12.1.2022, 11:24
Normálně to jen odebere kanály, které v O2 chybí, se stávajícími se nic nedělá, jen se mění změnené údaje, třeba jméno kanálu. Tohle prostě vypadá, že to vyčistilo všechny kanály a přidalo je znovu, samozřejmě v pořadí podle O2. @Cinda: po tom resetu ti nefungovalo přehrávání v IPTV Simple Clientovi nebo proč jsi přegenerovával playlist? Tohle by nemělo mít na IPTV Simple Clienta vliv, protože ten jen předavá jméno kanálu, pořadí v dopňku je mu lhostejné. A máš "barevný" tarif nebo už "kovový/slitinový"? Osobně mám dojem, že to vyvolala nějaká změna u O2, ale nejspíš nějaká globálnější, než jen odebrání kanálu. Já to ani nepoznal, protože kanály přečíslované nemám, ale je i možné, že se to týká jen někoho.