• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 3 Hlas(ů) - 3.67 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
O2tvGO addon
#41
O2tv go mám zaplatený zo Slovenska ni CZ. Takže mám smolu Undecided
 
Citovat
#42
Přesně tak!
 
Citovat
#43
Uff, JiRo je náš major Zeman, vypátrá vše  1 1 1  Thumbup
S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPCLE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19
 
Citovat
#44
Máme tento problém na instalaci pluginu na nVidia Shield (Oreo):
- O2TV GO jsem nejprve objednal zkusebni provoz O2TV SPORT na 1 den, vse funkcni s demo autentifikaci
- objednal jsem plnou verzi sluzby O2TV M
- v pluginu zmena autentifikace na plnou verzi sluzby
- NIKDY v KODI spustit neslo - vzdy hlaska "device-limit-exceeded"
- v aplikaci pro O2TV jsou odstraneni vsichni klienti (!)
- aplikace se prihlasi a spusti na jakemkoliv iOS zarizeni
- plugin se prihlasi a spusti na jakemkoliv jinem KODI v nVidia Shield (u kamarada) !!!
- znovu zmena autentifikace, odstraneni vsech ostatnich klientu, NIC, stale "device-limit-exceeded"
- plugin odinstalovan, vypnuti KODI a restart Shieldu, nova instalace pluginu, a POZOR (!)´ - v pluginu se sama objevila ma puvodni O2 autentifikace pro tuto sluzbu, samozrejme stale stejna chyba

Poradi nekdo ?
V ´kazdem pripade je divne, ze i po odinstalaci si nejak plugin (odinstalovany) pamatuje mou odstrou autentifikaci...
 
Citovat
#45
@scavenger Divné chování, budu přemýšlet. Je ale dost pravděpodobné, že je to tím, co píšeš. Tedy že v datech addon zůstává starý registrační kód. Každopádně jedna rada co zkusit hned teď. Po odinstalaci addon zůstává v HOME datový adresáři tohoto addon a v něm settings.xml. Šlo by v něm sice pouze smazat jen ten kód, ale já nejsem teď u stroje a proměnnou, kde je uložený, si fakt nepamatuji. Stačí ale smazat celý soubor. Najdeš ho v .../userdata/addon_data/plugin.video.o2tvgo.

Doporučený postup:
  • odinstaluj addon,
  • smaž soubor settings.xml v uvedeném adresáři,
  • nainstaluj addon,
  • nastav parametry addon,
  • spusť addon.
Pokud to nepomůže dej vědět, budu přemýšlet a pátrat dál.
 
Citovat
#46
Díky za radu, do takového adresáře se přes vzdálený přístup k Shieldu nedostanu, je tam obvyklá Android adresářová struktura, kde to nikde nevidím.
Jak na to ?
Pozn.: jasně, přes file systém KODI

Bezva, funguje to. Po vymazání "settings.xml" jsem znovu nainstaloval a již to šlo zadat a zprovoznit.
Takže chyba při odinstalaci pluginu...
Díky moc!
 
Citovat
#47
@scavenger Jen aby bylo jasno. To není chyba při odinstalaci pluginu, to je standardní chování Kodi.
 
Citovat
#48
No nevím, v jakémkoliv jiném pluginu je možné změnit user a password bez toho, aniž bych musel plugin odinstalovat, smazat nějaký zanechaný settings soubor, a znovu to instalovat...
 
Citovat
#49
@scavenger Ne, standardním chováním Kodi jsem myslel to, že když se odinstaluje plugin, tak se nesmaže settings.xml. Tys to označil za chybu při odinstalaci pluginu, což rozhodně není.

To co je problémem, je špatně vyřešená vyřešená autentizace v pluginu při změně typu služby. Takže ne chyba v Kodi při odinstalaci pluginu, ale chyba v pluginu. Což je samozřejmě zásadní rozdíl. Ten postup, který jsem ti poslal, tu chybu obešel.
 
Citovat
#50
Jasně, já samozřejmě nemyslel smazání souboru s konfigurací, odinstalace pluginu či změna hesla by ale tento soubor asi měla aktualizovat? Snad s tím nebude mít nikdo další problém.
 
Citovat
#51
Nevíte náhodou někdo jak zprovoznit O2tvGO addon na linuxových strojích E2 v rozhraní KODI ?. Mám zaplacené o2 a doposud mi všechno fungovlo i přes linuxový satelitní přijímač. Cca 3 týdny při spuštění tohoto pluginu přes satelitní přijímač dojde sice k načtění programové nabídky, ale dále se žádný program nespustí, je tma. Na PC a v androidu mi funguje vše ok. Maximální připojení je na 4 přístroje. I když jsem veškeré připojení smazal v nastavení na stránkách O2, stále bezvýsledně. Plugin včetně celého KODI jsem odinstaloval a znovu nainstaloval a bohužel nepomohlo. Nevím jestli je nějaká chyba v pluginu pro E2, ale nevím si už rady.
 Děkuji všem za nějakou radu.
 
Citovat
#52
Ahoj, mam stejny problem jako Marvin123, pouzivam O2tvGO v kodi na enigme2 (openatv6.2), linux prijimac Mut@nt HD2400 a taktez plugin prestal fungovat. Programova nabidka se nacte ale nic se neprehraje. Zkousel jsem ruzne image enigmy2 (zalohy co mam) ale nic nepomohlo.
 
