20.11.2020, 9:21
Může to tak být. Detailní informace se stahují pravidelně pomocí "hromadného" API, ale přes něj jsou k dispozici jen zhruba na den dopředu. Pokud v lokální databázi nejsou, tak se volá API pro získání infromací ke konkrétnímu pořadu. Pokud to hromadné stahování z nějakého důvodu nefunguje a vlezete do živého vysílání, kde máte velký limit kanálů na stránku, tak to bohužel začne volat třeba i víc než 100 API, u kterých možná O2 začalu uměle zpomalovat odezvu. Pokud to v nastavení zakážete, k tomu dotahování chybejících detailů nedojde. Normálně by dotahování nemělo být potřeba, protože si detailní informace do databáze stahujou tím hromadným API.
Docela by mě zajímalo, jestli problém s hromadným API není nějak způsobený tou limitací. Pokud ano, je možné, že po nějaké době, se detailní data v databázi zase začnout aktualizovat a detaily se pak začnou opět zobrazovat. Kdyby se to stalo, tak prosím o info. V tom případě bych v doplňku dotahování úplně vypnul.
Docela by mě zajímalo, jestli problém s hromadným API není nějak způsobený tou limitací. Pokud ano, je možné, že po nějaké době, se detailní data v databázi zase začnout aktualizovat a detaily se pak začnou opět zobrazovat. Kdyby se to stalo, tak prosím o info. V tom případě bych v doplňku dotahování úplně vypnul.