PPL nebo DPD, většinou OK. Někdy NEvolají, i když tak bylo zaškrtnuto u objednávky, jindy naopak. Tento rok jen jedno dodání takto.
Většinu jsem nasměroval na kamenný obchod k vlastnímu vyzvednutí, hračky, oblečení, nádobí, elektro. Vše včas asi v šesti různých obchodech.
Jen jednou nemilé překvapení v Alza! Krabice, finální obal výrobku, poničená nedbalým zacházením, protržená a pomačkaná.
Ihned jsem upozornil při přebírání, byl jsem odkázán k vyššímu pracovníkovi, ten to omlouval "to víte, to má v rukách mnoho zaměstnanců". Řeknete mu, že to vás tedy nezajímá, jenže... čekat znovu na další dodání! Co zbývá, když tlačí čas(?), nechat zkontrolovat obsah (moc se k tomu sám neměl) a vzít tak jak je.
Alza má čím dál víc prohřešků, jasný závěr je, že jejich manažerská squadra jsou zmetci.
PS: Česká Pošta - Většinou hážou upomínku k vyzvednutí balíku, ale POZOR, to není místní pošta ale nějaké jejich "balíkové depo".
Úžasně má pošta řešeny reklamace: "Zaplať poplatek a pak si stěžuj."
Většinu jsem nasměroval na kamenný obchod k vlastnímu vyzvednutí, hračky, oblečení, nádobí, elektro. Vše včas asi v šesti různých obchodech.
Jen jednou nemilé překvapení v Alza! Krabice, finální obal výrobku, poničená nedbalým zacházením, protržená a pomačkaná.
Ihned jsem upozornil při přebírání, byl jsem odkázán k vyššímu pracovníkovi, ten to omlouval "to víte, to má v rukách mnoho zaměstnanců". Řeknete mu, že to vás tedy nezajímá, jenže... čekat znovu na další dodání! Co zbývá, když tlačí čas(?), nechat zkontrolovat obsah (moc se k tomu sám neměl) a vzít tak jak je.
Alza má čím dál víc prohřešků, jasný závěr je, že jejich manažerská squadra jsou zmetci.
PS: Česká Pošta - Většinou hážou upomínku k vyzvednutí balíku, ale POZOR, to není místní pošta ale nějaké jejich "balíkové depo".
Úžasně má pošta řešeny reklamace: "Zaplať poplatek a pak si stěžuj."
#
Na diskuzi jen fórum, ne SZ.
Na diskuzi jen fórum, ne SZ.
