31.12.2018, 1:23
(30.12.2018, 16:48)Rossi D Napsal(a): LG Smart TV - opravdu si myslíš, že Ti po zadání dotazu s tímto jediným faktorem někdo relevantně/"smartovně" odpoví ? Smart je dnes kde-co a v řadách TV to platí obzvláště .... Je informace o modelu či roku výroby nějakým způsobem utajená, nesdělitelná či pod trestem smrti nepublikovatelná ? O všeobecný problém se asi jednat nebude, možné nastavení konkrétního modelu ..... kdo ví ?
Jinak, střílím těžce od boku, neb nemám LG a ani nemám od Tebe výše psané informace, toto by nepomohlo ?
→ LG How-to 1
→ LG How-to 2
→ LG How-to 3
edit → zde má někdo podobný problém → Kodi set TV volume to 100% (DLNA/UPNP - Windows)
a ještě mne něco napadlo:
Já si hlavně myslím, že problém je v nastavení aplikace Kodi a je úplně jedno jestli je TV z roku 2010 nebo 2018, zda je to Samsung, LG nebo cokoliv jinýho jelikož stream běží z Kodi přes DLNA server a ne z TV tudíž mi bylo jasný, že je potřeba někde snížit hlasitost v aplikaci Kodi, která to posílá do TV a ne třeba jak tady máte v oblibě hned každýho shazovat a dokazovat si jak jste oproti ostatním lidem chytrý. Stačilo by poslat odkaz a napsat k tomu něco jako "toto by mohlo pomoct" nebo to napsat nějak rozumně... Ale už sem si za tu dobu zvykl a nejen tady, kdekoliv jinde... Každopádně i tak děkuju za radu, již jsem to vyřešil tím, že stačilo snížit hlasitost v přehrávači Kodi. Díky moc za pomoc, problém byl vyřešen.
O2 TV Box (Android 10) [Kodi Matrix] , Evolveo M4 Box x64 (CoreELEC), Android Box DI-WAY HK1 x64 (CoreELEC) ,Chromecast 4 (4K) Google TV