• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jednoduchý stream z IP kamery
#21
@chimo: Nerozumím, jak může server vyhodit tu hlášku, když se spojuješ s kamerou? Když se teda dostaneš do kamery z mobilu, jsi schopný tam najít její adresu a port?

Abys měl jistotu, že děláš vše dobře, najdi si adresu, se kterou se mobil spojuje s wifi a pingni cvičně z PC na mobil. V případě úspěchu by se měla vrátit odpověď ve tvaru Reply from 10.0.0.x: bytes=32 time=1486ms.
X96max plus 4/32 + CE 21 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#22
@jkmh: to já taky nechápu. IP je stejná, jak na routeru, tak i když to zkouknu přes mobil tu kameru. Pingnul jsem na mobil a odezva byla reply from 10.0.0.x: bytes=32 time=137ms. Řekl bych, že ping funguje. Port jsem v mobilu zatím nenašel.
 
Citovat
#23
@chimo: Port v mobilu nehledej, ten potřebuješ pro kameru!! Když pingneš na kameru, chová se to stejně? A umí ta kamera vůbec onvif? Nikde jsem nezaznamenal , co vlasně máš za kameru.
X96max plus 4/32 + CE 21 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#24
@jkmh: myslel jsem aplikaci na kameru v mobilu, že v ní hledám port. Port vůbec nevím, kde hledat ani v routeru. Jediné, co jsem našel byl kanál 9 a 48 podle GHz wifi sítě. Číslo portu nikde.
Kamera by to měly umět. V nastavení mám povolené NVR připojení, které právě slouží k tomu účelu. CMS na pc mi jede, tak by měl i Onvif na stejné LAN síti.
 
Citovat
#25
@chimo: To najdeš buď v doku kamery nebo v jejím nastavení. A do nastavení kamery se musíš dostat. Obecně jsem našel, že nejčastější porty jsou 554, 8899, 9527, 5556,8765,9000,10001 a 80. 80 zřejmě www pro nastavení kamery. Hoď sem typ kamery.

Kanál 9 je připojení ve wifi 2,4GHz, kanál 46 je připojení ve wifi 5GHz. Taky jsi psal, že ta kamera má v routeru přidělených více adres. To stále platí?
X96max plus 4/32 + CE 21 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#26
@jkmh: je to tenhle křáp https://www.hdkamery.cz/venkovni-bezdrat...mera-ip66/
Kamera už má jen jednu adresu. Nevím, proč jich bylo tolik.
A pro pobavení - kamera se mi sama nyní načetla do Onvifu a když kouknu na link dole, tak je tam port 554. Každopádně obraz nenačte - není signál a píše to, že "nadřízené připojení bylo uzavřeno". A další vtipná funkčnost - když v Onvifu použiju přihlášení ke kameře aniž bych na ni kliknul, tak ze seznamu zmizne. Odhlásím se, vidím ji tam. Tak na ni kliknu, přihlásím se a zůstane viditelná.
Připojením to být nemůže, stahuju kolem 50MB/s, tak jedině ta kamera, je to levný křáp.
 
Citovat
#27
@chimo: Ještě mě napadlo. Stáhni si do PC Advanced Port Scanner – free and fast port scanner (advanced-port-scanner.com). Ten ti proskenuje domácí síť a zároveň se z něj dá přistupovat na klienty a ukáže ti otevřené porty jednotlivých klientů

Tak už nic...Byl jsi rychlejší. Ale jo stáhni to a proskenuj, jestli není ještě na jiném portu.

A zkus i ten port 80. Tam by mohla mít webové rozhraní pro její nastavení

@chimo: Na kameře nebo krabičce není nějaký typ či alespoň výrobce? Na tom linku od tebe není. A ten návod je o ničem. Silně mi to připomíná, že je v tom přejmenovaný Tuya system.
X96max plus 4/32 + CE 21 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#28
@jkmh: krabičku zkusím pohledat, už nevím, co to bylo za číňana. Ale myslím, že je to na dobré cestě a port je správný. Kamera se načte jako zařízení i vidím celé to Onvif menu k té kameře, jen to píše, že to nemá signál, nadřízené připojení bylo uzavřeno. Heslo mám dobře, tak musím zjistit, co tohle znamená.
Když byl předtím špatný port nebo IP, tak se to totiž ani nenačetlo. Teď je načtená, ale bez signálu. Na CMS v pc mi kamera jede, tak musím zjistit proč to v Onvif nemá signál.
 
