• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 57 Hlas(ů) - 1.68 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Stream Cinema Community - nefunguje od 04/2025
@Chorche88 Není problém spíše v tom, že ty systémy, kde máš Kodi 19.3, jsou nižší verze Android, kde není problém se zápisem, jako je to často u vyšších verzí? Tedy, že to není problém verze Kodi, ale Android? Jaké verze Android máš na jednotlivých systémech?
Jsem (až na výjimky) pouhým čtenářem fóra.
Nepokračuji tedy ani v tématech, která jsem založil.
To platí i pro doplňky Kodi a další aplikace, které jsou s takovými tématy spojené.
 
Citovat
@JiRo: tablet kodi 19.3 a mobil kodi 20.2 maji android 11. Dokud byl na mobilu 19.3 tak to slapalo.
Kazdopadne mi to nedalo, mrknul jsem, jak mam na tabletu navedenou knihovnu a je to pres SMB, takze jsem to predelal i na mobilu a uz to jde. V TV jede kodi 20.1 Maven build kvuli DV, tam do niceho stourat nebudu, dokud to prehrava, zase tolik filmu do knihovny nepridavam, abych to nemohl udelat semtam na mobilu. Dik
 
Citovat
(01.10.2023, 15:34)JiRo Napsal(a): @JiRo: je tam iba jeden, ten správny súbor kontrolované v TC, ono mi tam vlastne zobrazí presne to čo v Historia sledovania. nastavenie je správne na Pokračovať v sledovaní
WIN 10; KODI 20; TV LG 55UH661v webOS 3.0; 
Nokia 8010 4/32, Android TV 12.0; KODI 21-Beta 3, UPC 350 Mb
 
Citovat
Ahoj, prosím o radu se zobrazováním titulků v SCC.Pročetl jsem všechno co jsem našel tady na fóru ale mám problém pořád. Pustím film, opensubtitles mi napíše titulky nalezeny, v titulkách je vidím, mám povoleno zapnout titulky ale nezobrazí se mi na TV.Co dělám špatně ?
Nutno podotknout že interface jazyk je eng. a hledám vždy titulky v angličtině. Je to proto aby lidi kteří neumějí česky se mohli na české filmy dívat aspoň s titulkama v angličtině.

Díky předem za rady
 
Citovat
(13.10.2023, 15:49)JohanKraczmar Napsal(a): ...opensubtitles mi napíše titulky nalezeny, v titulkách je vidím, mám povoleno zapnout titulky ale nezobrazí se mi na TV...

Mohu napsat, co mám vypozorované od sebe. Rozhraní mám české.
Nemám instalovaný žádný doplněk titulků. Volby v Nastavení pro Kodi také pro Češtinu.
V SCC volím v menu Titulky OpenSubtitles.org a přihlašovací údaje webu, výběr tit CZ a SK.
A teď: Pokud je film s audio Česky, titulky se nezapnou. Z přehrávače při běhu filmu je mohu zapnout a vybrat i ENG.
Zobrazí se se zpožděním.

Můžeš dát nějaký příklad filmu, tracku pro vyzkoušení?
#
Na diskuzi jen fórum, ne SZ.
 
Citovat
@JohanKraczmar Z tvého popisu jasně nevyplývá zda, pokud se en titulky nezobrazí automticky po spuštění filmu, že je lze ručně vybrat přes OSD menu při jeho přehrávání, a pak se již zobrazí. Pokud by to tak bylo, tak patrně jen nemáš v nastavení Kodi, Přehrávač > Jazyk > Upřednostňovaný jazyk titulků, vybráno buď Jazyk uživatelského rozhraní nebo rovnou English.
Jsem (až na výjimky) pouhým čtenářem fóra.
Nepokračuji tedy ani v tématech, která jsem založil.
To platí i pro doplňky Kodi a další aplikace, které jsou s takovými tématy spojené.
 
Citovat
Ahoj, prosím o radu. Cinema Stream mi hází chybu serveru. Dvakrát jsem to řešil s poskytovatelem, změnil mi již dvakrát veřejnou IP - služba nějakou dobu jela a pak skončila zase chybou serveru. A teď mi to udělalo zase.  Mám to na Xiaomi TV Box (primárně) pak na tabletu a notebooku, poslední dva jen na testování když nejede TV, jinak se nepouživají  a na všech to pak nejede. Nevíte co s tím? Pokud to bylo již někde vyřešené, omlouvám se za opakovaný dotaz, ale četl jsem spousty diskuzi a nenašel řešeni...
Děkuji
log: (nevím jestli stačí...)
https://paste.kodi.tv/kotarixega.kodi
 
Citovat
@xfred: LOG Kodi preparovaný ...hmm.
Když zrovna nejde, zkontroluj https://stats.uptimerobot.com/649DYsPwRp
Máš poslední aktualizovanou verzi SCC?
K webshare stránce v internetovém prohlížeči se přiloguješ?
Na tabletu se připojuješ také přes data mobilního operátora?
Děláš si zálohy Kodi pomocí doplňku Bakup?
Jakého máš poskytovatele, "velkého" nebo druhotného?
#
Na diskuzi jen fórum, ne SZ.
 
