• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
urlopen error errno 7 no address associated with hostname
#1
Ahojte,
pre cca. 3 tyzdnami mi zacala vyskakovat chyba "urlopen error errno 7 no address associated with hostname".
Stane sa to vzdy, ked chcem spustit nejake video. Ked box restartujem, tak to pomoze ... to ale nie je riesenie.
Viete niekto prosim, co moze byt problem ... ako to vyriesit.

Dakujem
 
Citovat
#2
A internet ti jde? Jaký máš box a jak ho máš připojený?
PC → Windows 10 → Kodi 20.4 \ TV TCL 65C845 → Google TV 11 → Kodi 20.3 \ Vontar X4 → Android TV 11 → Kodi 20.3
 
Citovat
#3
Internet ide bez problemov. Pripojenie boxu cez kabel (skusal som aj WIFI ci to pomoze). Android box: Magicsee N5
 
Citovat
#4
Mohl by to být problém s DNS, zkus restartovat router, případně změnit DNS na google 8.8.8.8 a 8.8.4.4
PC → Windows 10 → Kodi 20.4 \ TV TCL 65C845 → Google TV 11 → Kodi 20.3 \ Vontar X4 → Android TV 11 → Kodi 20.3
 
Citovat
#5
Router reštartovaný, DNS zmenené....stále to vyhadzuje tú istu chybu.
Ešte nejaké nápady, čo by mohlo pomôcť???
 
Citovat
#6
Tak to už nevím.
PC → Windows 10 → Kodi 20.4 \ TV TCL 65C845 → Google TV 11 → Kodi 20.3 \ Vontar X4 → Android TV 11 → Kodi 20.3
 
Citovat
#7
@ptr9: Zkus vzpomínat. Neměnil nebo neupravoval si těsně před výskytem chyby router nebo jeho nastavení? Neměnil si poskytovatele, neinstaloval si nějakou appku (např. blokátor reklam a trackerů? Podobný problém jsem nedávno řešil po úpravě blacklistu v Pi-Hole (blokátor reklam).
X96max plus 4/32 + CE 21 RC2 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#8
Trochu iný pohľad na možný problem: Kodi je originálne, čo bolo v boxe, alebo z google play? Robí to aj ja staršej verzii alebo na forku kodi?

X92.. X96 max.. T95Z plus.. M8s plus..
 
Citovat
#9
@jkmh: presťahoval som sa do iného bytu, ale poskytovateľ je ten istý. A začalo to +/- v tej dobe.
Čo by som teda mal urobiť?.....jedine čo pomáha je zakaždým reštart boxu.
 
Citovat
#10
@ptr9 @jkhm -Přihlaš se na web webshare a podívej se na svou nástěnku, z jaké IP adresy se přihlašuješ a jestli se mění.
Kodi 20 -LibreELEC/LinuxMint/Win/Android -RPi4/3/2/ IntelPC/xMiStick4K -Router 1Gbit 2.4+5GHz
 
Citovat
#11
@meda: zdravím tě po delší době. Ten dotaz asi nebyl na mně, ale na @ptr9:, viď. Jinak já mám jinou IP i poskytovatele od 17.12,2019. To jsem se přestěhoval. Od té doby je IP pořád stejná.

@ptr9: udělej to, co radí  Meda o příspěvek výše. Uvidíme, co z toho vyleze. Pokud nic zajímavého, pak už asi zbývá jen kompletně odinstalovat příslušný addon včetně záznamu v Userdata->Addon_data (umístění viz. https://kodi.wiki/view/Userdata)a znovu addon nainstalovat a nakonfigurovat.
X96max plus 4/32 + CE 21 RC2 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#12
@jkmh -Ajo, sakra, jsem nepozorný - ten modrý nick mne svádí k hloupostem. Bylo to pro @ptr9.
Měl jsi skoro roční pauzu v diskuzi ...ale ono je lépe používat než diskutovat. Stále stejné město nebo jsi měnil i to?
 
Citovat
#13
@meda: @jkmh:
Na nástenke webshare je prihlásenie z tej istej adresy, ako keď som býval v predchádzajúcom byte.
Mám ale iný modem aj router. Nejaké nastavenia v routery??
 
Citovat
#14
Máš v routeru nastavený správný čas, pásmo? Máš čas správný i v Kodi?
Máš v routeru pro box rezervovanou jednu IP adresu?
 
