@JimmyS Library Node editor addon není na skinu závislý, doinstalovat se musí pokaždé a to co si s jeho pomocí vytvoříš, můžeš využít v jakémkoliv skinu. Žádná speciální vazba na Estuary tam není.
A ano, Estuary Steram-Cinema první verze uživatelsky vytvořené Nodes používal, musely se, po instalaci kinu nakopírovat do příslušného adresáře library ručně. Dokonce mi později @BBaron vytvořil do skinu service modul, která dělala to, že kopírovala definiční soubory Nodes ze skinu do library. Ale na žádost uživatelů to bylo upravené a volání addon byla vložena rovnou do definičních souborů skinu. Stejně ale nebylo možné uživatelsky (bez zásahu do definičního souboru), vytvořit si vlastní položku v menu nebo vlastní widget. To umí až skiny vyšší úrovně.
BTW Tohle téma je pro tuto diskusi už moc OT. Nechme toho...
@terzdek U skinů vyšší úrovně většinou existuje možnost zálohy nastavení skinu, která je přenositelná i mezi platformami, u jiných skinů, tedy i Estuary nebo její modifikace, stačí vyzálohovat a u nové instalce použít settings.xml z datového adresáře skinu.
A ano, Estuary Steram-Cinema první verze uživatelsky vytvořené Nodes používal, musely se, po instalaci kinu nakopírovat do příslušného adresáře library ručně. Dokonce mi později @BBaron vytvořil do skinu service modul, která dělala to, že kopírovala definiční soubory Nodes ze skinu do library. Ale na žádost uživatelů to bylo upravené a volání addon byla vložena rovnou do definičních souborů skinu. Stejně ale nebylo možné uživatelsky (bez zásahu do definičního souboru), vytvořit si vlastní položku v menu nebo vlastní widget. To umí až skiny vyšší úrovně.
BTW Tohle téma je pro tuto diskusi už moc OT. Nechme toho...
@terzdek U skinů vyšší úrovně většinou existuje možnost zálohy nastavení skinu, která je přenositelná i mezi platformami, u jiných skinů, tedy i Estuary nebo její modifikace, stačí vyzálohovat a u nové instalce použít settings.xml z datového adresáře skinu.