• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Padání přehrávače kodi v.18.3
#1
Ahoj všem mám problém s přehráváním filmů z fastsharu a websharu (vše premium) na zařízení Tesla mediabox x700pro (android 8.1) vždy když spustím film tak mi cca po 10-25 minutách plynulého přehrávání spadne zpět do seznamu filmů. Nevím si rady , prosím poraďte.
 
Citovat
#2
Bez logu ti asi nikdo neporadí - Vytvoření a odeslání chybového protokolu / logu Kodi v 16 obrazech
1x X96 MAX+ → Android 9.0 → Kodi 19.1 \ 1x PC → Windows 10 → Kodi 19.1 \ 1x H96 Pro+ → Android 7.1 → Kodi 19.1 \ 1x Beelink GT1 → Android TV 7.1 → Kodi 19.1
 
Citovat
#3
(04.8.2019, 2:52)102major Napsal(a): ... , prosím poraďte.

Já mám, mimo jiné, Kodi 18.3 na Android 9 tabletu. V minulém týdnu jsem udělal následující zkušenost.
1/ Na dovolené v hotelu s veřejným WiFi, vzdálenost od AP do 10m a dvě zdi, na tabletu průměrná síla signálu.
Film spuštěný na Kodi SC (webshare) běžel nejvíce 15 minut, pak hláška "url open ...blablabla..." není dosažitelná. Pokud jsem zopakoval spuštění filmu (na posledním čase), hláška se opakovala.
Vypnul jsem Kodi a po pár minutách spustil, zas jsem mohl poslouchat.
2/ Doma, na internetu od UPC s vlastním routerem za modemem UPC, stejný film (díl seriálu Dějiny Hollywoodu, cca 60 minut), funguje bez výpadku celý.

Vím, že píšeš o vyhození z playeru a hlášku neuvádáš nebo nepřijde. Možná je to jiný problém.
Já jen odhaduji, že je možné, že na routeru v bodu 1/ je nastavena krátká doba vypršení platnosti IP adresy. Možná pak zařízení dostane stejnou, možná ne. (Je to kvůli častému střídání hostujících zařízení.) Předpokládám, že po přidělení jiné IP webshare nedokáže správně pokračovat v zasílání videa.

Uvádím hypotézu jako jednu z úvah, čím by přerušení přehrávání videa v Kodi mohlo být. Původce chyby internet.
V jiném podobném dotazu tu někdo uvádí další možnost, zaplnění paměti zařízení využívanou kešováním.
V každém případě by pomohl k odhalení hned po chybě nalézt log (zapnuté logování aplikací, addonů) a jeho uvedení pro místní programátory.
Hned druhý nápad je napsat o tom do fóra majitelů boxů Tesla, pokud nějaké je.
Kodi 19/18.x -LibreELEC 9.x -BerryBoot -RPi4/3/0/w -LinuxMint/W10/Android 11/10. Router 1Gbit, 2.4+5GHz
 
Citovat
#4
Tak IP adresa od poskytovatele je uz staticka a na pripojenych zarizeni se meni po 24 hodinach. Problem je stale stejny. pripojeni sme kabelem a rychlost je okolo 70Mbps. co ze tyce protokolu, ktery jsem chtel uploadnout po padu prehravace tak ten mi nesel uploadnout, napsalo to , ze je prilis velky... Po restartu kodi a snaze se navratit k filmu to napsalo: HTTPS problem:
             urlopen error (error 7) No adress associated with hostname
U toho uz se mi povedl uploadnout protokol: https://paste.kodi.tv/rikapuxome
Ale tuto chybu to vyhodilo poprve, jindy staci dat pokracovat v prehravani a film se rozjede a po cca dvaceti minutach zase to same...
 
Citovat
#5
toto vyzera na nejaky problem so sietou, alebo ja neviem s cim ... ak by si bol na wifi, tak by bol problem pravdepodobne tam, ale ked mas kabel .... v logu to spadne pri prihlasovani sa do webshare. zda sa ze neprisla ziadna odpoved zo servera, alebo nebola v XMLku. nelogujem odpoved zo servera kvoli bezpecnosti atd...aby sa kade tade po webe nevalali udaje o useroch, takze tazko povedat. Hlaska s HTTPS zasa ale moze znamenat, ze tvoje zariadenie ma problem s HTTPS, skus v nastaveniach pluginu vypnut HTTPS pre webshare (moc velku sancu tomu ale nedavam). Ak mas moznost, tak skus este vymenit router/switch ale aj LAN kabel Big Grin vsetko po ceste moze sposobovat problemi
Citajte jak se spravne ptat!
Tvorca doplnku 
Stream Cinema CS & SK.
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)