• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 8 Hlas(ů) - 3 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Estuary Easy
@otava5: strasne rad. Chtel jsem to ignoroval, ale neprijde mi fer, kdyz mne tu uz v nejakem tretim prispevku JiRo lzive obvinuje z neceho, co naopak dela on... To prece neni v poradku, to urcite uznas. Mam potrebu se obhajit a uvest to napravou miru. Neprijde mi fer, pokud tu probiha jednostranne pomlouvani ze strany JiRo a pokud bych nemel sanci k tomu nic rict.
Pozor na uživatele JiRo, vytahuje soukromé konverzace na veřejnost a lživě obviňuje. Bezpáteřní osoba. Opatrně při komunikaci s ním.
 
Citovat
@Hacky Já si to celé hodnotím tak, že se opět potrvzuje to, že vyfukováním kouře do vody zlato nevznikne. Přeber si to jak tomu rozumíš, tím to pro mne končí.

@S474N Přiznám se, že ale ani trochu nerozumím slovům: "...ze to na discordu budu muset vysvetlovat Ladovi sam osobne." Co a proč budeš, co se týče nekompatibility mezi @Hacky a mnou, vysvětlovat?
 
Citovat
@JiRo: me nezajimaji vase zabomysi valky, me zajima vysledek a byl bych rad, kdybych vedel, co presne by Lada mohl udelat jinak a pokusim se mu to sdelit, aby to predelal. Pripadne se da take na Githubu vytvorit vlastni PR.
Apple TV 4K - tvOS 12.4 (KODI 17.6) & RPi 4B 4GB RAM - Raspbian (HomeBridge) & 2x RPi 2B - LibreElec & RPi Zero
Asus EEE Box EB1501U - Atom N330 (1.6 GHz), 4GB RAM, nVidia ION, W10 Pro + KODI 16
iPhone 11 Pro 256 GB v13.3.1 CZ & Apple Watch 5 Nike+ 44mm v6.1.3
iPad Pro 11 512 GB v13.3.1 CZ (KODI 17.7)
 
Citovat
@S474N No dobře, ale co já s tím. Už jsem jasně a několikrát vysvětlil, že se vývoje SC2 účastnit nebudu (nemůžu). Co můžu a co budu dělat, protože to je činnosti, která nevyžaduje moji 100% dostupnost, se čas od času vyjádřit k tomu, jak se mi projekt jeví a jaké zkušenosti jsem s addon, při práci na mém skinu, získal a co si o tom kterém řešení myslím. Kdybych měl na to na tom pracovat bez omezení, tak to udělám, věř mi, ale nejde to. Takže budu dělat to, co doposud a ostatní je na někom jiném. Jediné, na co jsem kývl právě teď @gargy007, je občasná ad hoc konzultace týkající se skinningu. Víc opravdu slíbit nemohu. Uznávám, byla moje chyba, že jsem se o tom vůbec začal zajímat a své služby nabídl. Vzniklo tu jakési očekávání, které prostě naplnit nedokážu. Asi tušíš, jak to se mnou a moji "spolehlivostí" je, ale tohle prostě ovlivnit nedokážu. Příroda je v tomto případě silnější. 1

O těch pár bodech, o kterých jsme ve své rekapitulaci napsal, @LáďaB ví, takže na ně jistě brzy dojde (nebo taky ne). A jestli jde o to, že něco měl udělat jinak, tu ambici ho přesvědčovat, už dávno nemám. Pochopil jsme, že on má svou vizi, kterou naplňuje. To pokládám v dané chvíli za daleko důležitější. Kdo jsem já, abych mu radil.
 
Citovat
Chybějící náhledy u Favourites...

Často se mě uživatelé ptají, jak to,  že ji chybí náhledy u Favourites a jak to,  že se ten stav po přechodu na SC2 zhoršil. Zda je to chyba tohoto addon či kde je třeba hledat příčinu.