Citovat
#15
@meda: z Mladoboleslavska na Hořovicko. V IP vnitřní sítě bych to neviděl. Provider mu určitě přiděluje veřejnou adresu a zevnitř ven jde přes NAT. Důležitá informace od @ptr9: je, že na WS se pořád přihlašuje pod stejnou IP adresou.

@ptr9: zkus ten addon kompletně přeinstalovat, jak jsem psal výše. Znovu procházím tu diskuzi a jen se ubezpečuji: 
a) restartuješ TV box
b) film spustíš v pohodě
c) aniž cokoliv vypneš, přepneš, přihlásíš, odhlásíš apod., hned v zápětí už druhý film nepustíš a vyhodí ti to tu chybu.

Možná bude dobré, když sem hodíš log z Kodi. A napiš, odkud bere DNS ten box. A doplň typ modemu a routeru.
X96max plus 4/32 + CE 21 RC2 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#16
@ptr9: @jkmh: Stejné IP adresy jsem si také všiml, možná jsou za ní schované víceré internetové přípojky providera, což někomu dělá problém - ale zde to dříve fungovalo.
Co nějaký obrázek z nastavení routeru, vnitřní síť, rozsah IP a lhůto zapujčení, maska, gateway.
Obrázek přidělených IP adres pro zařízení - před a po restartu Boxu.
 
Citovat
#17
@ptr9: vaříme skoro z vody. Ještě bych měl jeden nápad:
1) zlistit, jestli je síťovka TV boxu nastavena na DHCP auto a DNS auto, pokud ne, tak nastavit
2) WAN kabel odpojit z routeru a připojit rovnou na TV box. Modem by měl přiřadit IP a DNS (ověřit, poznamenat)
3) restartovat TV box, vyzkoušet
4) dtto s pevným nastavením DNS na TV boxu na 1.1.1.1 nebo 8.8.8.8, pokud by bod 3 nefungoval a restartovat, aby se smázla DNS cache TV boxu
5) Pokud to bude fungovat, je problém někde v nastavení routeru, pokud ne zkusíme vystopovat, jestli je to špatně v TV boxu nebo v modemu.

Stejným způsobem jsem řešil dokazování novému providerovi, že problém v rychlosti sítě není u mne. Nakonec něco předělal v Mikrotiku a mám klid. A dodej typ modemu a routeru a verzi Kodi (xxxxelec)!!! A ujištění, že addon máš v aktuální verzi, ať tu zbytečně neblbneme
X96max plus 4/32 + CE 21 RC2 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#18
@jkmh: modem wodaplug-eoc1121r4l / router TP Link tl-wr840n / Kodi 18.6
Rano zapnem Android box a ked chcem pozerat film vyhodi mi tu chybu. Ked box restartujem, alebo vytiahnem datovy kabel - tak to funguje. Box vypnem … zapnem po obede … znova to iste.
Systemove info pri chybe:
Spojenie: Odpojeny
MAC adresa:
IP adresa:
Brana:
Primarny DNS:
Sekundarny DNS:
Internet: Nepripojeny. Skontrolujte sietove nastavenie.

Po restarte:
Spojenie: Pripojeny
MAC adresa: 06:8E: xxxxxxx
IP adresa: 192.xxxxxxx
Brana: 192.xxxxx
Primarny DNS: 8.8.8.8
Sekundarny DNS: 8.8.4.4
Internet: Pripojeny

Dalsia zvlastna vec: ked dam informacie o sieti v Android boxe - IP adresa je ta MAC, nie moja  192.xxxxx
Predtym vsetko fungovalo OK, ziadne nastavenia v boxe ani routery som nerobil. Kupil som ho, zapnul a fungovalo 2 roky.
 
Citovat
#19
@ptr9: z toho co píšeš mám podezření na na přidělování adres z routeru, nejspíš kolize adres. Udělej to, co jsem popsal v příspěvku 17 ať víme na jistotu, kde je chyba v nastavení.
X96max plus 4/32 + CE 21 RC2 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#20
Teda možná výstřel naslepo, ale dělo se mi něco podobného po výměně modemu. Během přehrávání box ztratil IP adresu, ale internet na ostatních zařízeních jel. Zakázal jsem v modemu IPv6 adresaci a bylo po problému.
Acer Iconia Tab A10 Android 6.0 - Kodi 18.6 / 2x Evolveo M4 Android 7.1.2 - Kodi 18.6 / PC Win 10 64bit - Kodi 18.6
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)