Kabel LAN nevadí, naopak je to jistější spojení, pokud je kabel v pořádku a dobře zaklapnutý. WiFi může být rušené nebo slabě.
Nechápu, co znamená "som žiadosť na nové heslo zrušila." Vy sama se na stránku Streamuj.TV přihlásíte zapsáním hesla? (Nebo je zapamatované v prohlížeči?)
Pokud máme pomoci, je potřeba vyzkoušet to, co radíme a popsat výsledek zkoušky.
Bez popisu, co na počítači děláte, to nejde, přes rameno vám nevidíme.
1/ Vědět platné jméno a přihlašovací heslo (Streamuj.TV/Sosáč).
2/ Vyzkoušet test rychlosti internetu. Jsou různé:
https://www.rychlost.sk/ ... https://www.speedmeter.sk/...
...výsledkem jsou tři položky. Stahování, odesílání, doba odezvy.
3/ Doplňkový dotaz - Kdo nastavoval ten první počítač se Sosáčem?
(Například mně samotnému se za poslední dny aspoň pětinásobně zhoršila hodnota stahování. Vodafone/UPC....parchanti.)
Pokud nebudeme vědět, co jste úspěšně (nebo neúspěšně) vyzkoušela, neumíme poradit další postup.
Nechápu, co znamená "som žiadosť na nové heslo zrušila." Vy sama se na stránku Streamuj.TV přihlásíte zapsáním hesla? (Nebo je zapamatované v prohlížeči?)
Pokud máme pomoci, je potřeba vyzkoušet to, co radíme a popsat výsledek zkoušky.
Bez popisu, co na počítači děláte, to nejde, přes rameno vám nevidíme.
1/ Vědět platné jméno a přihlašovací heslo (Streamuj.TV/Sosáč).
2/ Vyzkoušet test rychlosti internetu. Jsou různé:
https://www.rychlost.sk/ ... https://www.speedmeter.sk/...
...výsledkem jsou tři položky. Stahování, odesílání, doba odezvy.
3/ Doplňkový dotaz - Kdo nastavoval ten první počítač se Sosáčem?
(Například mně samotnému se za poslední dny aspoň pětinásobně zhoršila hodnota stahování. Vodafone/UPC....parchanti.)
Pokud nebudeme vědět, co jste úspěšně (nebo neúspěšně) vyzkoušela, neumíme poradit další postup.