24.10.2021, 16:16
(Tento příspěvek byl naposledy změněn: 24.10.2021, 16:17 uživatelem JiRo.
Důvod úpravy: Překlepy
)
@Varg Univerzální návod, jak získat log, najdeš například v Ako ziskat LOG subor? Pokud chceš pro Kodi ve Windows rychlejší a jednodušší metodu, tak stačí zkopírovat soubor kodi.log, který najdeš v adresáři C:\Users\<user_name>\AppData\Roaming\Kodi. Tzv. debug log získáš tak, že zapneš v nastavení Systém > Protokol událostí > Nastavení > Povolit protokol událostí, pak restartuješ Kodi a provedeš akci, která skončí uvedenou chybovou hláškou. V té chvíli odložíš soubor kodi.log a pak ho pošlěš do fóra. Buď ve formě odkazu na adresu kde je uložen nebo ho můžeš uložit i přímo do fóra, ale v takovém případě mu musíš doplnit nějakou fórem akceptovatelnou přílohu, například txt. Takže soubor logu přejmenuj například na kodi.log.txt.