Tak především v tomto případě je zobrazování náhledů ve Favourites závislé na  použitém skinu. Každý k tomu přistupuje trochu jinak. No a pak samozřejmě záleží, jaké informace ten který záznam, pro který funkcí Uložit do oblíbených vytváříme ve Favourites odkaz, obsahuje.
  • Vzheldem k tomu, že ve Favourites se mohou ocitnou různé typy odkazů, je při zobrazovíní náhledů nutné pracovat i s tím, že je třeba rozlišit, o jaký typ primárního zdroje (film, seriál, serie, epizoda) jde, a právě tohle SC2 zatím moc dobře vyřešené nemá. Vsichni ale počítáme, že se to časem upraví.
  • Druhým problémem je, že ne ve všech titulech jsou zadány všechny odkazy na příslušné obrázky (postery, fanarty, thumbs atp.)
  • Třetím pak, že pokud jsou zadány, tak ne tam, kde je to, s ohledem na současná pravidla, doporučováno. Obecně platí, že by se místo tradičních položek jako např. ListItem.Thumb, měly používat ty doporučené, v tomto případě tedy ListItem.Art(thumb)
  • No a poslední problém, ten je důsledkem rozhodnutí, že se při plnění databáze v položkách obrazových souborů databáze SC2, pokud neexistují, vyplňuje text "invalid-url", místo doporučovaného prázdného řetězce. Diskutoval  jsme  o tom  s @LáďaB a on mi vysvětlil důvod, takže se s tím budeme muset smířit. 6 Pak to ale znamená, že při úpravách skinu je třeba s tím počítat a místo obvyklých testů na prázný řetězec je třeba tesovat na přítomnost zmíněného textového řetězce, tedy "invalid-url".
Závěr a doporučení? Pokud už spravujete či upravujete skin, je možné to, co je uvedeno výše, zohlednit. Pokud je skin napsán moderně, má stejně velmi často většinu těchto infomací zpracováno ve "variables", takže tam je oprava snadná. Jinou cestou je, přestat tradiční Favourites používat a přejít na SuperFavourites (addon). Ten se zdroji náhledů pracuje více "creativně" a cíleně, takže pravděpodobnost, že zobrazí náhledy správně, je u něj výrazně vyšší.
 
Citovat
Stručná rekapitulace toho jak vidím vývoj SC2 z pohledu skinnera...

V posledním týdnu se žádné nové verze neobjevily, tak se soustředím na pár drobných detailů.

Novinky dabované

Přiznám se, že poněkud zápasím s logoikou toho, jak jsou v tomto seznamu filmy označované. Jde o prefix v názvu. S tím prefixem mám porblém i v jiných seznamech, nicméně jsem to v dané chvíli vzdal, protože s emi v tom žádnou logiku a systematičnost zatím najít nepodařilo. Nicméně v souvislosti s jazykem dabingu jsme narazil na jeden porblém. Možná jste si všimli, že v paarmetrech volání addon pro Novinky dabované se obevuje specifikace daného jazyka. Dá se celkem jednoduše nalézt, že v tomto případě je součástí volání i definice filtru, podle kterého addon vybírá z databáze odpovídající tituly. Fragment volání addon vypadá pro nastavené jazyk cs a sk nějak takto:
Kód:
.../api/media/filter/newsDubbed?lang=cs&lang=sk&sort=dateAdded&type=movie&order=desc&days=365
Pro skinnera to však znamená, že v případě změny jazyků v nastaven addon (Rozhraní > Regionální) musí změnit i obsah volání, pokud je například použito pro sestavení seznamnu widgetu. Bylo by samozřejmě lepší, pokud by toto volání nebylo ve filtru použito a promítlo se do filtrace titulů "někdy uvnitř addon", ale to mi nepřísluší posuzovat. Na druhou stranu, kdo a jak často toto nastavení v addon mění, že? Většina si stejně hned na začátku nastavila cz a sk.

