• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lagování ze síťového disku - Android TV
#1
Ahoj, můžete mi někdo poradit?

Mám Kodi 18.9 Leia na Philips televizi - 55OLED804 - Android TV. Router Asus RT-AC68U a disk připojen přes USB 3.0 toho routeru.
Po určité době (např. 1x denně) se stane, že při spuštění obsahu ze síťového disku se obsah pouze načítá a nespustí se. Zkoušel jsem povypínat televizi, Kodi, ale jediné co pomůže, je restart samotného routeru. Přitom pokud použiji pro přehrávání např. přehrávač v TV - videa se normálně načtou a běží. 

Nevíte v čem by mohl být problém? Podobné téma jsem hledal, ale bohužel nenašel. 

Děkuji.

Edit: Omlouvám se za špatné umístění příspěvku.
 
Citovat
#2
Jak přiděluješ IP adresy v síti toho routeru? Přiděluje se pomoci DHCP jako z rozsahu, (který má nastavenou dobu zapůjčení) nebo jsou IP adresy vyhrazené trvale .....popřípadě napevno v zařízeních?
Vidíš v routeru zařízení s jejich IP?

Pokud do TV se film spustí dobře, lze vzápětí spustit dobře i v Kodi? (Jako že z probuzeného disku to jde dobře.)
Kodi 20 -LibreELEC/LinuxMint/Win/Android -RPi4/3/2/ IntelPC/xMiStick4K -Router 1Gbit 2.4+5GHz
 
Citovat
#3
Je to pomocí DHCP, jak píšeš. A ano vidím. Televize má 192.168.1.191 tohodle času - pomocí DHCP přes LAN.
A spouštění z disku právě šlo v TV, ale nešlo v Kodi.
 
Citovat
#4
Takže přehrávání na Kodi (v Android TV) funguje i opakovaně, ale pak se najednou stane, že už to nejde a lze to jen přehrávačem systemu (Android) v TV. Správně?

Dokud nedojde k problému, můžeš střídat přehrávání přes Kodi i přes přehrávač Android, střídat opakovaně a stále to funguje?
 
Citovat
#5
Přesně tak  4
 
Citovat
#6
To nedává moc smysl, že. Jako by Kodi mělo jiný protokol pro přenos dat a ten přestal pracovat.
Máš TV připojenu přes LAN i WiFi zároveň, nebo jen jedním způsobem? Pokud oběma, měla by získat dvě IP adresy.
V routeru DHCP je pro TV lépe nastavit rezervovanou IP adresu, aby se neměnila.

Je v logu/protokolu událostí routeru nějaký záznam z času, kdy dojde k "problému Kodi"?
Nepřipojuje se v té době nějaké další zařízení, mobil, notebook... (Rezerva v počtu DHCP adres.) Ano, tápeme a třeba něco od někoho bude dobrý nápad 6
 
Citovat
#7
Mám připojených cca 5 zařízení - z toho pouze TV přes LAN, ostatní na Wi-Fi. TV jede pouze přes LAN. Nastavil jsem teď pro TV pouze tu statickou IP. Zkusím kdyžtak přidělit ještě ostatním zařízením. Dneska to zatím funguje. Dělá mi to cca týden, takže teď si budu zkoušet hrát s tou IP adresou, přijde mi to jako možnost. Ale jinak jak říkáš, nedává to moc smysl. 
Ještě jsem zapomněl dodat - v Kodi normálně najedu do adresáře, do složek toho disku, ale když spustim nějaké video, začne se načítat, ale už se nespustí, načítání po chvilce skončí, nebo spadne celej ten adresář a disk se jakoby odpojí. To mi ale připadalo jako kdyby si Kodi pamatoval tu cestu, kterou jsem se proklikal k videu, ale když ho chci spustit, už se k tomu souboru nemůže dostat.
 
Citovat
#8
Předpokládám, že Android umí to, co ostatní OS, tedy vytvořit lokální přístup k sítovému disku. A řekl bych, že aplikace v Android používá k tomu sdílenému disku tento typ přístupu, zatímco Kodi používá přístup přes svůj interní SMB klient. V tom může být základ rozdílného chování k přístupu na ten sdílený disk z Kodi a z aplikace v Androidu.
 
Citovat
#9
Ještě včera běželo vše v pořádku a dnes videa spustit jdou, ale nelze posouvat vpřed a vzad. Vše se sekne a spadne. Když spustím fikn v Kodi znovu, naběhne, ale přetáčení vpřed zase vše zablokuje. U TV přehrávače zůstává vše v normálu. Zkusím se podívat na ten protokol routeru. V tom se ale bohužel nevyznám. Zkusím nasdílet.
 
Citovat
#10
EDIT: Předpokládám, že občas restartuješ router.
Pokud začne blbnout nějaká funkce (to přetáčení), mám zkušenost jen s tím, že udělám čistou instalaci Kodi.
(To znamená i smazání zbytků v adresářích systému Kodi.)
 
Citovat
#11
Co je to za ext disk ?
Ten co je připojený k routeru ?
Neskládal sis ho sám, tedy koupil ext box na HDD a pak HDD samotný ?
Není to náhodou nějaký “lowend” WD nebo Seagate ?
Setkal jsem se s lagováním a různými nevyzpytatelnými jevy u lowend ext disků od WD (ať už WD Elements, Passport) tak od Seagate (Expansion), pak to dělali jakékoli interní disky WD a Seagate (Green, Blue, Barracuda) v lowend ext boxech.
Pak jsem koupil ext box Transcend StoreJet dal do něj 2,5” HDD WD Blue 2TB a připojil k roureru (TP-Link s OpenWRT) a je po problémech. Žádné lagy, záseky atp. To vše u známého.
Já sám jsem “share” ext disku opustil koupí Symology NASu.

Ugoos X3 Pro + Synology DS218, D216play +Synology RT2600ac
SZ nečtu!!! Ptejte se ve fóru, pomůžete ostatním.
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)