@Client Díky za radu, i když to problém neřeší, můžu alespoň přenastavit zařízení v síti.
@Azazael To teda nevypadá moc dobře s reklamací, podle toho co píšeš. Napsal jsem jim a čekám na nějakou reakci. Pokusím se asi ještě najít někoho, kdo se v těchto tv boxech vyzná a třeba to půjde vyřešit nějakým flashem fw. Vorke jinak maká v pohodě, to je právě divné, že jenom to připojení přes kabel přestalo fungovat. Zatím v sobě ještě živím naději, že to je jen na sw úrovni. :)
@Azazael To teda nevypadá moc dobře s reklamací, podle toho co píšeš. Napsal jsem jim a čekám na nějakou reakci. Pokusím se asi ještě najít někoho, kdo se v těchto tv boxech vyzná a třeba to půjde vyřešit nějakým flashem fw. Vorke jinak maká v pohodě, to je právě divné, že jenom to připojení přes kabel přestalo fungovat. Zatím v sobě ještě živím naději, že to je jen na sw úrovni. :)