Pokud by človek chtěl mít vše "v ažůru", měl by si samozřejmě ve volání widgetu tohoto seznamu jazyka měnit podle toho, jak jsou nastaveny v addon, ale to už není úplně triviální operace. V podstatě existují dvě metody, buď si kódy nastavených jazyků z nastavení addon přečíst nebo doplnit addon o funkci exportu tohoto nastavení tak, aby si ho skin mohl přešíst. Ten první způsob, kromě toho že je krkolomný, tak stejně nezajistí promítnutí změny v nastavení addon do doby reloadu skinu nebo restartu Kodi. Druhý způsob je založen na využití tzv. properties, kdy addon některé parametry (obecně jakékoliv hodnoty) ukládá do glogálně přístupných proměnných, které si může skin přečíst. Ale o tom jsme už psal vícekrát.

Suma sumárum, upozorňuji na to hlavně proto, že už několik známých (a nemusí používat právě některý z "mých" skinů) měla problém právě s tím, že si v nastavení addon změnili ony zmíněné jazyky a ve widgetu Novinky dabované, který si nadefinovali před onou změnou, se jim tvrdošíjně zobrazovaly ty původní. Takže pamatujte - změníte-li jazyk v nastavení addon, je třeba znova předefinovat obsah widgetu, jinak nebude jeho obsah totožný s obsahem seznamu, který vám zobrazí odpovídající funkce addon.

Widgety typu Wall

Je samozřejmé, že sleduji vývoj skinu SC2 a práci @Gargy007. Má na co navazovat, jak v tom dobrém tak ale bohužel i v tom špatné. To druhé je můj dluh, protože jsem skin ponechal svému osudu v té nejkritičtější chvíli a @Client, který se ho ujal, ho v tomto směru už moc dál neposunul.  @Gargy007e ale naštěstí s těmi největšími dluhy vypořádal excelentně. Mimo jiné doplnil do nastavení widgetu i volbu jeho typu List/Wall, což je něco, u čeho bych se chtěl zastavit.

Definici widgetu typu Wall najdete i v tomto tématu. Vznikla poměrně brzy, není nijak složitá. V podstatě je to jen drobně upravená definice typi List. V tomto ohledu tedy nejde o žádnou novinku. Co mě tedy na tom zajímá je to, zda a jak bude využívána možnost volby Wall widgetu v řadě dalších widgetů. Já po několika pokusech, jak koexistenci více widgetů, z nichž jeden nebo více jsou typu Wall, řešil poměrně dlouho a z hlediska logiky chování a zejména uživatelského komfortu nakonec dospěl k tomu, že má-li být použit widget typu Wall, tak pouze jako jediný pro danou položku menu. Důvody pro tuto zásadu jsou dva:
  • Estuary má jednu poměrně unikátní vlastnost, a to, že si mezi widgety předávám akuální pozici na zobrazené stránce a listujete-li si tedy horizontálně mezi widgety, skočí vždy na pozici shodnou s pozicí předchozího widgetu. Tohle v případech přeskoků mezi Wall widgety úplně dobře nefunguje. Je to podobné, jako přeskoky mezi widgety abecedního seznamu A, B ,C, ..., které mají položky poloviční šířky, a normálními widgety. Tam to také moc logicky nefunguje. Potíž je v tom, že to funkcemi skinu prostě nějak jednoduše vyřešit nejde...
  • Druhým  důvodem je pak to, že pokud je ten seznam Wall widgetu dlouhý, je přechod mezi takovými widgety dost otravný. U widgetu typu list stisknete prostě UP nebo DOWN, a jste na předchozím nebo násedujícím widhetu, u Wall se musíte těmi řádky widgetu proklikat.
Docela by mě v tomto případě zajímal názor uživatelů, případně to, používají-li widgety typu Wall, zda jich mají na stránce více nebo zda je kombinují i s jinými widgety (List, Menu).
 
Citovat
Výběr podle hodnocení

Kodi má možnost definovat filtrování a způsob řazení, jak na uživatelské úrovni, tak na úrovni defincie, jak samotného Kodi, tak skinu. V případě, je-li zdrojem dat addon, jsou tyto možnosti značně omezené jak funkčmě,  tak samozřejmě svým "dosahem", který je většinou omezen na aktuálně načtený seznam (container). Je to tedy pak věci vlastního addon, jak takové filtrování a řazení zařídí. V některých případech, zejména u widgetů by se hodilo, mít možnost alespoň v daném seznamu, mít možnost filtrování nebo řazení nadefinovat. U filtrování je to problém, protože prostředky, které pro to Kodi (či jeho skin engin) nabízí, jsou omezené, či skoro žádné. Pro řazení to ale neplatí, každý seznam widgetu je možné řadit podle jakékoliv položky. Smysl to má samozřejmě pouze podle takové, kterou addon do Kodi předá správně vyplněnou.

