04.8.2018, 18:19
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 04.8.2018, 21:20 uživatelem koperfield.)
@dr.eam: Požádám o log do SZ, děkuji. Zadává se buď email nebo číslo karty, ne obojí.
Edit: Napadlo mne, že nemáš aktivovanou LiveTV. To, že máš aktivní zákaznickou zónu neznamená, že máš aktivní LiveTV. Zkus se přihlásit do Zákaznické zóny a aktivovat službu LiveTV.
@pascall007: Jedná se o Android a bohužel zkušenosti jsou různorodé. Někomu funguje a někomu ne. Bohužel to je ale funkce Kodi 18 Nighly, není garantovaná funkčnost. Překontroluj aktivovaný InputStream Adaptive, pokud je OK, tak mi prosím pošli log do SZ. Je však možné, že to nebudu schopný spravit.
Edit: Napadlo mne, že nemáš aktivovanou LiveTV. To, že máš aktivní zákaznickou zónu neznamená, že máš aktivní LiveTV. Zkus se přihlásit do Zákaznické zóny a aktivovat službu LiveTV.
@pascall007: Jedná se o Android a bohužel zkušenosti jsou různorodé. Někomu funguje a někomu ne. Bohužel to je ale funkce Kodi 18 Nighly, není garantovaná funkčnost. Překontroluj aktivovaný InputStream Adaptive, pokud je OK, tak mi prosím pošli log do SZ. Je však možné, že to nebudu schopný spravit.
Soukromý server - Ubuntu 18.04, TVHeadend 4.2.8-36
Dell Latitude E6420 - W10, TVHPlayer Beta, Kodi 18.5
Lenovo Vibe P1ma - Android 5.1, TVHClient + Yatse, Kodi 18.5
Dell Latitude E6420 - W10, TVHPlayer Beta, Kodi 18.5
Lenovo Vibe P1ma - Android 5.1, TVHClient + Yatse, Kodi 18.5