@
otava5 Definované je to v includes.xml. Původně je počasí zobrazeno ve spodním řádku, vedle sebe teplota a ikona. Nově je ikona zobrazena v horním řádku, za časem a případně i datem a teplota je zobrazena v řádku pod tím. V obou případech to jsou poslední položky v obou řádcích, aby se zobrazovaly až úplně vpravo. Přesunul jsme tedy i zobrazení Mute, které v originále bylo úplně na konci. Definoval jsme proměnnou show_weathericon, kterou nastavuji ve SkinSettings.xml. Když je false, použije se původní zobrazení, při true se použije zobrazení s velkou ikonou vpravo nahoře.
Zkontroluj si, jestli máš v .../xbmc/addons/resource.images.weathericons.default/resources/ ty soubory s ikonami. Měly by tam sice být default, protože je využívá interní funkce Kodi Počasí v Estuary, ale člověk nikdy neví...
Jen na okraj. Pochopil jsme to označování změn, pokud je tam Easy/SC*, tak je v příslušné části změna, pokud Easy/SC+, tak jde o celý nově vložený kód.
Horní řádek:
Kód:
<control type="group"> <!-- Easy/SC+ Weather -->
<top>0</top>
<right>15</right>
<align>right</align>
<width>80</width>
<visible>Skin.HasSetting(show_weathericon) + Skin.HasSetting(show_weatherinfo) + Weather.IsFetched + ![String.IsEqual(Weather.FanartCode,na)] + !Window.IsVisible(extendedprogressdialog)</visible>
<animation effect="fade" time="150">VisibleChange</animation>
<control type="image">
<top>10</top>
<width>80</width>
<height>80</height>
<fadetime>300</fadetime>
<texture>$INFO[Weather.FanartCode,special://xbmc/addons/resource.images.weathericons.default/resources/,.png]</texture>
</control>
</control>
Spodní řádek:
Kód:
<control type="image"> <!-- Easy/SC* -->
<top>6</top>
<width>50</width>
<height>40</height>
<fadetime>300</fadetime>
<aspectratio aligny="center" align="center">keep</aspectratio>
<texture>dialogs/volume/mute.png</texture>
<visible>Player.Muted</visible>
</control>
<control type="label"> <!-- Easy/SC+ -->
<top>0</top>
<height>50</height>
<width>90</width>
<align>center</align>
<aligny>center</aligny>
<label>[B]$INFO[Window(Weather).Property(Current.Temperature)] $INFO[System.TemperatureUnits][/B]</label>
<visible>Skin.HasSetting(show_weathericon) + Skin.HasSetting(show_weatherinfo) + Weather.IsFetched + ![String.IsEqual(Weather.FanartCode,na)]</visible>
</control>
<control type="label"> <!-- Easy/SC* -->
<height>50</height>
<width>auto</width>
<aligny>center</aligny>
<label>$INFO[Window(Weather).Property(Current.Temperature)]$INFO[System.TemperatureUnits]</label>
<visible>!Skin.HasSetting(show_weathericon) + Skin.HasSetting(show_weatherinfo) + Weather.IsFetched + ![String.IsEqual(Weather.FanartCode,na)]</visible>
</control>
<control type="image"> <!-- Easy/SC* -->
<top>1</top>
<width>50</width>
<height>50</height>
<fadetime>300</fadetime>
<aspectratio aligny="center" align="left">keep</aspectratio>
<texture>$INFO[Weather.FanartCode,weather/small/,.png]</texture>
<visible>!Skin.HasSetting(show_weathericon) + Skin.HasSetting(show_weatherinfo) + Weather.IsFetched + ![String.IsEqual(Weather.FanartCode,na)]</visible>
</control>
Výše jsme se zmiňoval o problémech s Netflixem. Zatím nemám jistotu, ale zdá se, že Netflix (resp. jeho addon) nějak v čase modifikuje odkazy na jednotlivé seznamy titulů. Doplnil jsem Netflix do skinu už před časem, fungovalo to pěkně. Pak jsem Netflix v nastavení skinu zase vypnul a když jsem to zase po cca týdnu zapnul, najednou to fungovat přestalo. Hledal jsme chybu a všiml si, že odkazy, které mám zadané v pluginu už nesouhlasí s realitou. Tak jsem to nasnímal znova, znova vložit do skinu a rozjelo se to. Udělal jsme screeshot, ještě hodinu dvě to fungovalo a pak najednou všechny widgety zmizely, a ani po reload skinu a restartu celého Kodi už nenajely. Čas mě tlačí, takže do příští verze raději Netflix nevložím. Mrzí mě to, ale budu to muset podrobit detailnější analýze, abych zjistil, co se to tam vlastně děje.