31.12.2018, 10:43
Nedá mi to, musím někam napsat svoji letošní zkušenost s dopravou dárků objednaných přes eshopy a budu rád i za Vaše reakce (ať víme koho máme příště preferovat a koho ne) .... Toto fórum je veřejné a možná se mé info dostane i na ta správná místa, kde se dozajista do konce příštího roku polepší či ještě zlepší (či to rovnou zavřou) ....
Již léta preferujeme nákup 90% všech dárků přes internet, má to své výhody, ale bohužel i své mínusy v podobě času finálního dodání domů. Pokud se Vám dárky dostanou do ruky včas a je s nimi něco v nepořádku či se z nějaké příčiny liší od zobrazení v eshopu, je zde 14 denní lhůta pro vrácení zpět bez udání důvodu, to je fakt - horší je to v případě, že do/přepravce Vám onu věc v termínu nedodá (a to ani do vánoc).....
Objednávky provádíme vždy s předstihem v dodací lhůtě garantované samotným obchodem (který by toto měl mít i ošetřeno s dopravcem). Letos vše dopadlo tak nějak nemastně neslaně avšak s překvapením u jednoho nepříliš populárního dopravce ....
Česká pošta (balík do ruky i na poštu, pár dobírek) → obrovské plus, některé obchody jinou než naší poštu pro dodání nemají a tak to byla jediná volba - avšak nezklamala ani v jedné zásilce, vše včas a bez problémů, řidiči příjemní a ochotní - snaží se po předešlých problémech a to velmi, chválím a doporučuji !
Geis (balík dobírka) → pouze jedna zkušenost, ale v pořádku
PPL (balíky na dobírku i bez) → můj (již bývalý) favorit, totální zklamání. Balíky zaseknuté někde na depu, nepříjemní dispečeři i nervózní a vzteklí řidiči na telefonu , to co dodala za stejný čas ČP nemám dodnes ani doma .... kuriózně to dostanu zřejmě až příští rok, tak takto NE !!!
Jak jste na tom byli Vy ??
Již léta preferujeme nákup 90% všech dárků přes internet, má to své výhody, ale bohužel i své mínusy v podobě času finálního dodání domů. Pokud se Vám dárky dostanou do ruky včas a je s nimi něco v nepořádku či se z nějaké příčiny liší od zobrazení v eshopu, je zde 14 denní lhůta pro vrácení zpět bez udání důvodu, to je fakt - horší je to v případě, že do/přepravce Vám onu věc v termínu nedodá (a to ani do vánoc).....
Objednávky provádíme vždy s předstihem v dodací lhůtě garantované samotným obchodem (který by toto měl mít i ošetřeno s dopravcem). Letos vše dopadlo tak nějak nemastně neslaně avšak s překvapením u jednoho nepříliš populárního dopravce ....
Česká pošta (balík do ruky i na poštu, pár dobírek) → obrovské plus, některé obchody jinou než naší poštu pro dodání nemají a tak to byla jediná volba - avšak nezklamala ani v jedné zásilce, vše včas a bez problémů, řidiči příjemní a ochotní - snaží se po předešlých problémech a to velmi, chválím a doporučuji !
Geis (balík dobírka) → pouze jedna zkušenost, ale v pořádku
PPL (balíky na dobírku i bez) → můj (již bývalý) favorit, totální zklamání. Balíky zaseknuté někde na depu, nepříjemní dispečeři i nervózní a vzteklí řidiči na telefonu , to co dodala za stejný čas ČP nemám dodnes ani doma .... kuriózně to dostanu zřejmě až příští rok, tak takto NE !!!
Jak jste na tom byli Vy ??
S905X 2/3 → CE 20 \ RPi4 → LE 19 \ HTPC → LE 18 \ NAS Synology DS212J/DS220+ \ Vero 4K+ → OSMC 19