Příspěvků: 669
Témat: 10
Registrován od: 06/2016
Hodnocení:
32
Přesně jak píšeš. Taky mě došla podobná zpráva a nakonec přišel balíček naprosto neporuseny. Pouze zpoždění 4 dny..
Příspěvků: 13 666
Témat: 289
Registrován od: 01/2016
Hodnocení:
631
Tak se to neděje pouze mě a není to jen můj dojem ...
Balíky jsou sice "ošetřené" páskou a obal opravdu natržený ... leč nikdy to neohrozilo obsah, doufám tedy, že toto ještě "nevytuní" k dokonalosti, na druhou stranu by je odesílatel asi za chvilku hnal ....
Děkuji za reakci !
S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPC → LE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19
Příspěvků: 471
Témat: 5
Registrován od: 02/2018
Hodnocení:
15
Pošta pomalu v exekuci a všichni ostatní doručovatelé začínají chytat její móresy …

Jinak začal haprovat i ten malej zelenej z*rd při doručení do Alza boxu.
Dnes mi přišla sms že se zásilka zpozdila a bude doručená zítra. Tohle je třetí zásilka co se jim zpozdila.
Hodně si lidé z okolí stěžují na doručování Zásilkovny do Zboxu a “prý” poškození doručovaných zásilek.
Mohu potvrdit že logistiku Zásilkovny nechápu. Balík z plzeňské firmy šel do Ústí n/L, pak do Prahy a pak na rozvoz po kraji středočeském. Proč to z Plně nešlo do PHY ?
Nějak nám tu ty české doručovací společnosti začínají “poštovatět”. A nebo do nich nastupují bývalý zaměstnanci ČP.
Ugoos X3 Pro + Synology DS218, D216play +Synology RT2600ac
SZ nečtu!!! Ptejte se ve fóru, pomůžete ostatním.
Příspěvků: 4 670
Témat: 145
Registrován od: 03/2016
Hodnocení:
442
Nejdříve vystrašit a potom zpeněžit.
U zeleného se objevila nabídka pojistit proti poškození zásilky do boxů (možná obecně) s upozorněním, jak skvěle tuto událost potom vyřeší.
Takže další obratný podnikatelský záměr.
Opět musím vzpomenout na výrok jedné pravničky v TV pořadu, že kdo nemá svého právníka, nemůže se divit, že je okraden.
Chybí už jen závěr že kdo nemá bodyguarda, nemůže se na státu domáhat, aby nebyl zavražděn.
Příspěvků: 74
Témat: 3
Registrován od: 04/2016
Hodnocení:
7
Naše firma má B2B partnerství s Alzou. Bohužel se ukazuje (po 3 letech skušeností), že Alza na to nemá být vekým corporate bussines hráčem. Neprofesionalita na každém kroku a to že jejich smluvní dopravci používají výše uvedenou "fintu" to jen dokresluje. Jakmile je doručení mimo snadno dostupné adresy - použijí poškozenou zásilku s prodlevou doručení. Týká se to nejen DPD, ale i PPL, WEDO a o InTime se raději ani nebudu vyjadřovat. Začíná se nám tady rozmáhat takový nešvar...
*** nVidia Shield TV - LG TV 55SK8000PLB - Marantz Stereo 70s - Marantz CD60 - Synology DS220+ - Dali Oberon 3 ***
Příspěvků: 471
Témat: 5
Registrován od: 02/2018
Hodnocení:
15
V neděli jsem objednal a zvolil PPL box za rohem.
Světe div se v úterý sms že si mám jít pro zásilku.
Ugoos X3 Pro + Synology DS218, D216play +Synology RT2600ac
SZ nečtu!!! Ptejte se ve fóru, pomůžete ostatním.
Příspěvků: 4 605
Témat: 117
Registrován od: 12/2015
Hodnocení:
711
Tak ono to také, jak to často bývá, může být závislé na konkrétních lidech a tedy i lokalitě. Jistě, je možné, že v organizaci dané firmy nějaká taková nepsaná pravidla, jak postupovat v případech, kdy není možné dodat zásilku včas, existují, ale jejich aplikace bude často závisá na tom, jak se k práci budou stavět konkrétní lidé v konkrétním místě.
Já jsem se s něčím takovým, co tu bylo v příkladech chování dopravců a prodejců, zatím ještě nesetkal. Poslední případ opožděné zásilky jsme měl cca před rokem u Alzy (ročně cca 75 nákupů) a tam to bylo doprovázeno finanční kompenzací. Od té doby jsme to měl u Alzy většinou tak, že zásilka přišla o pár hodin dříve, než bylo avizováno při nákupu. Možná v tom hraje roli místo bydliště, což je Praha 5. V menších lokalitách to určitě bude jiné. Ve firmě Alzu používáme jen pro specifické případy malých dodávek, a to většinou pro vlastní potřebu nebo pro nějaké rychlovky. Pro projekty většinou používáme zcela jinou kategorii dodavatelů. Tam je ten servis dokonalejší, přidaná hodnota větší a cena příznivější.
Na druhou stranu musím připustit, že něco jako "spontánní kartelizace" je pojem, se kterým bychom měli počítat. A zvláště v případě, že dominantní služba, v daném případě ČP, má takové potíže. Možná, že to také souvisí s růstem přepravovaných objemů. Co organizačně fungovalo při nějakém objemu, nemusí už proporcionálně fungovat při objemech větších. To je obvyklý problém růstu firem, kdy se ten růst, čas od času, pokud se dojde k nějaké kritické hranici, musí projevit většími organizačními a strukturálními změnami. A to vyžaduje patřičné know-how a také to samozřejmě zvýší náklady. Obávám se toho, že se tak teď v oblasti vývoje přepravních služeb blížíme k modelu služeb mobilních.
Příspěvků: 121
Témat: 3
Registrován od: 01/2017
Hodnocení:
10
No dúfam, že sa tieto maniere neprenesú na Slovensko. Aspoň ja osobne sa nemôžem sťažovať. U Alzy som za posledný mesiac mal dve objednávky. Mal som ich hneď na druhý deň v Alzaboxe. Dokonca som využil Alzabox na odoslanie reklamácie, ktorá bola vyriešená výmenou za nový výrobok za dva dni. Z Prahy si pravidelne objednávam čerstvú praženú kávu, ktorá je doručená Packetou behom dvoch dní do ich boxu.
X96 MAX+ 4GB/32GB CoreELEC 20
Synology DS220j 4TB RAID1 ::: YAMAHA HTR-2071 ::: HECO Victa Prime 302/102/202
Samsung UE55NU8002
X96 S905X 2GB/16GB, CoreELEC 9.2.7 KODI 18.9
FiiO K5 Pro ::: HIFIMAN Sundara