27.2.2025, 21:07
@beitlj: mě přišel taky stejný mail, že mi nepřevendou účet, ale nejspíš to byl starý účet ve Voyo. V O2TV jsem na něj registrovanou snad neměl.
V souvislosti s netarifními balíčky na stránkách O2 píšou:Kdo si může aktivovat Oneplay?
Snažil jsem se zjistit, co ve Oneplay budou mít za nabídku zákaznící, kteří mají tarif O2TV. Jestli si budou muset vybrat některý z tarifů Oneplay, nebo bude zachovaná stejná nabídka. Nejdřív mi místo odpovědi poslaly nějake promo informace o Oneplay, po zopokovvání dotazu mě odkázali na O2, že oni to neví. Jednoznačnou odpoveď jsem nezískal. Tak se asi nechám překvapit :-)
V souvislosti s netarifními balíčky na stránkách O2 píšou:Kdo si může aktivovat Oneplay?
- Každý zákazník, který O₂ TV platí fakturou za předchozí měsíc. Jde o tarify O₂ TV Bronzová, Stříbrná a Zlatá nebo Business.
- Bezplatné vyzkoušení není možné v případě, že si službu předplácíte kartou. Jedná se o tarify HBO a Sport, Sport Premium, Sport Max. Pokud máte jeden z těchto předplacených tarifů, stačí počkat na datum, který vám oznámíme v e‑mailu a na Oneplay budete převedeni později.
Snažil jsem se zjistit, co ve Oneplay budou mít za nabídku zákaznící, kteří mají tarif O2TV. Jestli si budou muset vybrat některý z tarifů Oneplay, nebo bude zachovaná stejná nabídka. Nejdřív mi místo odpovědi poslaly nějake promo informace o Oneplay, po zopokovvání dotazu mě odkázali na O2, že oni to neví. Jednoznačnou odpoveď jsem nezískal. Tak se asi nechám překvapit :-)
