XBMC-Kodi.cz
nastavení pozadí-fanartu - Verze k tisku

+- XBMC-Kodi.cz (https://www.xbmc-kodi.cz)
+-- Fórum: Obecná diskuse (https://www.xbmc-kodi.cz/forum-obecna-diskuse)
+--- Fórum: Obecné otázky a dotazy (https://www.xbmc-kodi.cz/forum-obecne-otazky-a-dotazy)
+--- Téma: nastavení pozadí-fanartu (/prispevek-nastaveni-pozadi-fanartu)

Stran: 1 2


nastavení pozadí-fanartu - smarda84 - 27.1.2019

zdravím,jsem v provozování KODI nováček tak se ptám jak nastavím pozadí na různé položky( počasí,systém,filmy ..adt)
díky moc za návod


RE: nastavení pozadí-fanartu - meda - 27.1.2019

Systém/Expert>Systém>Rozhraní>Vzhled>Konfigurovat vzhled>Pozadí, možnosti
Fanarty si vloží doplňky nebo předvolený stream. Hlavní pozadí lze vlastní obrázek.


RE: nastavení pozadí-fanartu - Client - 28.1.2019

@smarda84 Pozadí pro různé položky hlavního menu (počasí, systém, filmy, ...) jsou (či mohou být) řešena ve skinu. Základní skin Estuary to například neumí, pokud se listuje v menu, zobrazuje pouze to jedno vybrané statické pozadí, které si můžeš vybrat tak, jak popisuje @meda. Jiné skiny to ale umí a můžeš si u nich pozadí pro jednotlivé položky menu nastavit samostatně, v nastavení skinu. Jsou to většinou ty skiny, které umožňují definici vlastních položek hlavního menu.

V okamžiku, jakmile opustíš hlavní menu a přejdeš na obsah widgetu, tak se se pozadí zobrazuje podle toho, jaký widget a jakou položku v něm si navolíš. A opět je to skin od skinu různé. Většina skinů v tomto případě zobrazuje obsah databázové položky Art(fanart).

V případě, že si spustíš addon, tak si zobrazení pozadí určuje on, většinou se v nich používá standardní zobrazení obsahu databázové položky Art(fanart), ale může to být v podstatě zcela libovolné, záleží na tvůrci addon.


RE: nastavení pozadí-fanartu - smarda84 - 28.1.2019

takže mám Tv Box X96 + CoreELEC 8.95.7 skin Confluence

Hlavní pozadí se podařilo nastavit


RE: nastavení pozadí-fanartu - Rossi D - 28.1.2019

Lze to i takto :