14.4.2019, 9:32
@mity: přihodit se mohlo cokoliv, dáváš zoufale málo informací ....
- projdi si příslušnou sekci na fóru zda někdo neřešil něco podobného
- oznam problém na support autorů → Help and support Vero 4k
- pokud budeš potřebovat diagnostický protokol (log) → How to submit a useful support request → Providing diagnostic logs
- přístup přes SSH také využiješ → Accessing the command line → Logging in via SSH
a nakonec je tu i Wiki → Wiki - OSMC
... vypnout/zapnout napájení - to jsi asi již udělal ....
- projdi si příslušnou sekci na fóru zda někdo neřešil něco podobného
- oznam problém na support autorů → Help and support Vero 4k
- pokud budeš potřebovat diagnostický protokol (log) → How to submit a useful support request → Providing diagnostic logs
- přístup přes SSH také využiješ → Accessing the command line → Logging in via SSH
a nakonec je tu i Wiki → Wiki - OSMC
... vypnout/zapnout napájení - to jsi asi již udělal ....
... Všechny mé příspěvky pocházejí z reálných a existujících článků které jsou do podoby stručných souhrnů přeloženy, upraveny a doplněny o tematický vizuál umělou inteligencí ...