Téma řazení nabývá v některých případech na významu v situacích, kdy se v nabíce obsahu začnou objevovat tituly,  které rozhodoně vidět nepotřebujete. Takovými mohou být například tituly s velmi nízkým hodnocením. Když například sleduji Nově přidané v addon SC2, nestačím se divit, co (z mého poheldu) "sra...", bylo natočeno. Jistě, bylo by možné si říci, že do databáze se budou přidávat pouze filmy s nějakou "úrovní", ale tohle chtít, to by také moc dobře nebylo. Bylo by tedy možná dobře, pokud by v addon existovala možnost definice nějakého filtru, který by pro definované seznamy nebo třeba i globálně, bylo možné zadat. Můžeme jen doufat, že k něčemu takovému jednou dojde také. Zatím si ale musíme pomoci bez toho. Možností není mnoho a u widgetů, kde jsem už napsal, že filtrovat nelze, si můžeme pomoci alespoň řazením. Sice je to jen taková iluze, protože řadíme právě jen v načteném seznamu, ale i to je lepší jak nic. V případě skinu Estuary to není nic složitého (ostatně ve skinech, kde si widgety může nadefinovat uživatel, ANS, Estuary MOD, Titan, ..., je to také celkem běžné), pro definici skinu stačí doplnit parametry volání jeho "widget include" dvojicí (v uvedeném příkladu pro řazení podle hodnoty "rating"):
Kód:
<param name="sortby" value="rating"/>
<param name="sortorder" value="descending"/>
Defince volání takového widgetu pak může vypadat například takto:
Kód:
<include content="WidgetListPoster" condition="Skin.HasSetting(SCMainTVTodayWidget) + Skin.HasSetting(SCMain) + !Skin.HasSetting(HomeMenuNoStreamCinemaButton) + System.HasAddon(plugin.video.stream-cinema)">
<param name="content_path" value="plugin://plugin.video.stream-cinema/?list=2f465476&amp;title=243330393130&amp;url=2f465476"/>
<param name="widget_header" value="LOCALIZE[31611]"/>
<param name="sortby" value="rating"/>
<param name="sortorder" value="descending"/>
<param name="widget_target" value="videos"/>
<param name="list_id" value="40600"/>
<param name="item_limit" value="$INFO[Container($PARAM[list_id]).NumItems]"/>
<param name="title" value="$INFO[Container($PARAM[list_id]).ListItem.Title,: ]$INFO[Container($PARAM[list_id]).ListItem.Genre, - [COLOR button_focus],[/COLOR]]"/>
</include>
Bez uvedené dvojice parametrů je výchozí řazení tohoto seznamu "podle času vysílání" v TV a provádí ho sám addon, nové řazení je podle položky "rating" v containeru, tedy stejně, jako nedávno nově přidané seznamy SC, Tipy na dnes, které ale mají omezení na 50 položek. V tomto případě, kdy délka widgetu není nijak omezena (viz parametr widgetu "item_limit"), v něm tedy, setříděné podle ratingu, je položek mnohem více (typicky kolem 250).

Takto tedy vypadá začátek seznamu widgetu:
   
a takto jeho konec:
   
 
Citovat
Prosim kde jsi ten skin muzu stahnout prosim
 
Citovat
@pudis1977 Toto téma není o konkrétním skinu, zabývá se popisem skinu Estuary a jeho úpravami. Pokud chceš skin s podobnými vlastnostmí, podívej se na několik variant Estuary Stream-Cinema:
  • v repozitáři XMBC-Kodi,
  • v repozitáři, kde je dostupný addon Stream-Cinema,
  • v repozitáři, kde je dostupný addon Stream-Cinema 2.
Tam všude najdeš skiny funkčně i vzhledem podobné tomu, co tu používám k demonstraci popisovaných úprav.
 
