• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nefunkční Sosáč
#1
počítač mám v oprave, tak používam ten starší, mám zaplatené na Streamuj.TV do 7.7.21, ale Sosáč mi nechce pustiť videa, meno mám abcdefg1 heslo to tu nedám., Tento počítač budem používať pokial mi neopravia ten druhy. Na Streamuj mi idú filmy ale v Sosáči mi zastavujú filmy aj serialy. Prečo??? ˇDakujem za odpoveď
 
Citovat
#2
Mas neco zaplacene, ale obtezujes s tim tady (jak obecne na foru, tak i ve spatnem tematu, kdyz by ses mela obratit na provozovatele - tedy toho, komu si platila).

Navic mas zaplacene A, a divis se, ze ti nejede B.

Tak co dodat? 19
Apple TV 4K - tvOS 14.6 (iSCC, KODI 17.6) & HomePod - audioOS 14.6 & RPi 4B 8GB RAM - IOTstack & 1x RPi 2B - Raspbian & RPi Zero
Asus EEE Box EB1501U - Atom N330 (1.6 GHz), 4GB RAM, nVidia ION, W10 Pro + KODI
iPhone 12 Pro 256 GB - iOS v14.6 (KODI 18.7) & Apple Watch 6 Nike+ 44mm v7.5
iPad Pro 11 512 GB - iPadOS v14.6 (KODI 18.7)
 
Citovat
#3
(08.1.2021, 13:51)danka kubickova Napsal(a): počítač .....používam ten starší, mám zaplatené na Streamuj.TV do 7.7.21, ale Sosáč mi nechce pustiť videa, ..... mi zastavujú filmy aj serialy. Prečo???
Pokud nenajdeš tema s výstižným názvem, zaloz si nové (tlačítko dole) zde https://www.xbmc-kodi.cz/forum-sosac
.....a uveď něco bližšího o tom starém počítači i verzi Kodi a Sosače na něm. Otázkou je i to, jaky máš připojený repozitář pro aktualizaci Sosáče.

Také překontroluj spravné zadání jména a hesla. Heslo zkusmo napiš do jména, ať vidíš znaky, třeba tam máš navolenou jinou klavesnici.

((Poslech Sosače z jedine IP adresy? Snad neposlouchaji v opravně.. Změň si heslo. Zkontroluj na stránce Sosáče, co lze.))
Kodi 19/18.x -LibreELEC 9.x -BerryBoot -RPi4/3/0/w -LinuxMint/W10/Android 11/10. Router 1Gbit, 2.4+5GHz
 
Citovat
#4
Už som vám písala o mojom probléme že mi filmy či serialy idú pár sekund a stopnú sa. Odpovedáte mi tak že som vás nepochopila a ešte aj ironicky, som nováčik fora. Niečo ste napísali ako .... A, ale to vaše B ste neformulovali čo ním myslíte. Jeden čo som používala počítač mám už mesiac v oprave, na tomto čo teraz mesiac používam nejdú filmy ani serialy Sosáča. Odpovedali ste mi tak, že som vás vôbec nepochopila, vraj to mám napísať Streamuj kde som platila a Streamuj mi píše, že to mám napísať vám. TAK AKO TO JE. Prosím napíšte mi prečo mi filmy, serialy nefungujú keď som dodržala čo ste chceli aby fungoval Sosáč, lebo na tom počítači čo je v oprave fungovali filmy aj serialy. Ďakujem za odpoveď

A ešte by som chcela dodať, neviem kde mám svoj problém do ktorej rubriky dať, tak sa omlúvam, že som písala asi zase v inej
 
Citovat
#5
(12.1.2021, 0:06)danka kubickova Napsal(a): Už som vám písala o mojom probléme.....
Své téma máš pod sekcí Sosáč.
https://www.xbmc-kodi.cz/prispevek-nefun...6#pid97176
Vyzkoušela jsi zapsat znovu přihlašovací údaje, případně je na straně sosáče změnit?

Dál čti a piš do toho odkazu na sekci Sosáč.
 