Citovat
#29
@chimo: Stejně to oskenuj tím prg. Ještě jsem dohledal, že hodně kamer má port 554 pro RTSP. Pro Onvif protokol se uvádí 9981, 8000, 10001. Ale i 80 nebo 443, protože onvif protokol používá klasické HTTP.
Pro tebe zajímavé čtení How to Find a RTSP Address for an ONVIF Compatible Camera/NVR/DVR | Angelcam Help Center.
What ports do I need to open to see an ONVIF camera on a remote network? ONVIF is set to 8000 and that port is open but the NVR says 'service returned message error' - Quora
X96max plus 4/32 + CE 21 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#30
@jkmh: díky moc za tvůj čas. Mrknu na ty odkazy. Vrtá mi hlavou, co může být to nadřízené připojení. Napadla mě ještě jedna věc. Když v PC spustím CMSClient, tak mě to na mobilu vyhodí z účtu kamery a po uzavření CMS se musím v mobilu přihlásit znova. Tak mě napadlo, jestli to nesouvisí s tím nadřízeným připojením, že se v mobilu odhlásím z účtu kamery a teprve pak spustím Onvif. Psal jsem i dodavateli proč se na IP zařízení nemůžu přihlásit, tak uvidím, jestli odepíšou.
Pak ještě můžu mít blbě nastavený Onvif na tu kameru. Pokud používá klasické HTTP, tak jsem to tam někde viděl ve výběru mezi třemi možnostmi (HTTP a ještě další dvě zkratky, nejsem u kamery, tak teď nevím přesně).
Vyzkouším všechny možnosti, včetně tvých odkazů a dám vědět, zda se povedlo.
 
Citovat
#31
@chimo: Možná, že to nadřízené připojení je právě ten cloud. Tím mobilem se určitě nekoukáš přímo do kamery, ale do cloudu.
X96max plus 4/32 + CE 21 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#32
@jkmh: myslím, že nekoukám do cloudu, aspoň doufám. V aplikaci mám info, že cloud je ve výstavbě, takže mám záznam nastavený na SD kartu a buď koukám on-line nebo ze záznamu, co se uložilo na kartu. Cloud by neměl být funkční. Každopádně, jak se pitvám tou aplikací v mobilu, tak jsem tam konečně našel centrum nápovědy (taková nenápadná ikona, tak jsem si nevšiml). Prostě amatér. No a tam jsem našel, že mám použít port 5000, tak to doma zkusím + je tam ještě další info k NVR, tak si to projdu.
 
Citovat
#33
@chimo: Jj, návody se čtou, až když se neví kudykam. Jsem na tom stejně. 1 Tak ať máš štěstí.
X96max plus 4/32 + CE 21 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#34
@jkmh: přesně tak  1 a díky, večer na to vlítnu. Sám jsi viděl ten papírový návod, ten se ani číst nedal  6 . Tak ještě, že jsem v rámci zoufalství objevil tu ikonu v aplikaci.