Citovat
@xfred: LOG Kodi preparovaný ...hmm.

Když zrovna nejde, zkontroluj https://stats.uptimerobot.com/649DYsPwRp
- kontroloval jsem, vše v pořádku

Máš poslední aktualizovanou verzi SCC?
- ano mám

K webshare stránce v internetovém prohlížeči se přiloguješ?
- ano, stahoval jsem

Na tabletu se připojuješ také přes data mobilního operátora?
- tablet moc nepoužívám, spíše ntb a přes wifi na poskytovatele, když jsem si udělal hotspot přes mobilního operátora, tak to jelo bez problému...

Děláš si zálohy Kodi pomocí doplňku Bakup?
- ne

Jakého máš poskytovatele, "velkého" nebo druhotného?
- tlap net, velký? nedokžu posoudit, skoupili nedávno bývalého poskytovatele..
 
Citovat
@xfred: "...když jsem si udělal hotspot přes mobilního operátora, tak to jelo bez problému..."
Takže jasný závěr, blokování WS u některého v cestě poskytovatelů kvůli omezení zátěže. Rada těžká, pokud si nemůžeš vybrat.
 
Citovat
Thumbs Up 
Právě, chápal bych, kdyby to nejelo na žádné IP co mi do teď dali... ale že to jede nějakou dobu a pak se to zase blokne?... A tvrdil mi poskytovatel, že nic neblokují... poprvé mi řekli, že jsem měl svou veřejnou IP ještě s někym?.... 20 a po druhé, že IP byla na blacklistu.... ale že tam měli větší rozsah a prý ti roboti to prostě nějak vyhodnotí a dají na blacklist... Pravda, jak jsem byl u "malého" poskytovatele, než ho koupili, tak to jelo léta v pohodě...
Děkuji teda za reakci, myslel jsem jestli to nějak SCC neblokuje, že tam třeba přistupuje více účtů pod "stejnou IP"... nebo mám někde něco špatně nastavené...
Dík a měj se
 
Citovat
@xfred: Pokud se přihlásíš na WS, pak pod svým účtem zvolíš Nástěnka a tam jsou vypsány IP, ze kterých se přihlásil klient Kodi/SCC s tvým účtem. Poznal bys, jestli jsi to ty z pevné sítě nebo mobilní.
A pod Nastavení je dole tlačítko Odhlásit ze všech zařízení, pak samozřejmě se Kodi/SCC musí přihlásit znovu, obnovit token.

Ale pokud dostáváš hlášku Nedostupný server, pak to vidím na providera. Ten tvůj možná ani není druhotný ale překupuje službu.
 
Citovat
Děkuji! ať se daří
 
Citovat
@xfred Vždycyky mě "pobaví", když někdo, kdo si neví rady a žádá tady o pomoc s Kodi, moc dobře ví, kterou část Kodi logu poslat. Tímto jen reaguji na jemné a decentní upozornění od @meda:, které ty jsi s nadhledem přešel. Mám sto chutí ti ani jemně a ani decentně napsat, že když víš, kterou část logu poslat, proč tedy nevíš, kde je problém. Ale neudělám to... Ono mimo jiné, kdybys poslal Kodi debug log, část otázek by ti @meda: nemusel pokládat, protože by si to, co potřebuje vědět, našel v něm.

Z toho mála, co tedy vím, se dá usuzovat, že by tvůj problém například mohl souviset s blokací IP adres, kterou by měl tvůj poskytovatel provádět, např. na základě nařízení min. financí. Díky službám Cloudflare (které backend servery Stream Cinema Community (SCC) používají) může dojít k tomu, že více domén, které spolu nijak nesouvisí, mohou mít stejnou IP adresu. A pokud jedna z takových domén na výše zmíněném blacklistu poskytovatele má díky tomu shodnou adresu s doménou backend serveru SCC, tak se k ní doplněk v Kodi, v důsledku oné blokace, nedostane. Ale jak říkám, je to jedna z možností, i když podle mne dost pravděpodobná. Nejsi ostatně první, kdo takové problémy má.

