25.4.2021, 19:02
@Teron Hmm, no to je skutečně oříšek. Zvlášť tedy to, že problém odezní po nějakém čase od spuštění/přepnutí kanálu, a že se projevuje pouze na některých klientech.
To mě jen tak narychlo napadlo několik potenciálních klíčových bodů. Třeba si na něco ještě vzpomenu.
- Když píšeš, že to nedělá u jiného klienta, zkusil si pustit kanál z toho muxu na obou klinetech (Android i Windows) současně?
- Jediné, co mě teď rychle napadá a co by do toho mohlo vnášet tu časovou závislost (problém odezní cca po 5-10 minutách) je timeshift na Tvheadend, máš ho nastavený? A jak?
- Máš-li zapnutý timeshift a na Android klientovi si "pauzneš" přehrávání v době, kdy se to projeví a po nějakém čase (30 s) to znova pustíš, stále to trvá?
- Když si kanál, u kterého se to projevuje, dáš nahrávat a pustíš si ten záznam, je to stejné?
- Předpokladám, že jsi zkusil různá nastavení Zpracování v přehrávači Kodi, přípdně Metody zrušení prokládání nebo Metody škálováni videa?
- Bylo by také dobré podívat se, synchornizovaně, do logů Tvheadend a Kodi, jestli se tam neobjeví nějaké související informace, které by o něčem, co se děje, svědčily.
- Trochu podobný problém, tedy v tom smyslu, že se problém objevoval pouze na nějakém mux-u, měl TV tuner pro XBOX ONE.
To mě jen tak narychlo napadlo několik potenciálních klíčových bodů. Třeba si na něco ještě vzpomenu.