@jkmh: tak včerejší pokus se nepovedl. Udělal jsem celou instalaci znova včetně nastavení. Přihlášení do onvif v pořádku, kameru si to samo načte. IP adresa je stejná jak v routeru, tak v CMS na PC i v tom onvifu. Když jsem znovu nastavoval i CMS klienta, tak si to kameru taky samo načte a přenos jede. V onvifu to taky načetlo, ale pořád hláška s nadřízeným připojením. Co jsem googlil, tak je to chyba komunikace někde v nastavení, ale nevím nastavení čeho? IP adresy, časové zóny, hesla? Zajímavé bylo, že když jsem použil číslo portu, které je v návodu aplikace, tak to při načtení stejně samo hodí port 554.
Malé pozitivum bylo, na rozdíl od minule, že šlo přidat kameru ručně, což předtím vždy vyhazovalo chybu a nešlo nic načíst. To myslím potvrzuje, že mám správné přístupové údaje (jméno/heslo), ale opět hláška s nadřízeným připojením.
Při nové instalaci kamery se to v jednom kroku přihlašuje na wi-fi té kamery, tak jsem si od tama opsal IP adresu, ale to mi zatím nepomohlo.
Pak jsem ještě narazil na divné nastavení času v aplikaci kamery. Když zadám naše časové pásmo, tak to ukazuje o hodinu méně, tak musím zadat pásmo UTC +2, což by mohl být problém (psali to v návodu, že špatné nastavení času může dělat potíže), protože jsme pásmo UTC +1.
Dnes tedy vyzkouším druhý krok a projdu tvé odkazy a porovnám s potížemi, na které jsem teď narazil. Problém bude určitě někde v nastavení v tom onvifu, ale tam se nic extra nenastavuje, co jsem koukal na youtube.
 
Citovat
#35
@jkmh: prosím tě, dokážeš z téhle informace poznat, jestli je problém u mě? Na mě to působí dojmem, že ne.

"Během příjmu odpovědi protokolu HTTP na http//10.0.x.x:5000/onvif/device_service došlo k chybě. To může být proto, že vazba koncového bodu služby nepoužívá protokol HTTP. Může to být i tím, že byl kontext požadavku protokolu HTTP přerušen serverem (pravděpodobně z důvodu vypnutí služby). Další informace naleznete v protokolech serveru."
Moc díky.
 
Citovat
#36
@chimo: Teď už je to s radami horší. Sám kameru nemám, moje rady vycházely z pracovních zkušeností. Myslím, že by sis měl ujasnit několik věcí:
1) spojí se appka mobilu s kamerou skutečně napřímo nebo přes cloud? Píšeš výše, že přímo. Vyzkoušej to tak, že se odpojíš od internetu třeba vytažením kabelu, necháš funkční jen vnitřní síť. Zároveň zajisti, aby ti nešla ani mobilní data. Pokud na appce uvidíš obraz, pak se spojuješ skutečně napřímo. Pokud ne, je to přes cloud a ten server je vlastně něco někde v cloudu, byť jen pro zprostředkování spojení.

2) zaměř se na zprovoznění RTSP streamu. Pokud používá stejný protokol i CMS, jsou ty adresy/porty stejné. Zkus tu adresu zkopírovat do VLC, doplnit přihlašovací údaje a přehrát tam nebo použít v Kodi podle návodu. Zkus nastavit tu nejhorší možnou kvalitu, aby se vyloučila náročnost přenosu.
X96max plus 4/32 + CE 21 + skin Confluence SCC / TV Samsung QE55Q6FNA
X96max plus 4/32 + CE 20.5 + skin Confluence SCC

AVR Denon 1600H / Dali Spektor 5.1
Win10pro + Kodi19.5
NAS Synology 215j 3TB Raid1
Router Turris 1.1
 
Citovat
#37
Jen připomenu že stream z IP kamery (RTSP) zvládá Kody i bez doplňků a to formou stream souboru. Samozřejmě je třeba znát IP adresu kamery a heslo, případně další parametry. Tímto způsobem je možné přidat neomezený počet kamer do Kodi.

Odkazy kde se dočtete víc:
https://kodi.wiki/view/Internet_video_and_audio_streams

https://www.arcdyn.com/articles/how-to-s...pberry-pi/
RPi 4B - LibreELEC
RPi Zero W - LibreELEC
 
Citovat
#38
@chimo Vyzkoušej ještě přečíst v diskuzi info od the_max
https://telekomunikace.cz/d/19647-Cinska...a-SYNOLOGY
Obraz na rtsp://<ipadresa>:554/
 
Citovat
#39
@meda: Díky, mrknu na to. Aktuálně jsem to vzdal. Číňan z podpory mi napsal, ať zkontroluju nastavení NVR, což jsem udělal a stejně nic, v onvifu to nejede. Do Kodi jsem to zatím nezkoušel. Onvif mě odradil :-).
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)