31.12.2018, 13:57
Tak s PPL jsem dříve byl také celkem spokojen, ale tyto vánoce to byl totální propadák. Řidiči před příjezdem nevolali, pokud člověk žádal nějaké info - nepříjemné jednání, jako když je obtěžuji .... Balíky tradičně zaseklé na "svozovém" depu a dodací doba 10 a více dní .... Ano souhlasím s tím, že paušalizovat toto jednání na všechny kraje asi nejde, ale takto by to snad být nemělo ne ?
Jedna firma pod tou samou hlavičkou musí fungovat na 100% všude a neexistují žádné vyjímky, či to snad mám brát jinak ? To mi chcete říci, že pokud půjdu v městě A do pobočky Alzy, kde mne odbudou a ještě mi vynadají co je otravuji před vánoci , já po té sklopím uši a pojedu do města B, kde mi slušně vyhoví a bude to OK ???!
ČP to má zřejmě podobně, co funguje u nás nefunguje jinde .... hmmm, špatné - kam tedy ony služby spějí ???!
Je to přeci služba lidem a ta služba tyto firmy živí, dává jim chléb a vodu - proč se to tedy neodráží na jejím poskytování ? Pokud zaměstnávám člověka který mi onu práci kazí a nechce ji dělat tak jak má - letí a to bez pardonu ...
Jedna firma pod tou samou hlavičkou musí fungovat na 100% všude a neexistují žádné vyjímky, či to snad mám brát jinak ? To mi chcete říci, že pokud půjdu v městě A do pobočky Alzy, kde mne odbudou a ještě mi vynadají co je otravuji před vánoci , já po té sklopím uši a pojedu do města B, kde mi slušně vyhoví a bude to OK ???!
ČP to má zřejmě podobně, co funguje u nás nefunguje jinde .... hmmm, špatné - kam tedy ony služby spějí ???!
Je to přeci služba lidem a ta služba tyto firmy živí, dává jim chléb a vodu - proč se to tedy neodráží na jejím poskytování ? Pokud zaměstnávám člověka který mi onu práci kazí a nechce ji dělat tak jak má - letí a to bez pardonu ...
... Všechny mé příspěvky pocházejí z reálných a existujících článků které jsou do podoby stručných souhrnů přeloženy, upraveny a doplněny o tematický vizuál umělou inteligencí ...
