• Vítejte na XBMC-Kodi.cz
  • Česko-slovenská komunita fanoušků XBMC/Kodi
Vítejte návštevníku! Přihlášení Registrace


Hodnocení tématu:
  • 0 Hlas(ů) - 0 Průměr
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zmizení doplňků
#1
Dobrý den, dnes ráno jsem si chtěl pustit stream cinema přes kodi (v.18.3) na Android TV a zmizeli mi všechny nainstalované doplňky (SC, O2tv, atd.).
Nevíte prosím, kde může být chyba a jestli musím opět vše znova instalovat? Na druhé tv mi vše zůstalo.
Děkuji za odpověď.
 
Citovat
#2
@kyslik Co a kde ti zmizelo. Hlavní menu doplňků nebo doplňky ve jednotlivý sekcích když si zobrazíš položku doplňky hlavního menu nebo dokonce doplňky v menu doplňků v nastavení? A zmizely ti doplňky ve všech sekcích? Video, Hudba, atp.?  A když se podíváš do doplňků v nastavení a nějaký doplněk tam máš, v jakém je stavu? A jde ti spustit odtamtud? Musíš to více přiblížit, takto popsané to nestačí. Ideálně i s logem. Příčin může být hodně. Není například možné, že se ti zaplnilo místo v paměti, kde máš instalované doplňky? Nenakopíroval sis tam například nějaký velký soubor nebo nestáhl třeba film ze Stream Cinema, atd.?
 
Citovat
#3
díky za pomoc. Žena si tam stahovala nějaké aplikace, o kterých jsem nevěděl. Něco jsem promazal, restartoval celou tv a už to tam bylo. Děkuji za rady. Teď se mi ale na druhé tv aktualizoval android na oreo a když si něco pustím, tak mi to samo vypadává po pár minutách. Zkusím to přeinstalovat, tak snad to pomůže :)
 
Citovat
#4
@kyslik Ach ty ženy...
 
Citovat
#5
Tak přeinstalovat mi nepomohlo. Ať si pustím cokoliv přes stream cinema, tak do 5min se to vypne a skočí do menu. Na druhé tv funguje vše normálně, ale ta nemá ještě android oreo. Nevíš jak by se tohle dalo vyřešit prosím?
 
Citovat
#6
@kyslik S Android TV nemám žádné zkušenosti. Spadne celé Kodi, což je vždycky problém, protože většinou v logu nic není a analyzovat crash log, na to musí mít člověk jisté znalosti. Zajímavý je ten stále stejný čas, kdy to padá. Mohlo by za to například naplnění operační paměti. Tak mě v té souvislosti napadá jen jedna věc. Neupravoval sis náhodou velikost video cache? Pokud ano, zkus si zmenšit její velikost. Nebo ještě lépe, než to uděláš, pusť si přehrávání ze Stream-Cinema a až se bude blížit ta doba, kdy to spadne, nech běžet přehrávání a spusť si zobrazení stavu paměti (přehrávané video poběží na pozadí). System > Systémové informace a dívej se, co ti dělá údaj Využití systémové paměti. Jde o to, jestli se ti postupně nezaplňuje více, než je zdrávo. Pokud ano a máš nastavenou video cache, tak ji zkus zmenšit. Je možné, že jsi s pamětí někde na hraně a u staré verze OS to ještě vyšlo, ale nové Oreo sežere více paměti, tak už na tu cache tolik nezbude.
 
Citovat
#7
Neměnil jsem právě nic, popravdě ani nevím, kde bych to měl měnit. A využití systémové paměti mám pořád kolem 65%-70%, ale i tak se to vypne. Celkova paměť 1566mb a volná paměť 530mb-560mb.
 
Citovat
#8
@kyslik Počkej, možná že blbnu. Já to pochopil tak, že ti spadne celé Kodi. Nebo se ti jen vypne přehrávání a zůstaneš v menu Kodi, resp. addon Stream-Cinema? Pokud ano, tak pak by log pomohl. Umíš ho z té TV dostat a poslat? Samozřejmě se zapnutým debugem. A ještě tedy další otázka. Ty obě televize máš na jedné síti, tedy se stejným připojením k Internetu?
 
Citovat
#9
Celé kodi mi nespadne, vyjede mi to do menu stream cinema. Jinak obě TV mám stejně wifi sítí, paradoxně ta co padá, tak je hned vedle routeru a má lepší signál.
A popravdě nevím co to ani ten log je, ale zkusím zítra najít na Google najít návod a určitě si poradím a zkusím poslat. A díky za ochotu
 
Citovat
#10
@kyslik Aha, tak to se omlouvám. Vycházel jsme ze špatného předpokladu. Tak teď bude ten log opravdu užitečný. Na první pohled by to mohlo svědčit o tom, že s tebou někdo sdílí účet Webshare. Ale to by pak padalo na obou TV, dříve než za 5 minut a nebylo by to tak pravidelné. Ale pro jistotu bys měl tuto možnost také vyloučit. Je pak otázka, když už teď vím, že to padá do Kodi, zda to spíše neuvést v Hlášení chyb pluginu Stream Cinema. Tam ti poradí autor addon kvalifikovaněji. Ale musíš to tam poslat i s logem a popisem tvého prostředí a mít opravdu jistotu, že nemůže jít o sdílení účtu Webshare!
 
Citovat
#11
Zdravím, tak jsem dneska zkoušel i video z doplňku nova archiv, seriál okresní přebor a taky se mi to cca po 6 minutách vyplo. Takže to není chyba jen u stream cinema. Zkusil jsem udělat log, snad je vše dobře.
Účet s nikým nesdílím, máme to jen na 2 tv doma. Obojí je Sony. Verze kodi 18.3. Jen ještě připomenu, že mi to dělá u tv, který nedávno dostala aktualizaci na android oreo.
Tady je odkaz na log: https://paste.kodi.tv/axutesocom
Budu vděčný za každou pomoc. Předem děkuji
 
Citovat
#12
@kyslik prošel jsme ten log 2x a spuštění žádného přehrávání jsem tam nenašel. Je tam spuštění Kodi v 17:45:49 a log končí v 17:47:02. Pamatuj si, že pokud chceš řešit v Kodi nějaký problém, musíš mít log, který ten problém zaznamená. Tzn. v tvém případě by správný postup mě být asi následující:
  1. Nastavit debug logování
  2. Restartovat Kodi
  3. Chvíli počkat, cca 2 minuty, než se všechno zinicializuje a odezní počáteční akce (ta doba není pevně určená, závisí na tom, jaké addon máš, jaký používáš skin, atd.). V této době nedoporučuji provádět žádné akce, zbytečně to log nafukuje.
  4. Spustit příslušné video
  5. Počkat až "to spadne"
  6. Zaznamenat log
 
Citovat
#13
teď jsem to zkoušel a 2 díly po sobě a žádný výpadek. Tak uvidíme dál. Kdyby něco, tak tu pošlu nový log. Zatím díky moc
 
Citovat
#14
zdravím, tak opět to začalo vypadávat Sad tady dávám log, přesně podle návodu
https://paste.kodi.tv/cohojavase
děkuji za rady
 
Citovat
  


Přejít na fórum:


Prochází: 1 host(ů)