Citovat
(21.6.2020, 8:50)ZeKeZeKe Napsal(a): .... jsem si přečetl včera na SC2 fóru o tvé diskusi s autorem tamního repozitáře. ....
Když už jsi to tady vyhrotil touto informací mezi JiRo a Hacky (a nyní čtu, že toto zveřejnil JiRo a je několikrát nazván Hackym lhářem), dlužíš zde přesný odkaz na přesný text, který prý byl veřejný.
Nebo to vysvětli, kde a kdo psal na SC2 o jejich diskuzi!
 
Citovat
meda: omlouvám se, že jsem dle tvých slov vyhrotil situaci - jak jsem psal, přišlo mi to celé tehdy jako zbytečné nedorozumění a mrzelo mne, že padla i poněkud ostřejší slova. Rozhodně jsem neměl v úmyslu "problém" nikam eskalovat, a asi jsem to formuloval velmi nešťastně, což mě dost mrzí. Proto mě netěší, že po delší době téma znovu otevíráš. Nejraději bych ti odpověděl jen do SZ a dohodl se na smazání příspěvku/ů, ale to bych byl sráč..

Ale abych Ti odpověděl na dotaz, na mobilu jsem ten zmíněný příspěvek na SC2 nyní nenašel, možná to ani nebylo na fóru, ale na Discordu v obecné, takže už je to dávno v prachu..

phone
Dealdig BOXD6, Amlogic S912, 3GB RAM, Gbit LAN, Android 7.1.2, Kodi 18.6 - Samsung UE48H6200AK
Tanix TX9 Pro, Amlogic S912, 3GB RAM, Gbit LAN, Android 7.1.2, Kodi 18.6 - LG 42PJ650
  
 
 
Citovat
@ZeKeZeKe: Hele, nevadí, to já se k tomu dostal takhle pozdě. My si to s @Hacky: napíšeme v SZ  6
Kodi 17.6/18.x -LibreELEC 8.2.5/9.1.x-BerryBoot -RPi3/2/0/w -LinuxMint/W10/Android 9. Router 1Gbit, 2.4+5GHz
 
Citovat
Stručná rekapitulace toho jak vidím vývoj SC2 z pohledu skinnera...

Poslední verze SCC, aktuálně je to 1.4.4, funkčně paráda. Šlape jeko hodinky, je to pěkně svižné. Myslím že se začíná naplňovat představy autorů a současně i přání uživatelů. Nicméně z pohledu skinnera je to tragédie. Nebudu to nijak zaobalovat, další vývoj toho, jak jsou do skinu předkládána data addon je pro mne zklamáním. Myslel jsme si, že autoři budou k tvorbě a naplňování seznamů přistupovat s větším respektem k případným potřebám skinů, ale to asi bylo jen zbožné přání. Za těchto okolností neustálé dohánění problematických řešení v addon parametrizací ve skinu ztrácí smysl, protože některé věci prostě vyřešit nejde a musí zůstat tak, jak je předkládá addon. Přemýšlím, čím to je. Jestli za tím stojí snaha minimalizovat prodlevy a zpoždění nebo snad touha po originalitě a dosažení toho, aby se addon SCC prezentoval jinak než ostatní funkce Kodi či něco úplně jiného...

Jsou tady ještě možnosti využití některých experimentálních funkcí a doplňových addon, které část toho dokáží nějak "zlomit" a vtěsnat do oněch zmiňovaných pravidel, ale jejich použití není vhodné pro širší veřejnost. To by si vyžádalo ještě nějakou práci, o kterou ale, jak je vidět, nikdo moc nestojí. Nehledě na to, že se prostě nabízí daleko jednodušší řešení. Nechat to tak, jak to je a užívat si funkce addon tak, jak jsou autory vytvořeny a na nějaká pravidla, zásady a zvyklosti Kodi se prostě vykašlat... 1

Jedna taková ukázka experimentální funkce, které do jisté míry vrací zobrazení výstupu addon SCC do obvyklého formátu je vidět níže. Ale to samozřejmě není řešení vhodné pro všechny. Nicméně, když jsme si přečetl plány autorů, tak se možná nakonec s těmi formáty zobrazení něco nakonec udělá... Tak si počkejme.
           