Citovat
#6
Dobrý večer,
znova som inštalovala Kody, urobila som všetko ako som mala, aj čo ste mi poradili a stále to isté. Napr. Film ide pár sekúnd a stop. Počítač mám kúpený asi v r.2012 ASUS.
Skúsim poprosiť o zmenu hesla na Streamuj. TV, uvidím či to pomôže.
Neviem čo ešte mám urobiť. Nemôže to robiť Firewal, či Windous Defender Firewal, už som to chcela aj zablokovať ale mám Windous 10 a tam jeto natvrdo. Ja nie moc OK v počítači takže neviem čo robiť. Ďakujem Kubíčková
 
Citovat
#7
@Danka kubickova: Sosáč nepoužívám, ale o změnu hesla určitě nemusíš žádat. Heslo je (má být) vysoce soukromá věc.To si určitě změníš sama v účtu na Streamuj. A pokud ti heslo opravdu někdo přiděluje, pak od takové služby rychle utéct pryč.
X96max plus 4/32 + CE 9.2.5 + Confluence / TV Samsung QE55Q6FNA
AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19 Matrix
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#8
Pokud znáte své přihlašovací jméno a heslo pro Streamuj.tv , musíte si jej umět na jeho webových stránkách změnit sama.

Další věc je, jak rychlé je internetové připojeni toho staršího počítače.
Co ukazuje stránka https://www.netmetr.cz/cs/test.html
...a máte to na kabelu nebo wifi?
 
Citovat
#9
dobrý deň,
najskôr vám chcem v krátkosti len povedať, že som samouk na počítači hlavne internet, keď som posledne pracovala na počítači v práci bol r.1999 a v tedy myslím ešte nebol internet. Až v r. 2011 som si mohla kúpiť počítač ASUS, v tedy asi nebolo WIFI, takže tento mám len na kábel, som klientom Telekomu. Ten počítač v oprave má už WIFI (aj moja TV už má wifi). V Streamuj.TV som žiadosť na nové heslo zrušila. Neviem čo mám robiť, či sa na to už nevykašlem. Je to škoda, už len čakám na opravený počítač, alebo si budem musieť kúpiť nový a to budem v prd..y. Musela som sa z BA z rodinných dôvodov po 40 rokoch odsťahovať k matke a v tomto meste sú veľmi neochotný, divný ľudia, je mi do revu. Ďakujem vám za ochotu mi pomôcť.
 
Citovat
#10
Kabel LAN nevadí, naopak je to jistější spojení, pokud je kabel v pořádku a dobře zaklapnutý. WiFi může být rušené nebo slabě.
Nechápu, co znamená "som žiadosť na nové heslo zrušila." Vy sama se na stránku Streamuj.TV přihlásíte zapsáním hesla? (Nebo je zapamatované v prohlížeči?)
Pokud máme pomoci, je potřeba vyzkoušet to, co radíme a popsat výsledek zkoušky.
Bez popisu, co na počítači děláte, to nejde, přes rameno vám nevidíme.
1/ Vědět platné jméno a přihlašovací heslo (Streamuj.TV/Sosáč).
2/ Vyzkoušet test rychlosti internetu. Jsou různé:
https://www.rychlost.sk/ ... https://www.speedmeter.sk/...
...výsledkem jsou tři položky. Stahování, odesílání, doba odezvy.
3/ Doplňkový dotaz - Kdo nastavoval ten první počítač se Sosáčem?

(Například mně samotnému se za poslední dny aspoň pětinásobně zhoršila hodnota stahování. Vodafone/UPC....parchanti.)

Pokud nebudeme vědět, co jste úspěšně (nebo neúspěšně) vyzkoušela, neumíme poradit další postup.
 
Citovat
#11
Dobrý večer,
ĎAKUJEM za odpoveď, ste pre mňa svetielko ktoré som už nepočula asi 5 rokov čo žijem mimo BA.
Tu vám dávam TEST (snáď som to dobre dala) https://www.nperf.com/en/r/3298608417946...NaTnEga_Xk

Ten prvý počítač mal Windous 7, ja sama som si pred asi mesiacom dala počítač na W 10, aby som si mohla stiahnuť KODI. A W7 kto mi robil to tam bol jeden sused.   Na W10 som tu len na FB (ktoré sa dnes stalo tými úpravami a blokovaním tiež na prt) a potom dávam len také internetové pre ženy blbinky. Takže nič moc, preto mi vyhovoval Sosáč pre serialy a filmy, lebo už ani v TV nič nie je poriadne. MENO a HESLO dávam aké mám na Streamuj.TV, proste všetko ako som mala aj v počítači čo je v oprave a tam mi všetko fungovalo. Ďakujem za odpoveď a omlubte ma za obťažovanie Dana
 
Citovat
#12
Asi začneme od začátku. Předpokládám, že NB je s Win:
1) Které je pravdivé tvrzení.
a) Sosáč mi nechce pustiť videa
b) v Sosáči mi zastavujú filmy aj serialy
To je totiž rozdíl

2) Jméno a heslo v NB pro Streamuj.TV jsou shodné s přihlášením na web Streamuj.TV. Musí to být přesně stejné, včetně velkých a malých písmen, mezer, interpunkcí atd.) Zkontrolováno v NB v souboru zde (je nutné povolit v NB zobrazení skrytých položek):
C:\Users\tvůj účet\AppData\Roaming\Kodi\userdata\addon_data\plugin.video.sosac.ph       Ano/Ne

A neomlouvej se. Nikdo učený z nebe nespadl.

