11.2.2020, 14:19
@Rossi D Ona je to, myslím tvorba skinu, strašná řehole. Většinou každý vychází z nějakého vzoru, a pak jsou v podstatě dvě základní možnosti jak postupovat:
ad. 2 Se vyplatí použít, pokud těch změn není mnoho a týkají se pouze omezené skupiny funkcí a definičních souborů skinu. Vývoj pak může probíhat tak, že se po vydání nové verze originálu tento forkne a upraví a udělá se z něj nová verze vlastního skinu. Nemusí to tak být samozřejmě vždy. často to prakticky funguje tak, že nová verze originálu se porovná s tou předchozí a pokud je změn málo tak se analogicky v poslední verzi vlastního skinu pouze provede jen těch pár změn a změní se číslo verze. Teprve když je jich víc a jsou zásadní, tak se zvolí fork nové verze originálu a jeho adaptace na novou vlastní verzi.
- Jednorázově fork-nout vybranou verzi výchozího originálu, vyrobit z ní vlastní skin a ten pak, v dalším vývoji, udržovat a rozvíjet jako plně samostatný skin
- Forknout vždy každou novou verzi originálu a mít vypracovaný postup, jak z originálu vyrobit co nejefektivněji novou verzi vlastního skinu
ad. 2 Se vyplatí použít, pokud těch změn není mnoho a týkají se pouze omezené skupiny funkcí a definičních souborů skinu. Vývoj pak může probíhat tak, že se po vydání nové verze originálu tento forkne a upraví a udělá se z něj nová verze vlastního skinu. Nemusí to tak být samozřejmě vždy. často to prakticky funguje tak, že nová verze originálu se porovná s tou předchozí a pokud je změn málo tak se analogicky v poslední verzi vlastního skinu pouze provede jen těch pár změn a změní se číslo verze. Teprve když je jich víc a jsou zásadní, tak se zvolí fork nové verze originálu a jeho adaptace na novou vlastní verzi.