 
Citovat
SCC nové funkce...

Tlak uživatelů je obrovský, po aktualizaci na poslední verze se samozřejmě ozvala většina z nich s tím, že chtějí do skinu doplnit Trakt - což byla záležitost celkem rutinní - a pak také funkci Stahování. A u této funkce bych se chtěl zastavit. Jednak "bylo třeba", s ohledem na historii používání originálního SC stahování, přesunout volbu (alespoň ve widgetech) na stejnou pozici jako byla v originálu. To se ale ukázalo jako nepodstatné, protože poté,  co se lidé s funkcí Stahování začali seznamovat a zjistili jak je výborná, začaly přicházet další náměty. Nejčastěji na to, aby vznikl odpovídající widget. Což o to, ani to nebyl problém, nicméně zde jsme narazil na jednu potíž. Ten seznam nahrávaných titulů je dynamický a celkem pochopitelným požadavkem bylo, aby se údaje v něm podle toho, jak bude nahrávání probíhat, měnily také. A to už tak jednoduché není. Proto na to upozorňují. Widget jako takový je celkem standard, pokud pomineme potíže plynoucí z toho, že je jeho text na úrovni addon už formátovaný (barvy, ...), což v některých případech a u některých skinů může být jistou komplikací (ne však neřešitelnou), jeho aktualizace je už trochu oříšek. Nějak sjme se s tím vypořádal, jakmile  se dopracuji k finálnímu řešení, zveřejním ho. Zatím tedy jen screenshot.
   
 
Citovat
Estuary Stream Cinema a všechny podobné skiny ve kterých mám prsty jsou zalžené na maximálním využívámí widgetů. Vím, že jsou uživatelé, kteří do "hloubi" addons zabloudí jen málokdy a když, tak přávě přes widgety. Snažil jsme se tedy do widgetů zabudovat i vyhledávání podle počátečních písmen a vznikly widgety A-Z. Konkrétně jendoduchá verze, do které pouze zpracování jendoduchá seznam obsahujcíí jednotlivé znaky (WidgetListLetters) a verze o kapánek složitější (WidgetListLettersContent), kde je možná provést příslušný "překlad". Funguje to celkem přirozeně například v addon iVysilani nebo také v originální SC, kde je použita ona jednodušší varianta, a co jsem měl možnost zjistit, tak si na to lidé poměrně zvykli.
       
V SCC je s widgetem A-Z o něco složitější. V první implementace widgetu A-Z na SCC vzala jendoduchost a elegance řady čtvercových ikon s jednotlivými písmeny za své, ale funkčně to žádnou další chybu nemělo. Co mě ale překvapilo bylo, že uživatelé ten původní seznam vyžadovali i u SCC. Argumentoval jsme, že tento je lepší, že v něm kromě počátečního písmena vidí i počet titulů, ale málo platné. Někteří lidé jsou zkrátka konzervy. Vznikla tedy první verze složitějšího řešení, umožňující vytvořit seznam 0-9, A, ..., Z, ale protože se SCC stáe vyvíjela, brzy bylo po ní. Až teprve teď, kdy se do vyhledávání podle abecedy vrátila čísla přišel čas na to, se k řešení vrátit. A opět začali uživatelé reptat. Seznam 0, 1,  ..., 9, A, ..., Z se jim nelíbil. Respektive se jim nelíbila ta podle některých zcela bytečná řada 0, ..., 9 na začátku.  Chvíli jsem  bojoval s  tím, to celé převést na původní 0-9, A, ..., Z, což se mi nakonec podařilo, ale za cenu poměrně komplikovaného řešení. Hodil jsme ho do koše a udělal jediné možné a otočil to na seznam A, ..., Z, 0, ..., 9. A kupodivu, všichni jsou spokojení. 1 Někdy fakt stačí málo...
   
