@otava5 Díky, to jsme také četl. Mezitím jsem se také vzdělal. Ono je to totiž tak, že se skinem pracuje s Kodi v principu dvojím způsobem. Buď si přes různé proměnné a adresy čte data z Kodi, databáze, addons, atd. Pokud tady dojde k nějaké změně, která není podchycená ve skinu, tak prostě daná funkce přestane pracovat tak jak má a celkem se nic neděje. Druhý způsob je ten, že naopak funkce v Kodi používají skin jako jakýsi "formátovací předpis". Vzájemné propojení je pak přes Id jednotlivých items v definičních souborech xml, pričemž se předpokládá, že jednotlivé items jsou určitého konkrétního typu a formátu. No a pokud se tahle relace rozjede (třeba tím, že se do Kodi nainstaluje skin pro jinou verzi xbmc.gui - což je princip toho odkazovaného fixu), tak se Kodi může skutečně chovat nepředvídatelně. V Kodi (resp. xbmc.gui) nejsou tyhle výjimky ošetřené, protože se předpokládá, že díky kontrole závislosti (kterou ten fix obešel) k nesouladu mezi verzemi xbmc.gui a instalovaného skinu, nemůže dojít.
Nejvíce úprav je asi v části PVR. Já se teď chystám přes Github zjistit rozdíly mezi original Estuary v 17.6 a 18. Z nich by mělo být vidět, které změny jsou kritické a kde je třeba skutečně začít znova. Z toho, co jsem zatím viděl, takových změn (souborů) nebude mnoho. Většina se může přetáhnout 1:1. Ty poslední verze Estuary Stream-Cinema jsou udělané docela chytře. JiRo řadu věcí vytáhl do nových souborů a tam asi nebude třeba dělat nic. Asi největší práce bude s Includes_home.
Nejvíce úprav je asi v části PVR. Já se teď chystám přes Github zjistit rozdíly mezi original Estuary v 17.6 a 18. Z nich by mělo být vidět, které změny jsou kritické a kde je třeba skutečně začít znova. Z toho, co jsem zatím viděl, takových změn (souborů) nebude mnoho. Většina se může přetáhnout 1:1. Ty poslední verze Estuary Stream-Cinema jsou udělané docela chytře. JiRo řadu věcí vytáhl do nových souborů a tam asi nebude třeba dělat nic. Asi největší práce bude s Includes_home.