08.7.2019, 18:50
@viky808: Jj, o těch serverech jsem četl.
Oni tamější prodejci nabídnou i 3 roky záruky, ale zda se k případnému plnění budou během oněch tří let hlásit - o tom těžce pochybuji. Většina věcí se na robotovi dle příspěvků nechá opravit/vyměnit doma na koleně. Vysavač je dobře rozebiratelný a vše do něj je sehnatelné (zatím) - to by problém nebyl, co však problém je, je onen možný "brick" při práci se softwarovou částí a dát třetinu ceny stroje za opravu, kdy je pokažený update ..... Samozřejmě další věcí je, jak by se k takovéto závadě přistupovalo v případě nákupu u nás a s oficiální dvouletou zárukou.
Jak ale říkám, mě jiná volba než tuzemský nákup nezbývá - musím prostě počítat 50na50, že balík s pomocníkem pomaže prodejci nazpět ....
Oni tamější prodejci nabídnou i 3 roky záruky, ale zda se k případnému plnění budou během oněch tří let hlásit - o tom těžce pochybuji. Většina věcí se na robotovi dle příspěvků nechá opravit/vyměnit doma na koleně. Vysavač je dobře rozebiratelný a vše do něj je sehnatelné (zatím) - to by problém nebyl, co však problém je, je onen možný "brick" při práci se softwarovou částí a dát třetinu ceny stroje za opravu, kdy je pokažený update ..... Samozřejmě další věcí je, jak by se k takovéto závadě přistupovalo v případě nákupu u nás a s oficiální dvouletou zárukou.
Jak ale říkám, mě jiná volba než tuzemský nákup nezbývá - musím prostě počítat 50na50, že balík s pomocníkem pomaže prodejci nazpět ....
S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPC → LE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19