24.5.2017, 21:46
Ad 1
Chtělo by to líp popsat problém. Jak jsi provedl zálohu? Proč systém tu zálohu nenašel? Máš správně nastavenou cestu na NAS? Nezkoušel jsi zálohu nahrát třeba na flešku a obnovit jí z ní? Co znamená nejde přehrát žádný film? Hlásí to nějakou chybu nebo co?
Jinak problém s vypnutým zvukem je to řešen již několikrát, stačilo použít hledání, a mohl jsi si tohle ušetřit.
Ad2
Zkontroluj nastavení titulků v Nastavení přehrávače -> Jazyk
Chtělo by to líp popsat problém. Jak jsi provedl zálohu? Proč systém tu zálohu nenašel? Máš správně nastavenou cestu na NAS? Nezkoušel jsi zálohu nahrát třeba na flešku a obnovit jí z ní? Co znamená nejde přehrát žádný film? Hlásí to nějakou chybu nebo co?
Jinak problém s vypnutým zvukem je to řešen již několikrát, stačilo použít hledání, a mohl jsi si tohle ušetřit.
Ad2
Zkontroluj nastavení titulků v Nastavení přehrávače -> Jazyk
PC → Windows 10 → Kodi 20.4 \ TV TCL 65C845 → Google TV 11 → Kodi 20.3 \ Vontar X4 → Android TV 11 → Kodi 20.3