Aby bylo jasno, zmíněná úvaha popisuje zásadně jiný problém, než který jsi se svýn poskytovatele zřejmě dosud řešil. Nejde o blokaci tvé IP adresy službou Webshare (kam zjevně, jako jako k jedné z možných příčin problému mířil @meda:), která je v tomto případě ze hry, ale o blokaci IP adresy backend serevru SCC tvým poskytovatelem.
Jsem (až na výjimky) pouhým čtenářem fóra.
Nepokračuji tedy ani v tématech, která jsem založil.
To platí i pro doplňky Kodi a další aplikace, které jsou s takovými tématy spojené.
 
Citovat
Díky i tobě za reakci... ano, část logu jsem poslal, ale jen z důvodu, že jsem jej posílal na jíné forum a to jediné mi zbylo... Zkoušel jsem odebrat doplněk a pak se mi už nepodařilo přidat ani zdroj (aby byl "čistý nový" log) a log narostl přes půl mega a v old logu jsem ten error nedohledal.. Proto jsem tam psal i do závorky, jestli stačí...

Takže ve finále, řešení v této situaci není žádné... max změnit poskytovatele a doufat, že to pojede...?..
 
Citovat
@xfred No, zkusil bych na poskytovale vyrukovat s hypotézou blokování přístupu k serveru SCC (adresa https://repo.sc2.zone). Uvidíme, jak na to zareaguje. Vím, že se to někomu podařilo a že jeho poskytovatel tu blokaci, které v konečném důsledku blokovala i přístup k backend serverům SCC, zrušil.

Píšeš, že jsi zkoušel odebral doplněk. Tím myslíš SCC? A podařilo se ti ho pak znova nainstalovat? Pokud ne, tak co se vlastně při tom dělo? Z toho popisu mi to není úplně jasné. Podle toho mála co z logu zbylo, to na mě působí, že právě není dostupný server, ze kterého se doplněk instaluje resp. serveru, na kterém jsou dostupné informace o aktuální verzi doplňku. Pokud to tak je, tak to posiluje tu hypotézu blokování serverů.

Zkus se například z webového prohlížeče ze systému na stejné síti, kde máš i systém s Kodi, podívat na adresu: 
 
Kód:
https://repo.sc2.zone/version-info.json
Co dostaneš? Pokud je to výpis hromady dat v json struktuře, tak na minimálně jeden z backend serverů přístup máš. Pro další pokusy by pak bylo třeba mít ten log a nebo vyrobit nový, jinak se dá nehneme...
Jsem (až na výjimky) pouhým čtenářem fóra.
Nepokračuji tedy ani v tématech, která jsem založil.
To platí i pro doplňky Kodi a další aplikace, které jsou s takovými tématy spojené.
 
Citovat
Okej, mrknu večer doma, zkoušel jsem jen do prohlížeče dát
 
Kód:
https://repo.sc2.zone/

v době, kdy to nejelo a to mi stránku otevřelo. Zkusím teda ten Json.

A ano, odebral jsem cely doplněk SCC a pak již nešlo nahodit zpět, vzal jsem ale ntb do práce a nahodil ho znova - tady mi funguje. V tomto kroku mi napsal něco ve smyslu, že na něj nevidí a jestli ho chci teda přidat...
Normálně mi to vždy akceptoval a pokračoval jsem dál v instalaci..

Zkusím pak i přitlačit na poskytovatele :) jak píšeš, co on na to..

Díky za váš čas chlapi.
 
Citovat
@JiRo: Když jsi zmínil Cloudflare, napadá mne ještě, že možná provider pomalu aktualizuje DNS informace a poskytuje špatné adresy?
Takže by ještě stálo za to vědět @xfred: , jaké DNS servery nabízí poskytovatel TlapNet, respektive máš přidělené a jestli nenastavit jiné.

(Před použitím Kodi Logfile Uploader restartuj Kodi a čekej, než se dokončí spuštění služby SCC asi minutu.)
 
Citovat
@meda: Dobrá poznámka. Člověk občas přes stromy nevidí les. I když tady by to asi mělo být spíše obráceně...
Jsem (až na výjimky) pouhým čtenářem fóra.
Nepokračuji tedy ani v tématech, která jsem založil.
To platí i pro doplňky Kodi a další aplikace, které jsou s takovými tématy spojené.
 
Citovat
Ahoj, asi mě vydědíte... pouštím KODI a vše najelo... a DNS jsem předtím měnil i na 8.8.8.8 a také nepomohlo..
Teď to jede.. tak nevím co se tam děje, opravdu jsem předtím kontroloval servery jestli jedou a vše bylo krásně zelené a nejelo....
Tak budu asi čekat, až to zase spadne...

V tudle chvíli se omlouvám za otravování a když to zase spadne, poprosím o pomoc.
Děkuji vám moc!
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 10 host(ů)