18.10.2023, 11:23
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 18.10.2023, 11:51 uživatelem JiRo.
Důvod úpravy: Překlepy
)
@xfred No, zkusil bych na poskytovale vyrukovat s hypotézou blokování přístupu k serveru SCC (adresa https://repo.sc2.zone). Uvidíme, jak na to zareaguje. Vím, že se to někomu podařilo a že jeho poskytovatel tu blokaci, které v konečném důsledku blokovala i přístup k backend serverům SCC, zrušil.
Píšeš, že jsi zkoušel odebral doplněk. Tím myslíš SCC? A podařilo se ti ho pak znova nainstalovat? Pokud ne, tak co se vlastně při tom dělo? Z toho popisu mi to není úplně jasné. Podle toho mála co z logu zbylo, to na mě působí, že právě není dostupný server, ze kterého se doplněk instaluje resp. serveru, na kterém jsou dostupné informace o aktuální verzi doplňku. Pokud to tak je, tak to posiluje tu hypotézu blokování serverů.
Zkus se například z webového prohlížeče ze systému na stejné síti, kde máš i systém s Kodi, podívat na adresu:
Co dostaneš? Pokud je to výpis hromady dat v json struktuře, tak na minimálně jeden z backend serverů přístup máš. Pro další pokusy by pak bylo třeba mít ten log a nebo vyrobit nový, jinak se dá nehneme...
Píšeš, že jsi zkoušel odebral doplněk. Tím myslíš SCC? A podařilo se ti ho pak znova nainstalovat? Pokud ne, tak co se vlastně při tom dělo? Z toho popisu mi to není úplně jasné. Podle toho mála co z logu zbylo, to na mě působí, že právě není dostupný server, ze kterého se doplněk instaluje resp. serveru, na kterém jsou dostupné informace o aktuální verzi doplňku. Pokud to tak je, tak to posiluje tu hypotézu blokování serverů.
Zkus se například z webového prohlížeče ze systému na stejné síti, kde máš i systém s Kodi, podívat na adresu:
Kód:
https://repo.sc2.zone/version-info.json