3) Mám jistotu, že se díky mému účtu nedívá na Sosáč někdo jiný, např v té opravně.  Ano/Ne
4) Mám na NB poslední verzi Sosáče (1.3.9)  Ano/Ne
5) Pokud je jméno/heslo na Sosáči správné (viz. 2), požádala jsem Streamuj.TV o radu podpora@streamuj.tv,
kde jsem uvedla, že můj účet přímo na webu Streamuj.tv funguje, ale na Sosáči ne.  Ano/Ne

A neomlouvej se. Nikdo učený z nebe nespadl.

Danko, nehledej v tom ode mně žádnou buzeraci. Abychom ti poradili, je potřeba mít jistotu, že tvá tvrzení jsou správná. Platí to hlavně pro správnost jména/hesla v případě, že jsi přihlášená na Streamuj trvale nebo jsi povolila Googlu, aby to za tebe vyplňoval. To dáme dohromady.
X96max plus 4/32 + CE 9.2.5 + Confluence / TV Samsung QE55Q6FNA
AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19 Matrix
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#13
Takto so to napísala, na niektoré otázky neviem odpoveď,

b) v Sosáči mi zastavujú filmy aj serialy   -ANO
2) Jméno a heslo v NB pro Streamuj.TV jsou shodné s přihlášením na web Streamuj.TV.   - ANO kontrolovala som to osac.ph   - tomuto nerozumiem   
 Mám jistotu, že se díky mému účtu nedívá na Sosáč někdo jiný, např v té opravně.   - 99% ANO
- Systemevé info : 18.9 (18.9.0)    -  zo Sosáča
- Mám na NB poslední verzi Sosáče (1.3.9)  - toto neviem kde hľadať
5).... že můj účet přímo na webu Streamuj.tv funguje, ale na Sosáči ne     - ANO

- ....jsi přihlášená na Streamuj trvale   - Trvale, už dlhšie som tam
  
Ďakujem Dana

DOPLNOK
niečo mi v odpovedi zblblo

v 2)
C) neviem odpovedať, neviem čo to je
 
Citovat
#14
Danko, Pokud se ti zastavují vždy cca ve stejnou dobu (třeba po minutě), znamená nejspíš to, že jméno/heslo v Sosáči není správné. Pokud je to náhodné nebo se to jakoby seká a pak se to zase rozjede, zkus si najít na zkoušku "něco", co má stream i v SD kvalitě a ten pusť.

K bodu 2) V NB si naklikej a otevři soubor plugin.video.sosac.ph. Ten najdeš na uvedené cestě C:\Users...atd.
Otevřeš si ve Win Průzkumník souborů, nahoře otevřeš záložku Zobrazení. Tam zaškrtneš volbu Skryté soubory. Potom v Průzkumníkovi postupně najdeš a naklikáš ty uvedené adresáře. Místo tvůj účet klikneš samozřejmě na adresář tvého účtu (Danka, kočka, xyz.. samozřejmě nevím, jak se tvůj účet ve Windows jmenuje). A pak budeš pokračovat (Appdata-klik, Roaming - klik atd.) podle toho, co jsem napsal výše, až narazíš na ten soubor s názvem Settings.xml. Ten otevřeš a mimo jiné tam uvidíš jaké přihlašovací údaje jsi do Sosáče skutečně zadala.
Pokud si myslíš, že je to OK, pak se na webu Streamuj.tv odhlaš a těmi údaji z Settings.xml se na Streamuj.tv znovu přihlas. Pokud se to povede, pak to máš správně a budeš muset požádat o pomoc na podpora@streamuj.tv .Pokud ne, pak to heslo je nejspíš jiné a budeš muset na jejich webové stránce kliknout na Zapomněli jste heslo. Oni ti na e-mail pošlou, co dál.

Nikdy nevěř tomu co  si myslíš, že píšeš, ale tomu, co jsi napsala (zadala).
X96max plus 4/32 + CE 9.2.5 + Confluence / TV Samsung QE55Q6FNA
AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19 Matrix
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#15
Jen pro informaci JKMH a Dance.

