06.9.2018, 10:27
Presne tak ako píšemarecek65, nerozumiem ako môže pomôcť nejaký update keď kefku mám bricknutú a nedokážem ju spojiť. Ja som tiež objednal už ďalší a na podpore mi samozrejme odporučili, že mám podržať 8 sekúnd power button. Ako keby to nebola prvá vec, ktorú som robil
Inak tiež som písal predajcovi aby poslal nový alebo vrátil peniaze, že ho mám 2 mesiace a že to nie je normálne. Samozrejme chcel odomňa predajca aj video aby to mohol ,,preveriť" tento bug. Len mi napíšte, komu funguje kartáček, akú verziu firmware máte ? Aby som zase neupdateoval a znova si ho bricknem
Dík
Inak tiež som písal predajcovi aby poslal nový alebo vrátil peniaze, že ho mám 2 mesiace a že to nie je normálne. Samozrejme chcel odomňa predajca aj video aby to mohol ,,preveriť" tento bug. Len mi napíšte, komu funguje kartáček, akú verziu firmware máte ? Aby som zase neupdateoval a znova si ho bricknem
Dík