Citovat
#53
Dával jsem dotaz na různé fóra, ale nikdo neodpověděl. Asi nikdo neví jak. Jedině kdo by věděl je autor addonu Štěpán Ort. Nemám problém mu přispět finannční částku na provedenou opravu, ale nevím jak ho kontaktovat. O2 TV si platím a nechce se mi přenášet jejich přístroj z pokoje do pokoje, proto jsem využil jejich nabídku, že se dá sledovat na 4 různých zařízení a sledování z mobilu nebo z tabletu není to pravé ořechové.
 
Citovat
#54
Ze by kodi a zmineny doplnek pro stream O2tv nikdo nepouzival na linux. boxech a nikomu to nevadilo? Prave tam me to tedy prijde nejsmysluplnejsi. Jeden box na vsechno. Doufam ze se nejak dopatrame jak problem vyresit. Toto jsem tedy hodne vyuzival, hlavne kvuli sportu kde skylink prisel o temer veskery fotbal. :-(
 
Citovat
#55
VU+ SOLO2 (VTI), O2TV cez KODI 13.2 a tiez to iste. Je to podla mna tym, ze nieco zmenili a prehravac (alebo kodeky) v enigme to preste nevedia prehrat. Tazko povedat co presne to je, ale urcite je to prehravacom. Na inom stroji mi to v KODI ide, pricom je tam rovnaka verzia, ale nebezi to na enigme, je to linux a po spusteni nabehne, potom si prepne rozlisenie a zastavi sa to. Ak prepnem aby to prehral v tomto KODI cez DVDplayer, tak to funguje. V tretom zariadeni mam KODI 17.6, tam je to na androide (4k s h.265), cez aplikaciu to ide, cez plugin v KODI nie. Tam nemam moznost prepnut na iny player (alebo som neprisiel na to ako to urobit).
 
Citovat
#56
No, me to treba na mut@nt hd2400 v openaTV 6.1 behalo. Pak jsem par tydnu nepouzival, presel jsem na openaTV 6.2, doplnek 02 nefungoval, resp vse ano ale stream se nespustil tak jsem to presne pricital kodekum nebo prehravaci v opena TV6.2. Vratil jsem tedy zpet zalohu 6.1 kde mi po predtim fungovalo ale bohuzel taky bez uspechu - take se to chovalo stejne jako v 6.2 - takze si spis myslim ze se zmenilo neco u O2 a bude treba upravit doplnek.
 
Citovat
#57
Dobrý den od 10.10.2018 mi nefunguje O2tv GO v KODI hlásí neplatné heslo nebo jmeno, předtím cca 2 roky bez problémů.
Pokud použiji original android aplikaci O2tv tak se přihlásím. Má někdo taky tento problém?
  • přes webové rozhraní v O2tv mám jen 2 připojení (můžou být 4)
  • celou android krabičku jsem zresetoval do továrních hodnot a vše znovu nainstaloval - stále nefunkční
Děkuji za rady.
 
Citovat
#58
U mě to samé. Na webu funguje, aplikace o2 pro Android funguje, dvě zařízení raspberry 3 s Kodi doplněk nefunkční, odkazuje na nesprávné přihlašovací údaje.
 
Citovat
#59
Taky mi to prestalo fungovat. Na webu / telefonu se prihlasim v Kodi chybne prihlasovaci udaje.

Dokaze to nekdo nejak opravit?
 
Citovat
#60
(11.10.2018, 8:24)rici Napsal(a): Dobrý den od 10.10.2018 mi nefunguje O2tv GO v KODI hlásí neplatné heslo nebo jmeno, předtím cca 2 roky bez problémů.
Pokud použiji original android aplikaci O2tv tak se přihlásím. Má někdo taky tento problém?
  • přes webové rozhraní v O2tv mám jen 2 připojení (můžou být 4)
  • celou android krabičku jsem zresetoval do továrních hodnot a vše znovu nainstaloval - stále nefunkční
Děkuji za rady.

Zde jsou dotazy z fóra O2:
O2 TV aplikace


[/url]K


Dobrý den, nelze se přihlásit do aplikace O2 TV ve windows 10. Včera již nešlo v aplikaci přehrávat žádný program a dnes se již nelze přihlásit.




2 odpovědí

Od nejstaršího

R


Dobrý den, mám úplně stejný problém. Nelze se přihlásit do aplikace pro Windows 10 (PC, mobil). Přes web to funguje.




[img=0x0]https://d1uyvls174j03l.cloudfront.net/otwo-cz/icon/100x100/68b96998-badd-4498-b967-6785bcb1b391.png[/img]

  • Darkwolf
  • před 32 minuty
    [url=https://forum.o2.cz/pomoc-a-podpora-31/o2-tv-aplikace-406#post1173]

Nejde se přihlásit do appky na win10 a na Xboxu. Vypadá to, že O2 vyhlásilo válku Microsoftu . Technickou podporu s tím otravuju už tři dny a jediné co jsem se dozvěděl je , že o tom vědí , ale nevědí kdy se jim to povede opravit. Tzn, že to mají někde a čekají jestli se to neopraví samo.
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)