05.10.2021, 21:42
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 05.10.2021, 21:59 uživatelem JiRo.
Důvod úpravy: Překlepy
)
@jojox Já jsem teď na dovplené, takže detaily dohromady nedám. Zatím tedy stručně, více, pokud bude ještě třeba, později.
ad.1 Býval tady problém s jazykem žánru. Nezávisle na tom, jaký jazyk máš v xmltv to Kodi pořád hledal podle anglických názvů žánru. Já jsem to svého času vyřešil tak, že jsme si do ini wg++ doplnil převod českých názvů žánru na anglické. A to fungovalo. Popsal jsme to tady na fóru, první příspěvek je zde https://www.xbmc-kodi.cz/prispevek-vlast...8#pid25808, další následuje hned za ním. Jaká je situace teď, netuším, je fakt, že mě se taky žánry u EPG získaného z wg++ neprobarvují, takže se to možná ještě nezměnilo.
ad.2 Obecně to funguje tak, že Kodi poskytuje kódy žánrů jako čísla, odpovídající pevně definované relaci, která je definovaná přímo v kódu Kodi. Popsané je to například tady https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid...pid1250345, ale dá se to samozřejmě najít přímo v kódu na github. Pro skiny to Kodi poskytuje v položce ListItem.Property(GenreType) , ale před tím maskuje 4 spodní bity, takže ta položka může nabývat hodnoty (v hexa) x10, x20, ..., x100. Dekadicky tedy 0, 10, 20, ..., 256. Zobrazení si ale každý skin definuje nějak jinak.
U Estuary je to tak, že v definičním suboru je zobrazení barvy definováno jako výběr souboru s danou barvou se jménem shodným s kódem v uvedené položce. Ty soubory z názven 10.png, 20.png, ..., 256.png, jsou uloženy souboru textur skinu, adresáři windows/pvr/epg-genres/. Soubor 0.png je použit pro případ, že kód žánru není definován.
V definici zobrazení ve skinu to pak vypadá takto:
Pokud nevíš, co je to soubor textur skinu, tak se podívej na Texture Tool a/nebo hledej v google např. "Kodi xbt files". Ve skinu Estuary jde o soubor textures.xbt, který je uložený v adresáři .../addons/skin.estuary/media/.
Takže stručně na závěr, chceš-li to změnit v barvách žánrů, jsou dvě cesty:
ad.1 Býval tady problém s jazykem žánru. Nezávisle na tom, jaký jazyk máš v xmltv to Kodi pořád hledal podle anglických názvů žánru. Já jsem to svého času vyřešil tak, že jsme si do ini wg++ doplnil převod českých názvů žánru na anglické. A to fungovalo. Popsal jsme to tady na fóru, první příspěvek je zde https://www.xbmc-kodi.cz/prispevek-vlast...8#pid25808, další následuje hned za ním. Jaká je situace teď, netuším, je fakt, že mě se taky žánry u EPG získaného z wg++ neprobarvují, takže se to možná ještě nezměnilo.
ad.2 Obecně to funguje tak, že Kodi poskytuje kódy žánrů jako čísla, odpovídající pevně definované relaci, která je definovaná přímo v kódu Kodi. Popsané je to například tady https://forum.kodi.tv/showthread.php?tid...pid1250345, ale dá se to samozřejmě najít přímo v kódu na github. Pro skiny to Kodi poskytuje v položce ListItem.Property(GenreType) , ale před tím maskuje 4 spodní bity, takže ta položka může nabývat hodnoty (v hexa) x10, x20, ..., x100. Dekadicky tedy 0, 10, 20, ..., 256. Zobrazení si ale každý skin definuje nějak jinak.
U Estuary je to tak, že v definičním suboru je zobrazení barvy definováno jako výběr souboru s danou barvou se jménem shodným s kódem v uvedené položce. Ty soubory z názven 10.png, 20.png, ..., 256.png, jsou uloženy souboru textur skinu, adresáři windows/pvr/epg-genres/. Soubor 0.png je použit pro případ, že kód žánru není definován.
V definici zobrazení ve skinu to pak vypadá takto:
Kód:
<control type="image" id="2">
<width>58</width>
<height>58</height>
<texture border="3" fallback="windows/pvr/epg-genres/0.png">$INFO[ListItem.Property(GenreType),windows/pvr/epg-genres/,.png]</texture>
</control>
Pokud nevíš, co je to soubor textur skinu, tak se podívej na Texture Tool a/nebo hledej v google např. "Kodi xbt files". Ve skinu Estuary jde o soubor textures.xbt, který je uložený v adresáři .../addons/skin.estuary/media/.
Takže stručně na závěr, chceš-li to změnit v barvách žánrů, jsou dvě cesty:
- přepsat definiční soubor skinu ve všech místech, kde se definuje probarvení dle žánru a vymyslet jiný způsov přiřazení barev kódům - těch možností je více, záleží, jak to se skiny umíš a co ti bude milejší
- změnit obsah souborů barev v textures.xbt