Kdyby někoho zajímalo řešení, uvádím příslušné include, které je třeba (ideálně v souboru Include_Home.xml kam logicky patří) vytvořit:
Kód:
<include name="WidgetListLettersContent">
<param name="visible">true</param>
<param name="command"></param>
<param name="letter">$INFO[ListItem.Label]</param>
<definition>
<include content="CategoryLabel">
<param name="label">$PARAM[widget_header]</param>
<param name="list_id" value="$PARAM[list_id]"/>
<param name="visible" value="$PARAM[visible]"/>
<param name="title_icon">$PARAM[title_icon]</param>
</include>
<include content="BusyListSpinner">
<param name="list_id" value="$PARAM[list_id]"/>
<param name="visible" value="$PARAM[visible]"/>
</include>
<control type="panel" id="$PARAM[list_id]">
<left>0</left>
<top>110</top>
<right>0</right>
<height>240</height>
<include content="WidgetListCommon">
<param name="list_id" value="$PARAM[list_id]"/>
</include>
<onclick>ActivateWindow(10025,$PARAM[command],return)</onclick>
<visible>$PARAM[visible]</visible>
<visible>Integer.IsGreater(Container($PARAM[list_id]).NumItems,0) | Container($PARAM[list_id]).IsUpdating</visible>
<itemlayout width="156" height="200">
<control type="group">
<left>70</left>
<control type="image">
<width>150</width>
<height>150</height>
<texture>dialogs/dialog-bg-nobo.png</texture>
<bordertexture border="21">overlays/shadow.png</bordertexture>
<bordersize>20</bordersize>
</control>
<control type="textbox">
<left>0</left>
<top>0</top>
<width>150</width>
<height>150</height>
<label>$INFO[ListItem.Label]</label>
<font>font52_title</font>
<shadowcolor>text_shadow</shadowcolor>
<align>center</align>
<aligny>center</aligny>
</control>
</control>
</itemlayout>
<focusedlayout width="156" height="200">
<control type="group">
<depth>DepthContentPopout</depth>
<left>70</left>
<animation type="Focus">
<effect type="zoom" start="100" end="115" time="200" tween="sine" easing="inout" center="150,75" />
</animation>
<animation type="Unfocus">
<effect type="zoom" start="115" end="100" time="200" tween="sine" easing="inout" center="150,75" />
</animation>
<control type="image">
<width>150</width>
<height>150</height>
<texture>dialogs/dialog-bg-nobo.png</texture>
<bordertexture border="21">overlays/shadow.png</bordertexture>
<bordersize>20</bordersize>
</control>
<control type="image">
<width>150</width>
<height>150</height>
<texture colordiffuse="button_focus">colors/grey.png</texture>
<bordersize>20</bordersize>
<include>Animation_FocusTextureFade</include>
</control>
<control type="textbox">
<left>0</left>
<top>0</top>
<width>150</width>
<height>150</height>
<label>$INFO[ListItem.Label]</label>
<font>font52_title</font>
<shadowcolor>text_shadow</shadowcolor>
<align>center</align>
<aligny>center</aligny>
</control>
</control>
</focusedlayout>
<content>
<item><label>A</label></item>
<item><label>B</label></item>
<item><label>C</label></item>
<item><label>D</label></item>
<item><label>E</label></item>
<item><label>F</label></item>
<item><label>G</label></item>
<item><label>H</label></item>
<item><label>I</label></item>
<item><label>J</label></item>
<item><label>K</label></item>
<item><label>L</label></item>
<item><label>M</label></item>
<item><label>N</label></item>
<item><label>O</label></item>
<item><label>P</label></item>
<item><label>Q</label></item>
<item><label>R</label></item>
<item><label>S</label></item>
<item><label>T</label></item>
<item><label>U</label></item>
<item><label>V</label></item>
<item><label>W</label></item>
<item><label>X</label></item>
<item><label>Y</label></item>
<item><label>Z</label></item>
<item><label>$NUMBER[0]</label></item>
<item><label>$NUMBER[1]</label></item>
<item><label>$NUMBER[2]</label></item>
<item><label>$NUMBER[3]</label></item>
<item><label>$NUMBER[4]</label></item>
<item><label>$NUMBER[5]</label></item>
<item><label>$NUMBER[6]</label></item>
<item><label>$NUMBER[7]</label></item>
<item><label>$NUMBER[8]</label></item>
<item><label>$NUMBER[9]</label></item>
</content>
</control>
</definition>
</include>
Vlastní volání addon se do include předává v parametru command, vybraná položka (znak) se do něj vkládá přes ListItem.Label, který je umístěn na příslušném místě zmíněného volání (při použití widgetu). Všimněte si použití $NUMBER,  které je třeba u textů složených z číslic použít, jinak nebudete z výsledku, který uvidíte po spuštění Kodi nebo reload skinu, příliš nadšení. 1
 