Sosač jsem kdysi měl zaplacený, tak dávno, že už ani nepamatuji. Už nepoužívám. Teď jsem vyzkoušel znovu instalovat Sosáč, šel jsem do jeho Nastavení, ale uložil jsem je s prázdným jménem a prázdným heslem.
Šel jsem do sekce Film a spustil náhodně dva filmy několikrát. Filmy běží v rozpětí 50 až 75 sekund, pak stop.
Myslím, že s chybně vyplněným to bude podobné.
Rychlost internetu, jak jste uvedla, je dobrá.

Otázka pro Danku:
Kodi jste instalovala
A/ z Microsoft Store
nebo B/ z internetu, z nějakého EXE souboru.?

Nade mnou píše JKMH, odpovídejte i jemu, prosím.

EDIT: Pokud je odpověď A/ z Microsoft Store
bude cesta ke konfiguračnímu souboru:
C:\Users\<jméno_uzivatele>\AppData\Local\Packages\XBMCFoundation.Kodi_4n2hpmxwrvr6p\LocalCache\Roaming\Kodi\userdata\addon_data\plugin.video.sosac.ph
V PH jsou položky:
<setting id="streamujtv_pass">TOHLEJEHESLO</setting>
<setting id="streamujtv_user">TOHLEJEJMENO</setting>
 
Citovat
#16
@meda: Protože Sosáč taky nepoužívám, nainstaloval jsem si ho včera, kvůli stejnému účelu jako ty. Na tom základě jsem napsal ty rady včetně toho, jak se to chová, když je zadáno neplatné heslo. Proto píšu "cca jednu minutu hraje" a pak stop. Pro Danku je zásadní ověření hesla v tom souboru plugin.video.sosac.ph a pak přihlášení do Streamuj.tv stejnými údaji.

Abych se přiznal, nejraději bych se napíchl na Dančin NB přes Teamviewer. Akorát si myslím, že v současnosti je net tak přetíženej, že se to bude sekat
X96max plus 4/32 + CE 9.2.5 + Confluence / TV Samsung QE55Q6FNA
AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19 Matrix
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#17
Dobrý večer,
už som vám dnes písala, no bohvie kde som to zase dala. Iba to vám píšem, že tento počítač je fakt asi už opotrebovaný, lebo začal chrčať, google sa zle otvára, vypisuje že NEREAGUJE, aj otváranie počítača začalo byť veľmi zdĺhavé, asi som si preto pred 4 rokmi kúpila nový (neviem zabudla som) a aj tomu novšiemu začal odpadávať spodok. To je tá dnešná výroba. Sosáč budem používať len v tom počítači čo je v oprave, ak ho opravia, dúfam že ano. Ďakujem za ochotu mi pomôcť a venovali ste sa mi. Ozvem sa vám keď už budem mať opravený počítač a či my na ňom funguje Sosáč. Ďakujem Dana
 
Citovat
#18
Takže ten v opravně i ten starý doma jsou oba notebooky?
 
Citovat
#19
dobrý večer,
nedalo sa mi prihlásiť, už je to ok. Teamviewer somna tento počítač včera dala, či je poriadku neviem ale napísané je ID: XXXXX Heslo: XXXX, či som to dobre nainštalovala neviem. W10 som si dala po W7 z inštalácia zdarma, či som dobre urobila snáď áno. Windous teraz ma znova reštauroval, Ak máte čas a Teamviever je OK môžete to skúsiť, ja sem budem chodiť a pozriem či náhodou nepíšete moje t. č. je XXXXXX, môžete mi poslať SMS ak by ste chcel. Ďakujem Dana

áno mám 2 notebuky, mala som 3 len ten jeden som bohužiaľ poliala vodou nechtiac, tak som si musela kúpiť a ten po 5 rokov je zase nejaký pokazený. Snáď mi ho opravia Dana
 
Citovat
#20
Dano, tohle určitě nepatří do veřejné sekce, k zasílání takových informací tady máme soukromé zprávy! A i tak byste si měla rozmyslet, co komu sdělujete za osobní informace.
Měla byste si něco nastudovat o bezpečném chování na internetu, nedivil bych se, kdyby byl ten notebook zasviněný nějakým bordelem.
1x X96 MAX+ → Android 9.0 → Kodi 19.1 \ 1x PC → Windows 10 → Kodi 19.1 \ 1x H96 Pro+ → Android 7.1 → Kodi 19.1 \ 1x Beelink GT1 → Android TV 7.1 → Kodi 19.1
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)