posouvat postery, nebo kde se definuje oblast kde jsou postery viditelné a od kdy se začínají posouvat.

Home_screen
Jasně, pak už tomu rozumím. Pošlu ti to, až budu doma, dnes večer nebo zítra. Z hlavy to nedám...
děkuji za ochotu
Tak bohužel. U tohoto typu zobrazení (panel) se položka, od které se začne scrolovat (něco jako focusposition u fixedlist) použít nedá (resp. se tam použít dá, ale je tam bez efektu). Scrolování se řídí automaticky podle velikosti oblasti, ve které je obsah containeru zobrazen. Scrolovat se začne ve chvíli, kdybys měl přejít na položku, které není v dané oblasti zobrazena celá (nebo vůbec).
:  Tak nakonec jsem to vyřešil asi po svém takhle, ale i tak díky :

Video
 
Kód:
 
<include name="WidgetListCommon_New"><!-- Uprava posouvání posteru ve widgetech na home screen -->
      <left>0</left>
      <top>0</top>
      <visible>Integer.IsGreater(Container($PARAM[list_id]).NumItems,0) | Container($PARAM[list_id]).IsUpdating</visible>
<onleft>9000</onleft>
      <preloaditems>2</preloaditems>
      <orientation>horizontal</orientation>
      <scrolltime tween="cubic" easing="out">500</scrolltime>
<onback>SetFocus($PARAM[list_id],0,absolute)</onback>
<onfocus>Control.Move($PARAM[list_id],$INFO[Window(home).Property(listposition)])</onfocus>
<animation effect="slide" end="0,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,0)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-310,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,4)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-620,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,5)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,6)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,7)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,8)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,9)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,10)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,11)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,12)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,13)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,14)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,15)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,16)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,17)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,18)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,19)]">Conditional</animation>
<animation effect="slide" end="-930,0" time="200" reversible="true" condition="[Integer.IsEqual(Container($PARAM[list_id]).Position,20)]">Conditional</animation>
</include>
Aha, už jsem to asi pochopil, o co ti šlo? Chtěl jsi tam mít, při najetí na položku hlavního menu, zobrazeno těch 6 widgetů (nebo kolik se jich tam vejde) v řadě a když si pak na nějaký titul ve widgetu najedeš, tak aby zprava vyjelo okno, kde budou detaily k vybranému titulu? A proto jsi chtěl, aby se pohyb zastavil na té 4. položce. Něco podobného jsem také řešil a nijak elegantně nevyřešil. Mně ty informace (v mé modfifikace Estuary) vyjíždějí do místa, kde je hlavní menu. Měl jsem připravenou i variantu, kdy se hlavní menu dalo přepnout jen na úzký pruh ikon (tak, jako to máš ty), ale právě kvůli tomu, že nebylo jak zobrazit ty detaily, jsem to nakonec nepoužil.