Citovat
SCC další verze a s ní další verze řešení zobrazení podle počátečních písmen (a číslic). Někoho to možná otráví, pomineme-li čas,  který jsme nad tím strávil, má to ale veskrze pozitivní efekt. Tedy dostat ze skin enginu maximum. Jakkoliv je ten "definiční jazyk" příšerně nemohoucí... 1

Jakoby autoři SCC po několika "výstřelech naslepo dostali rozum" a vrátili se k osvědčenému řešení, tedy 0-9 (či #), A, ..., Z. Teď už byla úprava definice jen kosmetická, myslím, že ji ani není třeba uvádět. Výsledek se líbí všem a je hodně podobný úplně prvnímu řešení tohoto widgetu pro SCC. Tedy nic překvapivého.
   
 
Citovat
Ten skin je opravdu pěkný. Mohl bych poprosit o nějakou možnost si ho také nainstalovat?
Třeba odkaz do SZ. Nebudu dál šířit.
Děkuji moc předem.
 
Citovat
@Cabakos Toto téma není o konkrétním skinu, ale o tom, jak skiny upravovat. Pravda, v jednu chvíli jsem si myslel, že bych skin Eastuary Easy zveřejnil, ale z celé řady důvodů k tomu nakonec nedošlo.

Ty důvody jsou v zásadě dva. Jednak skin ve svých některých funkcích vyžaduje zcela specifickou parametrizaci Kodi, včetně použití některých experimentálních úprav, takže prostá instalace skinu pro jeho správnou funkci nestačí. Druhý důvod jsme tu už popisoval. Sice je skin mým duchovním dítkem, ale dnes se na jeho rozvoji podílí i další, a tato skupina si nepřeje, aby byl skin veřejný.

BTW ve většině funkcí je Estuary Easy hodně podobný Estuary Stream Cinema (jak pro original SC tak pro verzi SCC), takže když si nainstaluješ některý z nich, dostaneš podobný výsledek.
 
Citovat
OK. Dík za info.
 
Citovat
(08.7.2020, 21:37)JiRo Napsal(a): [[ ... a udělal jediné možné a otočil to na seznam A, ..., Z, 0, ..., 9. A kupodivu, všichni jsou spokojení. 1 Někdy fakt stačí málo... ]]

..... několika "výstřelech naslepo dostali rozum" a vrátili se k osvědčenému řešení, tedy 0-9 (či #), A, ..., Z. Teď už byla úprava definice jen kosmetická, ....... hodně podobný úplně prvnímu řešení tohoto widgetu pro SCC. Tedy nic překvapivého.
Ano, jednoduchá řešení jsou vlastně geniální řešení.
Jen musí někoho napadnout.
Při řešení ovládacích menu je to velmi důležité. To věděl Steve Jobs, někdy i okoukal, a uspěl. Proto také skutečné nejlepší řešení se nesmí nahradit "nyní ještě lepším jiným".

Proto tak zvědavě pročítám tvé popisy (ač nejsem vývojář), protože hovoří o nápadech vedoucích k řešením.
Kodi 17.6/18.x -LibreELEC 8.2.5/9.1.x-BerryBoot -RPi3/2/0/w -LinuxMint/W10/Android 9. Router 1Gbit, 2.4+5GHz
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 2 host(ů)